Teltek múltak a napok és Zsófi egyre többet keresett engem. Semmire sem reagáltam, hisz még mindig nem tudtam feldolgozni a történteket. Pontosabban amiket mondott, eléggé lesokkolt, azért ivott, hogy az exe figyelmét felkeltse, amikor pontosan jól tudta, hogy velem van és mégis vele foglalkozott. Furcsálltam is, hogy nem foglalkozik velem, mert eddig mindig én voltam a középpontban, de ezuttal más volt minden. Mondjuk ezzek után nem tudom mi lesz, de igyekszem majd hozzá ugyan úgy viszonyulni, habár ha értelmes magyarázatot tud rá adni, akkor természetesen Nem kell semmihez sem ugyan úgy viszonyulnom, mert marad minden a régi. De ha valami hülyeséget mond, akkor nem tudom. Muszáj leszek elgondolkodni ezen az egészen. Pontosabban kettőnkön.
*másnap reggel*
Reggel mikor felkeltem egyből Kiszti üzenetét láttam meg.
- Szia! Ma nem én megyek érted, mást várj az ajtódban. Ideje lenne beszélni vele. Teljesen kész van. Adj neki még egy esélyt.
Nem tudtam válaszolni az üzenetre, hisz teljesen lesokkolt. Egész héten rajta agyaltam és nem jutottam túl sokra, de az biztosra tudom,hogy teljes szívemből szeretem és vele akarok lenni. Bármi is legyen. Ahogy elkészültem már csengettek is. Felkaptam a táskámat, az ajtóhoz léptem, kinyitottam és Zsófit láttam magam előtt. Egy szót sem szóltunk egymáshoz, se Szia, se Helló, se semmi. Csakk néztük egymást. Végül azzal törtem meg a csendet, hogy szorosan magamhoz öleltem és akaratom ellenére elkezdtem sírni. Nem szokásom az ilyen, hisz mindenkinek azt mutatom, hogy milyen boldog vagyok és semmi se fáj. Ugyebár ezt várja a társadalom tőlünk fiatal felnőttektől. Persze egyből éreztem rajtam, hogy sírok. El tölt magától, letörölte a könnyeimet majd lassan megcsókolt.
-Szia- szipogva mégis mosolyogva mondtam.
-Szia kicsim.- nézett rám könnyes szemekkel, mosolyogva.
Teljesen elvarázsolt. Olyan jó volt újra látni őt. Hol a szép szemeit. Hol az ajkát néztem, és persze ő tudta, hogy mire vágyok. Nem is kellett kérnem, csak rá néznem és egyből megcsókolt. Nem hittem volna, hogy valakinek annyira hiányozhat a közelsége, a csókja és az érintése. Majdnem bele haltam abba a pár napba amit nélküle töltöttem. Olyan jó volt újra érezni őt, hogy az elképesztő. Már mindennél jobban vágytam rá és el se akartam engedni.
-Lassan suliba kéne mennünk.- halkan kuncogta.
-J-ja i-i-igen.- dadogtam.
-Mondtam már, hogy aranyos vagy mikor dadogsz?- kérdezte majd közel hajolt hozzám, de mielőtt megcsókolhattam volna elhúzta a fejét.
-Direkt húzol??
-Hihi! Igen.- hangosan felnevetett majd egy puszit nyomott az arcomra.
Miután beértünk a suliba szünetekbe oda jött hozzám és Krisztivel is beszéltünk és mint mindig, megint igaza volt. Lebeszéltem Zsófival, hogy suli után nálunk fogunk filmezni. A szüleink is megengedték.
Az utolsó órán ültem és mind össze 10 perc volt kicsengetésig és már egyből azon agyaltam, hogy mi lesz az este. Természetesen reménykedtem, hogy több mint filmezés. Az órák után a suli előtt találkoztunk és úgy mentünk haza. Elkezdtünk filmezni, de csak a film elejét láttuk.. Hmm. Nem kellett sokat várnom. Egyből rám vetette magát és hevesen elkezdtünk csókolózni, ahogy egyre jobban csókolt úgy haladt a keze egyre lejjebb a derekamtól egészen a fenekemig, belemarkolt és egy halk sóhajjal jeleztem, hogy tetszik amit csinál. Egyre jobban vadult és mire észbe kaptam már a keze a nadrágomon belül volt és úgy markolt. Nekem se kellett sok, lehúztam róla a pólót és belemarkoltam a mellébe, egy kisebb mégis halk nyögés hagyta el a száját. Majd kigombolta a nadrágom és lassan lehúzta. Elkezdte simogatni a combomat, a pólómat kezdte felfelé húzni. Pikk-pakk le is került rólam majd belemarkolt a mellembe és lassacskán hátracsúszott a kesze, hogy kikapcsolja a melltartóm. Nem is kellett sok. Nagyon ügyes volt. Egyből sikerült is neki és a szoba másik végébe repült. A bal kezével az egyik mellem kezdte markolgatni még a másikat a mellbimbóm körül a nyelvével kezdte el csókolgatni teljesen beindultam tőle és ezt pár kissé halk nyögéssel jeleztem is neki. Mikor nem figyelt gyorsan fordítottam a helyzetünk és én kerültem felülre. Egyből a nadrágját céloztam meg és már húztam is le, de a bugyiát sem hagytam ott, jött vele együtt. Az ujjamal lassan elkezdtem simogatni a csiklóját majd a testét végig csókolva eljutottam a puncijához és elkezdtem csókolgatni, nyalogatni. Nem is kellett sok mire hangosan felnyögött ez jelezte azt, hogy behatolhatok. Eleinte csak az egyik ujjam tettem be neki aztán csatlakozott hozzá a másik. Egyre gyorsabban kezdtem el benne mozgatni és egyre hangosabb nyögéseket adott ki amitől még jobban bevadultam. A nyelvem is csatlakozott hozzá. Egyszerűen imádtam az ízét és nem tudtam betelni vele. Többet akartam belőle. Sokkal többet. Már lassan éreztem, hogy itt a vég, teljesen el fog élvezni. Szerettem volna még játszani vele, így abbahagytam felnéztem és láttam rajta hogy kíván engem. Követeltem, hogy mondja ki amit akar.
- ki-ki-ki-k-kívánhlahk... Érezni akarlahk magamh-ban.. -sóhajtotta.
Nem kellett többet mondania. Egyből elkezdtem folytatni majd nevetem üvöltötte és elélvezett. Erősen zihált. Felhúzott magához majd csak annyit mondott, hogy:
-Szeretlek!!
Gondolkodni se gondolkodtam. Egyből válaszoltam.
-Én is szeretlek.Folytatás következik..
ESTÁS LEYENDO
Új lány. Új érzés.
RomanceTi éreztétek már úgy, hogy akárhány lány is jöhet az életetekbe, akárhányszor estek szerelembe egyszerűen nem az igazi mellett lyukadtok ki? Nos hát én is. Szandi vagyok és az én történetem elég hosszasra sikerült mielőtt megismertem őt.