Lassan kiengedteka korhából. Szerencsémre hamar helyre jöttem.
A lányokról sajnos semmit sem tudtam. A baleset óta nem is találkoztam velük.
Minden folytatódott a régi életmódomhoz. Vagyis csak annyi különbséggel, hogy szingli voltam és szabadon nézelődtem.
Jártam edzsésekre is meg minden. Suli is rendesen ment, elvoltam Krisztivel. Égészen addig míg el nem jött az első meccsem a baleset óta.
Ugyebár volt ott mit megnézni és mit ad isten az egyik lány nagyon ismerős volt nekem az ellenfél csapatából.
4-1 re megvertük őket (ebből 2-őt én lőttem XD)
A meccs után odajött hozzám az ismerős lány. És ahogy jobban megnéztem, rájöttem, hogy Noémi az..
-Szia. Jobban vagy már?
-Sz.. Szi.. Szia.. igen.. már sokkal jobban. -dadogva mosolyodtam rá.
-Édes vagy amikor dadogsz.
Nem tustam semmit sem mondani. Viszont éreztem, hogy szó szerint átváltozik a fejem egy paradicsommá...
-Nincs kedved később ütközni?- kérdezte tőlem egy hatalmas mosollyal az arcán.
Nem válaszoltam. Csak néztem őt. Teljesen elmerűltem a gyönyörű szemeiben.
-Hahooo
-J.. Ja.. ja igen.. n.. ne haragudj. Benne vagyok. -teljesen elpirúlva néztem őt tovább.
-Aranyos vagy. -mosolygott rám - Itt a számom. - elővett egy papírt meg egy tollat és felírta a teljes nevét és a telószámát majd a kezembe nyomta.. És elsétált.
Le voltam sokkolva. El se tudtam ezt hinni..
Másnap az volt az első, hogy felhívjam. Lebeszéltünk egy talit egy közeli plázába..
Tök jól elvoltunk meg minden. Kezdtünk összemelegedni.
Egyre többet találkoztunk és minden olyan csodás volt.. de.. történt valami...
Egy újabb meccsnap. Megint nyertünk és ezúttal csaptunk egy bulit. Ahová egy csomó leszbikus és biszex csaj eljött.
Ott volt egy kisebb lány csapat. Akik között volt egy nagyon nagyon nagyon gyönyörű lány. Volt ott just Dance meg alkohol meg minden.
És az a lány elkezdett táncolni. Le se tudtam róla venni a szemeimet. Annyira elvarázsolt, hogy az elképesztő.
Később odajött hozzánk. Elkezdett velünk beszélgetnni. Majd egy nagy forduló történt.
-Te most velem jössz. -megfogta a kezem és elkezdett maga után húzni.
-H..H..Hová megyünk? - kérdeztem dadogva
-Majd meglátod szépségem.
Egy emeleti szobába vitt minket. Ahogy beértünk kulcsra zárta az ajtót. És lelökött az ágyra.
-Beszélgessünk. - és leült mellém.
Elkezdtünk beszelni ugy az egesz életünkről. Hogy mik történtek eddig velünk és a többi és a többi. Nagyon jól elbeszélgettem a lánnyal. Kiderült, hogy nem rég költözött ide és velem egy idős. No meg ha minden igaz osztálytársam lesz. És ő biszexualis.
Hazaérve csörgött a telefonom. Noémi hívott.
-Szia szépségem nincs kedved holnap este nálam aludni?
-Szia bubu. Miért is ne? Hányra menjek?
-Gyere este 6 ra aztán lesz ami lesz..
Boldogan feküdtem le aludni. Másnap meg nagy vigyorral az arcomon mentem át Noémihez.
Ahogy átértem, egy csomó virágszirom volt végig vezetve a folyoson egeszen a szobájáig.
Ott ő várt engem egy ingbe és egy fekete farmerbe. A haja össze volt fogva. Sose felejtem el azt ahogy ott várt rám azzal a hatalmas mosollyal az arcán.. olyan tökéletes volt minden. Ahogy az este is.
Csak mi ketten voltunk az egész házba és szabadjára engedhettük az érzéseinket.. vagyis amíg volt mit.. (erre később visszatérünk)
Lassan odasétált hozzám. Megfogta a derekam és magához húzott. A karjaim egyből a nyakában landoltak. Szép lassan megcsókolt. Csak álltunk ott és egyre hevesebben folytattuk. Nem sok kellet, hogy beinduljak. Ráugrottam a lábaimat összekulcsoltam a hátán és úgy folytattuk.
Az ágy félé indult és rádobott. Egyből rám vetette magát. Már nagyon vártam, hogy végre lefeküdjünk. Habármár arra is nagyon vártam, hogy végre megcsókoljon. Nade.
Ahogy rám feküdt végíg simította a testem. Az arcomtól haladt lefelé. A mellemnél megállt és jól belemarkolt amit egy kis nyögéssel díjaztam. Már nagyon vágytam minden egyes érintését..
Egészen a hasamig haladt majd egy gyors mozdullattal levette rólam a pólót.
Felhúzott fekvő pozícióbol ülőbe. Itt én jöttem. Levettem az ingjét, kigomboltam a nadrágjátaddig ő egy mozdulattal levette a melltartóm és hátra lökött.
Elkezdte csókolgatni, szivogatni a mellem, szó szerint játszott velem és már nagyon oda voltam érte. Úgy szétkaptam volna, hogy az csak na.
Ahogy egyre nagyobbakat sóhajtottam elkezdett lefelé haladni, végig csókolta a testem majd a nadrágomat is levette.
Feljött vissza hozzám. Elkezdett csókolni, de éreztem, ahogy benyúl a bugyimba. Először a csiklóm kezdte el izgatni. Ahogy hozzámért nem tudtam visszafolytani a nyögéseim és a csókunkba nyögtem amitől mégjobban beindultunk mindketten. Nem is kellett neki sok egyből belém hatolt.
Egy hatalmasat nyögtem és ezt csinálta vagy 15 percen keresztül és ahh olyan tökéletesen csinálta.
Majd abbahagyta és lefelé haladt. Megfogta a bugyim majd lehúzta rólam. Széttette a lábaim majd egy hatalmasat belémnyalt.
Akkorát nyögtem, hogy Kínában is hallották.
Elkezdett egyszerre nyalni és ujjazni és ahhh nemsok kellett ahoz hogy elélvezzek. Nem hagyhattam, hogy csak én menjek el.
Felültem és ezúttal én kerültem felülre..
To be continued...
YOU ARE READING
Új lány. Új érzés.
RomanceTi éreztétek már úgy, hogy akárhány lány is jöhet az életetekbe, akárhányszor estek szerelembe egyszerűen nem az igazi mellett lyukadtok ki? Nos hát én is. Szandi vagyok és az én történetem elég hosszasra sikerült mielőtt megismertem őt.