Zsófi a történtek után elindult az ajtó felé, de én megragadtam a karját.
Magamhoz húztam és gyengéden és érzékien megcsókoltam. Ezt persze viszonozta. A csuklójától egészen a derekáig tartó úton végig haladtam a kezemmel. Majd lassan a pólója alját megfogtam és elkezdtem felfelé húzni. Mielőtt levettem volna kopogtattak és egyből leálltunk.
Az orvos lépett be az ajtón.-Ma már elmehet. A vizsgálatok alapján nem történt nagyobb baj. Viszont kötelező a Pszichiátriára járni. Onnantól kezdve, hogy a Pszichológus megállapította, hogy már rendben van mindent, nem köteles járni, de addig is kötelezzük rá.
Nem feleltem semmit csak bólogattam.
Másnap már otthon voltam és arra lettem figyelmes, hogy valami csenget.
Elindultam ajtót nyitni és Zsófi állt velem szembe.-Gyere be. -mosolyogtam majd rákacsintottam.
-Anyudék itthon vannak? -kérdezte
Elég furcsán viselkedett. Látszott rajta, hogy akar valamit, de nem is tudtam elképzelni, mi lehet az.
-Nincsenek.
Ahogy ezt a szót kimondtam egyből rám vetette magát. Felugrott rám majd elkezdett csókolgatni. Egészen a szobáig rajtam volt, mihelyst az ágyamhoz értünk rádobtam és egyből fölé magasodtam. Kezei a feje fölött leszorítottam és úgy csókoltam. A haja útban volt így az egyik kezemmel elengedtem és elsöpörtem a nyakába hulló tincseket. Majd ezzel a kezemmel megmarkoltam a mellét. Halkan,de szenvedélsesen sóhajtott egyett, így arra késztetett, hogy az egyik kezemmel megfogjam a derekát míg a másikkal tartottam magam.
Kezelésbe vettem a nyakát.
Elkezdtem csókolgatni majd szívni. Egy szép nagyfoltot hagytam magam után. Éreztem, hogy egyre jobban beindul, felültem majd a pólót lehúztan róla.
Elkapta a nyakam majd magára húzott. Elkezdte csókolgatni a nyakam és én észre se vettem, hogy szép lassan elkezdte lehúzni rólam a pólót. Mire észbekaptam már nem is volt rajtam.Felült és az első dolga az volt, hogy bele markoljon a melleimbe. Majd ezek mellé elkezdte csókolgatni, és végül kiszívta.
Teljesen beindultam tőle így ő sem maradhatott ki a buliból. Kezelésbe vettem a mellét. Annyira el volt foglalva, hogy észre se vette, ahogy kikapcsoltam a melltartóját és az a szoba túlsó felébe repült.
Elkezdtem csókolgatni a mellét. Szivogatni, és 1x-2x ráharaptam a bimbójára. Már teljesen kemények voltak. Éreztem rajta, hogy már nagyon kíván. De azért még játszadoztam vele, hogy mégjobban kívánjon.
Abba hagytam a melle kényesztetését és végig csókoltam a testét. Egészen a gatya tetejéig. Ott egy picit lejebb húztam a nadrágot és úgy csókolgattam. Egy nagyobb sóhajjal díjjazta a tettem.
Lassan kigomboltam a nadrágját és bugyistúl együtt lehúztam. Majd a vádlijától kezdve egészen a belső combjáig, már majdnem a punciját csókolgattam. A hasára tértem át csak, hogy mégjobban húzhassam.
-Gyerünk kicsim. -hallkan sóhajtotta.- Már nagyon kívánlak.
-Mit szeretnél?- kérdeztem egy perverz mosollyal az arcomon.
-Tudod jól.
-Hallani akarom.
-Juttas a fellegekbe baby boy.
Erre a mondatra teljesen beindultam és egyből 2 ujjal kezdtem. Ahogy betettem neki egy hangosat nyögött. Egyre gyorsabban és mélyebbre nyomtam és ezt egyre szenvedélyesebb és hangosabb nyögésekkel díjazta.
Már majdnem elélvezett, mikor abba hagytam az ujjammal való kényesztetést és lehajoltam a puncijához.
-Gyerünk kicsim.- felnézett és halkan maga elé suttogta.
Nem is kellett nekem több. Egyből behatoltam. Amellett, hogy kinyaltam a csiklóját csókolgattam, szivogattam. Egészen addig folytattam míg el nem élvezett.
Ezek után mellé feküdtem. Majd miután már remegésig elélvezett, kifújta magát és rám feküdt.
-Most te következel.
To be continued...
YOU ARE READING
Új lány. Új érzés.
RomanceTi éreztétek már úgy, hogy akárhány lány is jöhet az életetekbe, akárhányszor estek szerelembe egyszerűen nem az igazi mellett lyukadtok ki? Nos hát én is. Szandi vagyok és az én történetem elég hosszasra sikerült mielőtt megismertem őt.