Eszter lassacskán beilleszkedett az osztályunkba, de velem sose volt hajlandó beszélni.
Telt múlt az idő. Egészen addig, mire az év végéhez értünk. És hát történtek dolgok.
Mint kiderült jobban is jártam, hogy sose szólt hozzám az a lány. Összeszürte legjobb spanommal a levet (akiről lehet tudni, hogy csak a dugásra megy) és beszopta vele. Lefeküdt a sráccal és híre ment.
Nade mindegy is. Lényeg, hogy az osztályfőnökünk egy új bejelentést tett. A következő évtől jön megint egy új lány. Viszont már most igy átiratkozott és be szeretné nekünk mutatni.
Ezekkel az új csajokkal már nagyon nem foglalkoztam inkább a haverjaimmal voltam.. Az idők során a legjobb barátnőm is elköltözött és azóta nem is beszéltem vele.
Szerencsémre voltak mellettem és egy pár ember nagyon jó barátom lett, hogy "normális lettem".
-Gyerekek. Igen tudom, hogy csak jövőre fog idejárni ez a lányka, de szeretném, hogy minnél hamarabb megismerjétek.
Én nagyon elvoltam Lilivel az akkori egyik legjobb barátommal.
-Köszöntsétek Ninát.
Na hát erre a névre azonnal felkaptam a fejem. NINA?!?! Életemben nem hallottam még ilyen érdekes nevet. Ki nem hagytam volna kit relyt a név.
Egy kicsi lányka állt ott a tanár mellett.. Szőke hajú.. Geci jó stílusú lány.. Egyszerűen egy Bomba csaj volt. Egyből szerelmes lettem és jézusom olyan furcsa volt.
Rég voltak olyan érzéseim mint abban a pillanatban. Le se tudtam róla venni a szemem.
Mindenki egyből rohant hozzá. Én meg csak úgy ültem a Lilivel tátott szájjal.
Észre vette, hogy minden pillanatban őt nézém és mikor megláttam, hogy lát elpirultam és kirohantam a Wc-re.
Ahogy kiértem becsaptam magam után az ajtót és egyszerűen nem bírtam a véremmel. Muszáj voltam magamhoz nyúlni. Bezárkoztam az egyik fülekébe és a fejemben volt az arca és maga az egész lány. Már kibsszottul nedves voltam.
Épp amikor neki láttam volna a csiklóm kényeztetéséhez nyílt az ajtó.
-Haló... -egy kis édes hang szólalt meg.- minden rendben?
-Kit keresel?- kérdeztem
-Ööö.. Igen.
-Akkor te ki vagy, úgy kérdezem. -nevetve kérdeztem tőle.
-Nina vagyok. Most jöttem megnézni a jövendőbeli új osztályom és az egyikőjük elfutott. Jöttem megnézni minden rendben van e vele.
Kibújtam a fülkéből. Csak elfejettettem megigazítani az öltözékem. Mint akiről leakarták volna tépni a ruhát úgy néztem ki.
-Van bent más is?- kérdezte kuncogva
Én mint nagy Kaszanova gondoltam neki állok flörtölni.
-Nem nincs. De te lehettél volna bent velem.- kacsintással fejeztem be a mondatot.
Na hát én se hittem volna mi lesz a következménye.
-Na gyere akkor.- súgta a fülembe miközbe megragadta a pólom nyakát és húzott maga után az egyik fülkébe.
Ahogy beéertünk egyből becsukta az ajtót..
To be continued.
Sziasztok. Sajnálom, hogy kibaszott rég folytattam a storyt. Sok minden történt velem ezidő alatt, de mostmár minden a helyén van. Remélem sokatoknak tetszeni fog az új rész.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Új lány. Új érzés.
RomantizmTi éreztétek már úgy, hogy akárhány lány is jöhet az életetekbe, akárhányszor estek szerelembe egyszerűen nem az igazi mellett lyukadtok ki? Nos hát én is. Szandi vagyok és az én történetem elég hosszasra sikerült mielőtt megismertem őt.