12. Imádom

5.9K 95 10
                                    

Nem is kellett sok neki. Egyből a nyakamra tért. Egy egész térképet hagyott maga után.

A mellemre is áttért, szívás foltok mind két oldalt.
Kényesztette a mellem. Csókolgatta jobbra-balra. Már így is teljesen bevoltam indulva és ezzel csak fokozott rajta.

Miközben csókolgatott a kezével egyből a Puncimra tért. A csiklóm izgatása közben végig haladt a testemen.

Egészen a lábam közéig csókolt majd a kezét a nyelvére cserélte. Teljes mértékben beindultam. Egyre hangosabban nyögtem. Egészen addig csinálta míg egy hatalmas sikítással jeleztem, hogy elélveztem.

Ezek utan befeküdt mellém.

-Szeretlek. -súgta hallkan a fülembe.

-Én is szeretlek.

A szex után nincs értelme sokat beszélni és alapból ezt a legjobb hallani. Szeretkezés előtt, közbe vagy utána. Mindegy mikor hangzik el, így is úgy is az csodás érzés tölt el minket, hisz érezzük, hogy szeret. No meg persze utána egy cigire is rá kell gyújtani.

-Mik a terveid holnapra?- kérdezte

-Nincs semmi érdekes igazábol. -feleltem miközben jól tudtam, hogy találkozóm lett volna Zitával.

-Majd gyere át hozzám. Van egy kis meglepetetésem a számodra.

-Hmm igenis.

Az este ott aludt nálam. Majd reggel haza ment. Dél felé hívott, hogy mehetek át nála és egy azon időben írt Zita, hogy hol találkozzunk.

Foggalmam sem volt, hogy mondjam el neki, hogy esely sincs rá.. főleg, hogy randevúzni hívott el és én meg előtte gyors összefeküdtem az exemmel és inkabb baszok vele mint, hogy egy normális randira menjek.

Úgy döntöttwm inkább felhívom és úgy mondom el neki.

-Szia.. amm ma sajnos nem alkalmas.

-Szia ohh oké... jövöhéten mit csinálsz?

-ahh figyelj az a baj hogy.. nem szeretnék veled randizni.

-Mi?? Mi rosszat tettem?

-Te semmit..

-Megint együtt vagy Zsófival igaz?..

-Ha minden jól alakul akkor igen..

-Ohh oké. Értem.. hát.. sok boldogságot.

-Sajnálom..

-Hagyjuk inkább. Szia..

Lecsapta a telefont.. Bűntudatom volt, de hát ha egyszer Zsófit szeretem nen tudok vele úgy randizni..

El is indultam hozzá. Becsengettem. Nem jött válasz. A szülei kocsija nem állt a garázs előtt így ők nem voltak itthon. Csengettem újra. Semmi reakció.

Kopognék be az ajtón és akkor látom, hogy résnyire nyitva van.

Ahogy benyitottam rózsa szírmokból volt kialakítva egy űt az emelet felé. Egészen Zsófi szobájáig vezetett és ott állt egy csodaszép ruhában. A haja be volt göndörítve és ki volt sminkelve. Elképesztően jól nézett ki.

Nem kaptam levegőt és csak habogtam. Nem jöttek ki a számon szavak annyira gyönyörű volt.

-Szia édes.- odalépett hozzám s megcsókolt.

-Gy-gy-gyönyörű vagy.

-Köszönöm.-az arca elkezdett pirulni- csak neked öltöztem így ki. Meg ugyebár az étteremhez ahová menni fogunk.

- De nálam nincs semmilyen szép ruha.

-Tudom. És erre is gondoltam.

Oda ment a szekrényéhez majd elővett egy ugyan úgy csodálatosan szép ruhát.

-Ezt nem fogadhatom el.

-Lemaradtam a szülinapodról.. mint ahogy más is.. Ezt vedd egy elkésett és egy bocsánat kérő ajándéknak.

Na igen.. Szülinapomkor voltam kómában így esély se volt bulizni...

Oda léptem hozzá. Átkaroltam és megcsókoltam .

-Köszönöm.- hallkan az ajkaira súgtam.

El is indultunk az étterembe ami a város közepén volt. Ahogy megérkeztünk egyből az asztalunkhoz vezettek minket. Egész úton és egész nap Zsófit néztem. Észre se vettem, hogy mögötte ül Zita egy másik lánnyal.

-ohh ilyen nincs.- sóhajtott fel Zsófi.

-Mi a baj életem?- kérdeztem megdöbbenve

-Az a büdös ribanc.- ahogy kimondta fordult is hátra.

Ahogy megláttam elkapott a nevető görcs. Nem.is tudom miért. Hangosan felnevettem. Láttam, hogy Zita egész végig engem néhet és Zsófit ez irritálta.

Megfogtam az arcát és magamhoz húztam, hogy megcsókoljam.

-Ne is figyelj oda. Ez csak a mi napunk. Ez csak kettőnkről szól.

-Igazad van- felelte majd hosszasan megcsókolt.

A csókunkat egy pohártőrésnek a hangja szedte szét és a következő pillanatban már csak annyit láttunk, hogy rinocérosz módjára rohan felénk Zita.

To be continued...


Új lány. Új érzés. Where stories live. Discover now