-Halooo! Föld hívja Szandit!!- ordította Kriszti
-Mi-mi-miiaz?- kérdeztem dadogva.
-Te teljesen elolvadtál.
-Pff... nem tudom miről beszélsz.- feleltem
-Még most is őt nézed.
Ahogy ezt kimondta, én is észbe kaptam és tényleg őt bámultam. Le se tudtam venni róla a szemeim.
Az este további részében fél szemmel még őt figyeltem, miközben a többiekkel táncoltunk és beszélgettünk.
Minden teljesen jól ment, amíg meg nem láttam , ahogy Tomival dumál.. Igen, Tomival, azzal a barom tesómmal.
Krisztiék látták rajtam, hogy zabos vagyok, de igyekeztek lenyugtatni.
Mikor már majdnem meg is nyugodtam megláttam, hogy elkezdi simogatni és fogdosni Fannit.
(Mielőtt folytatnám tudnotok kell, hogy a báttyám egy fejjel magasabb nálam.)
Odamentem hozzá és felpofoztam.
-Nálad szarabb testvér a világon nincs, remélem tudsz róla.
Ezzel a mondattal ott is hagytam őket, az sem érdekelt, hogy milyen következményei lesznek ennek a tettemnek.
A buli további részében a szobámba ücsörögtem és sírtam.. Csak arra figyeltem fel, hogy nyílik az ajtó.. Eszter jött be rajta.
-Hát te mit sirdogálsz itt?- kérdezte lehangolt hangon
-Semmi semmi csak.. a rohadék tesóm. Mint mindig.
-Jaa, hogy Tomi.. Akkor gondolom megvan az okod.- ahogy ezt kimondta leült mellém az ágyra.
-Nézd.. Én nagyon bírlak meg min...
Mielőtt kimondtam volna ezt a mondatot az ajkai már az ajkaimon voltak..
-Tudom.. A te szíved Fannié. Ezt mindig is tudtam, ahogy mindenki más is.. Még Fanni is.
-TESSÉK?!?!- ordítottam fel
-Hallkabban te buta. Nem kell ide most senki kettőnkön kívül.
-Bocsánat..
-Szóval, én úgy ismerem őt mint a saját tenyerem, és tudom, hogy azért állt le a tesóddal kavarni, hogy felfigyelj rá. Azt akarta elérni, hogy megtedd az első lépést és akard őt, mutasd ki, hogy akarod őt!
-De ezt miért pont a tesommal akarta elérni?!?! Jobb ötlete nem volt??
-Ő ilyen.. Viszont most majd megöli a bűntudat.. Kib*szottul rosszul érzi magát a történtek miatt..
Nem volt időm reagálni, mikor újra nyílt az ajtóm.
Ezúttal Fanni lépett be rajta...
-Szia. Tudnánk négyszemközt beszélni?- mondta, miközben a tekintetünk összeért.
-Persze...- feleltem bizonytalanul.
Eszti rám majd Fannira nézett. Mi meg egyszerre rá.
-Joojooo már megyek is.
Az ajtót nem csukta be, résnyire nyitva hagyta, hogy tudjon kukucskálni, hogy mit csinálunk
Fannival megláttuk a szeme sarkát az ajtóba és egyszerre felkiáltottunk.
-Héékás. Teljesen kettesben.
Fanni odarohant az ajtóhoz majd becsukta. Ezután mindketten egy kis kuncogást engedtünk el.
Majd leült mellém és tudtam, hogy ez most nagyon fog fájni.
Megfogta a kezem, majd rám nézett.
Egy-két percig így ültünk csendben. Majd megfogta az arcom, odahúzott magához és megcsókolt.
A csók egyre hevesebb lett és mire észbekaptam ő már rajtam feküdt..
To be continued...
YOU ARE READING
Új lány. Új érzés.
RomanceTi éreztétek már úgy, hogy akárhány lány is jöhet az életetekbe, akárhányszor estek szerelembe egyszerűen nem az igazi mellett lyukadtok ki? Nos hát én is. Szandi vagyok és az én történetem elég hosszasra sikerült mielőtt megismertem őt.