22. Erre vártam

1.7K 43 10
                                    

Ahogy kiléptek a szobából Fanninak egyből egész izgalmas gondolatai támadtak!

-Egy kis rosszalkodás nem árthat neked igaz?- kérdezte az arcán ülő kis huncut mosollyal.

-Derítsük ki.

A mondat befejezése után levegőt se tudtam venni, ő már egyből nekilátott.

Az ajkai szorosan az enyéimen voltak. Heves és intenzív csókolózásba fordult az egész.

Majd Fanni kényelmetlennek érezte a helyzetét, így a csípőmre ült és úgy folytattuk.

Muszájnak éreztem, hogy letépjem róla a pólóját.

De még mielőtt megtehettem volna kopogtattak az ajtón.  Fanni egyből leugrott rólam.

Odalett az álmom. A lány akit már a kezdetek óta szeretek. Az enyém lehetett volna. De ki gondolta volna, hogy a seggfej testvérem jön be azon a k*baszott ajtón.

-Te mi keresel itt??- kérdezte Fanni elég idegesen.

-A tesómhoz jöttem.

-Én nem vagyok a testvéred többé. -elvékonyodott hangal válaszoltam neki.

-Jobb ha lelépsz innen. Nem kiváncsi rád senki, főleg Szandi nem!

-Csak annyit akartam mondani, hogy...

-KIFELÉ!!- ordítottam.

Nem is voltam olyan halk mint kiderült. A doki és a szüleink egyből berohantak a szobámba, majd kitessékelték Tomit.

Még egy jó két hónapig bent voltam a korházban, hogy biztosra felépüljek.

Fanni egész végig velem volt. Mármint képletesen, de minden nap meglátogatott és ellátott engem mesés csókjaival és csodás történeteivel. 

Már régóta ismerjük egymást,  de szerintem most kezdtünk csak igazán bele kettőnk kapcsolatába.

Ahogy mentünk haza anyuékkal, végig azon aggódtam, hogy abba az otthonba kell mennem, ahol Tomi is ott van.. Pont erre nincs most szükségem.  Semmi és senki másra nincs szükségem Fannin kívül.

Nem akartam kiszálni a kocsiból. Anya észrevette, hogy nem akarok bemenni.. Odajott hozzám és átölelt.

-Tudom, hogy nem akarod őt többé látni, teljesen megértem. De te egy erős lány vagy és én tudom, hogy sokra vagy képes és minden nehézséget le tudsz küzdeni a jó érdekében. Csak egy kis időt kell kibírnod és Tomi màr megy is haza.- súgta nekem anyukám.

-Köszönöm..

Vettem egy nagy levegőt. Kiszálltam a kocsiból, majd az ajtó felé vettem az irányt.

Ahogy beléptem, nem az fogadott, mint amire számítottam..

To be continued...

Új lány. Új érzés. Where stories live. Discover now