29.Magam sem tudom

338 18 2
                                    

Ezt követően teltek-múltak a hónapok. Boldogok voltunk együtt és senki sem próbált meg közénk állni.
Kriszti is összejött Zolival. Eltartott egy ideig, de csodálatos párost alkottak.

És mire észbekaptam már a 11.osztály végén voltunk. Nem hittem volna, hogy egy ilyen ,,mozgalmas" év után ilyen nyugodt életszakasz következik.

De sajnos az ember életében nem minden mese és boldogság.

Egy teljesen átlagos tervünk volt a következő nyarunkra. Csak mi négyen. Fanni, Kriszti, Zoli és én.

Suli utolsó hetének első napja, minden átlagos volt. Azonban lehet, hogy egy hatalmas hibát követtem el, vagy lehet nem. Azóta sem tudom eldönteni jómagam sem.

Kitaláltam, hogy órák után benézek Fannihoz. (Egy jó tanács, sose menjetek hivatlanul sehova)
Egy sráccal találtam őt épp aktus közben.

Köpnyi nyelni nem tudtam, csak álltam lesokkolva. Nem tudtam hinni a szemeimnek.

Fanni természetesen próbálta a lehető legtöbb ruhadarabot magára varázsolni, és közben próbálta megmagyarázni a történteket.

De amíg ő szerencsétlenkedett az öltözködéssel, addig én teljesen nyugodtan kisétáltam a szobából. Ezzel együtt az életéből is.

Azóta nem is beszéltünk, igazából esélyt sem adtam rá neki, hogy megmagyarázza. Minden létező platformon letiltottam, hogy nyugtom legyen tőle.

A nyaram teljesen felfordult ezzel. Minden amit elterveztünk a kukába landolt. Zoli és Kriszti elmentek a romantikus nyaralásokra. Én csak bulizni jártam velük. Amikor nem buliztunk akkor én vagy a pályán voltam, vagy otthon sorozatoztam.

Úgy voltam vele, hogy számomra egy lány sem kell. Most jó egyedül lenni. Igazából élveztem is a szingli életet.
(De a szemeimtől nem tagadtam meg a gyönyört, sem a testemtől.)
Voltak kalandos lányok a nyár során, de mindig elmondtam nekik, hogy ebből nem lesz szerelem.

De szerencsémhez híven a nyár utolsó hónapjában egy lány, újra és újra ,,visszatérő vendégem" volt.

Amit mellesleg nem is sajnáltam. Egy elképesztően gyönyörű lányról beszélünk.

Ezt a lányt Bellatrixnak hívták, de kikötötte, hogy csak simán Bella.

To be continued...

Új lány. Új érzés. Where stories live. Discover now