Ahogy Zita odaért az asztalunkhoz egyből rosszul éreztem magam, hogy csak így játszottam vele. Sokkal jobbat érdemelt volna nálam. Én meg csak el akartam vele felejteni Zsófit.
Ahogy odaért elkezdett velem üvöltözni.
Megragadtam a karját és elrángattam a wc-re.
Nem is értettem, miért hisz nem zavart, hogy ordibál. Inkább attól féltem, hogy nem bírnék magammal.
Igaz csak felejteni akartam vele, de azokat az érzéseket amiket ő váltott ki belőlem még Zsófinak sem sikerült.
Ahogy beértünk a falnak löktem és vadul elkezdtünk csókolózni.
Nem tudom miért, de nem bírtam ki. Szerencsémre viszonozta.
Mire észbekaptam már a ruhát tépdesküt egymásról. Muszáj voltam leállítani..
Fent állt a veszéje annak, hogy valaki ránk nyitna.Elléptem tőle és se szó se beszéd visszahúzott.. Egyszerűen nem bírtam magammal és egyre jobban másztam volna rá. Egészen addig míg felkapott és a mozsdókagylórs nem ültetett.
Nem kellett sok neki. Egyből a bugyimba csúsztatta a kezét. Teljesen elolvadtam tőle és egy halk nyögés hagyott el. Erre mégjobban bele kezdett és nem tudtam nem díjazni azt.
Egyre többet és nagyobbakat sóhajtottam és egyre jobban kívántam őt.
Egyszer csak beszélgetésre lettünk figyelmesek és hirtelen ellépett tőlem én meg összeszedtem magam.
Zsófi lépett be és gyanakvóan érdeklődött, hogy mi folyik itt.
Nem tudtam neki választ adni. Így inkább elhagytam a helységet és haza indultam.
Nem is kellet semmit se várnom. Jött egy üzenet tőle.
-Szia nézd.. Ez nekem így nem fog menni.. Sajnálom...
-Lényegében szakítani akarsz? Neked ennyi volt minden, akkor igaz?
-Sajnálom..
-Jolvan.. hát akkor szia..
-Ugye nem fogsz semmit csinálni magaddal?
*nem válaszoltam rá*
-Szandii.. ugye még élsz..???
*Nem reagáltam az üzenetre így elkezdett hivogatni*
Mikor már vissza tudtam tartani a sírást- felvettem neki..
-Mindent meg akarok beszélni.. -mondta.
Végighallgattam.. csak 6x vettem el a telefont, hogy ne hallja, ahogy minden egyes szavával egyre jobban darabokra tör..
Szerencsémre anyámék pont akkor értek haza és szóltak, hogy menjek segiteni így volt indokom letenni a telefont..
Napokon át teljesen ki voltam készülve.. minden féle őrültséget csináltam egészen egy bizonyos pontig ami túl sok volt..
To be continued..
Sziasztok skacok. Sajnálom, hogy nem voltam elérhető és rész se volt nagyon. Egy elég rossz és fájdalmas időszakoból léptem most ki és elég nehéz volt bármit is írnom.
Mától több részel és, ha minden jól megy új történetekkel szólgálok majd.❤
YOU ARE READING
Új lány. Új érzés.
RomanceTi éreztétek már úgy, hogy akárhány lány is jöhet az életetekbe, akárhányszor estek szerelembe egyszerűen nem az igazi mellett lyukadtok ki? Nos hát én is. Szandi vagyok és az én történetem elég hosszasra sikerült mielőtt megismertem őt.