6.Ex

6.4K 118 2
                                    

Másnap reggel

Reggel hamarabb keltem fel mint Zsófi, néztem ahogy alszik. Elképesztő milyen aranyos tud lenni, nem csak napközben, hanem úgy szimplán. Mikor őt nézem majd elolvadok. Annyira édes és nem tudok betelni vele. Életem végig is el tudnám nézni, ahogy alszik. Körülbelül 10 óra lehetett, mikor felkelt és már ágyba reggelivel vártam őt. Rántottával és sült szalonnával vártam őt Meg persze egy csésze kávéval. Feketén. Ahogy ő szereti.
-Jó reggelt szépségem.- mondtam neki majd egy puszit adtam az arcára
-Jó reggelt kicsim.- felelte majd egy csókot adott.- Ez mind az enyém??
-Igen.-feleltem.
Nagy nehézen felült az ágyból, majd egy puszit nyomott az arcomra.
-Miért kaptam ezt a csodás reggelit?
-Csak úgy.- rámosolyogtam, s megcsókoltam.
Rögvest neki is látott a reggelihez. Én addig lementem a konyhába, hogy rendet tegyek magam után.
Halk léptekre lettem figyelmes. Zsófi jött le a lépcsőn.
-Anyukádék hol vannak?- kérdezte.
-Anya éjszakás és apa meg egy üzleti úton van. Így kénytelenek leszünk gyalog iskolába menni.
-Mit szólnál, ha nem mennénk be?- kérdezte az arcán perverz mosolyal.
-Mit szeretnél csinálni?
-Folytathatnánk a tegnap estét, csak ezúttal én irányítok.- lassan a derekamra csúsztatta a kezét, majd lassan magához húzott és megcsókolt.
-Bármennyire is vágyok rád muszáj bemennünk.
-Ahhh jó. De remélem, hogy suli után átjössz nálam.
-Persze, csak előtte gyere el az edzésemre.
-Benne vagyok.- majd egy csókot nyomott az arcomra.
Gyorsan elkészültünk, elvégeztük a reggeli rutinunkat és elindultunk.

Mindkettőnknek 7órája volt szerencsére. Eleinte minden jól ment és azt hittem ez így is lesz. Zsófi a lelátón volt míg én elmentem átöltözni a csapattársaimmal. (Lassan 4éve focizok csatárként,ugyan ebben a csapatban) Mire elkészültünk megjött az edző is és mielőtt elkezdődött volna bemutatta az új csapattársunkat, Dorinát. 2 csapatra osztott minket az edző. Egyenlő erősségű lett az ellenfél csapata is és oda került az újonc is. Nagyon jó védőnek minősült. És teljesen jó játék volt. 2-2 volt az állás és hozzám került a labda. Most én támadok. Az őszintét megvalva nagyon féltem, hogy jobban focizik nálam és egy riválisra találok. Szerencsémre nem bizonyosult olyan nagy ellenfélnek. Simán kicseleztem és gólt lőttem. Vissza futottam a mi térfelünkre, hogy ránézhessek Zsófira, de ő az ellenfél részén bámult valakit. Fogalmam sem volt, hogy kit nézhetett ennyire. Lassan véget ért az edzés és hirtelen nem találtam sehol sem Zsófit és mások az új lányt keresték. Kezdett egyre furcsább lenni a helyzet. Ahogy keresgéltem hangos kiabálásra lettem figyelmes és elkezdtem felé futni majd megtaláltam őket, de nem is akármilyen módon. Zsófit szorosan a falhoz szorította az újonc és teli torokból üvöltözött vele, hogy mit keres itt. Teljes mértékben elöntött a méreg és nem bírtam magammal. Mint egy feldúlt orrszarvú úgy kezdtem el rohanni Dorina felé és egy nagy lökéssel fel is löktem és hatalmasat esett, mikor földet ért. Megragadtam Zsófi kezét majd elkezdtem húzni magam után. Sőt nem is kellett húznom jött ő magától. Egészen egy a házunkhoz közeli parkba mentünk és ott megálltam egy padnál és leültem. Velem szembe ült le Zsófi és rákérdeztem.
-Honnan ismered?
-Nem beszélhetnénk másról?
-Nem igazán.  Az előbb üvöltözött a barátnőmmel egy vad idegen csaj és tudni akarom, hogy ki ez, mivel elég sokat képzel magáról!!
-Ő az exem. Jó? Most örülsz?
-és miért üvöltözött veled?
-Nincs hozzá semmi közöd!!
-Tudtommal egy párt alkotunk..- mondtam elcsuklott hangal.
-Igen. A te tudtod szerint!!- vágta hozzám ideges fejjel.
Könnyek szöktek a szemembe és épp próbáltam feldolgozni a történteket..
-Szandi én..- mielőtt befejezte volna a mondatot elrohantam. Egészen egy olyan sarokig futottam ahol már biztos lehettem benne, hogy már nem láthatott.. Ott a földre zuhantam majd elkezdtem teli torokból sírni. Nem is sírni hanem bőgni.. El sem tudtam hinni, hogy ezt mondta.. Hisz minden olyan tökéletes volt.. Miert kellett ennek a lánynak megjelennie?.? Mielőtt megfulladtam volna a gondolataimban felém magasodott valaki és próbált felállítani.  Én csak felemeltem a fejem és láttam, hogy Kriszti az. Egyből felálltam és a karjaiba borultam és mégjobban elkezdtem sírni.

Egy kis ideig csak álltunk majd ahogy megnyugodtam el tolt magától és így szólt.
- Mennyünk haza és megbeszéljük.
Nem válaszoltam csak bólogattam majd elindultunk haza.

Ahogy hazaértünk a szüleim megint csak nem voltak otthon, csak egy kis üzenetet hagytak, hogy elmentek a bátyámért. Apámnak az előző házasságából volt egy fia, Tominak hívják és sajnos nem nagyon volt jó a kapcsolatom vele. Egy igen csak önimádó srácról volt szó aki ráadásul anyámra volt ráállva. Persze ezt úgy tudtam meg, hogy egyszer rajta kaptam ahogy anyum képeire épp kiveri magának. Pechére csak 17 volt anyám meg 35 és ha apa megtudta volna többet nem viszi anya közelébe az biztos. Na m1 lényeg az, hogy nem voltak otthon és nem elég az, hogy darabokban heverek a padlón még ez a seggfej is basztatni fog. Hurrá. Mihelyst megbeszéltem mindent Krisztivel megkértem, hogy maradjon nálunk amíg itt lesz ez a gyökér.  Szerencsémre belement.

Olyan mázlista vagyok, hogy itt van nekem ő. Teljesen kiismertük  egymást az évek során és tudja mivel vidítson fel. Bekapcsolta a kedvenc filmem, csinált pattogatott kukoricát, hozott csipet meg kólát és kezdődhetett a csajos este. Teljesen elfeledkeztem Zsófiról, de ahogy anyámék megérkeztek egyből vissza tértem a való világba és megint csak rá tudtam gondolni. Lementünk, hogy köszönjünk nekik és le se tudta venni a szemét Krisztiről a bátyám..
-Na, fasza..- mormogtam magam alá. Már csak az hiányzott,  hogy most a legjobb barátomra álljon rá ez a majom.
-Szia szépségem. Tomi vagyok.- Köszönt Krisztinek és engem észre se vett. Majd apám szólt rá.
-Illene a húgodnak is köszönni.
-Ja szia törpe.
-Neked is szia.
Rám nézett Kriszti és elkezdtünk szakadni a nevetéstől.
-Anya.
-Igen kicsim?
-Itt maradhat Kriszti egy darabig?
-Persze. Ameddig csak engedik a szülei maradhat.
-Ezaz. Köszönöm.- nyomtam egy puszit az arcára majd felrohantunk az emeletre.

Sziasztok. Remélem nem baj, hogy a mostani rész ilyen lett. Ígérem nem sok ilyen lesz. Sajnos 2 napja rágódtam a story-n mire arra jutottam, hogy egy kicsit átírjam a történetet más irányba.
További  szép napot!❤

Új lány. Új érzés. Where stories live. Discover now