2.Telefon

7.6K 178 10
                                    

Végre véget értek az óráim és Krisztivel elindultunk hazafelé. Szerencsére nem lakunk egymástól túl messze. Összesen 4 ház választ el egymástól minket. A szüleink is nagyon régóta ismerik egymást és régen apukáink együtt dolgoztak. Lényegében szinte minden este egymásnál alszunk és mindig felváltva így bőven van időnk a napi történteket. Ahogy beszélgetünk arra leszek figyelmes, hogy jött egy értesítésem.
-Nem nézed meg? -kérdezte.- Lehet Zsófi az.
Felnyitottam a telefonom és tényleg ő volt az. Ismerősnek jelölt facebook-on és rám is írt. Hatalmas mosoly jött az arcomra, de nem válaszoltam neki. Krisztivel beszélgettem és csak azután vettem a kezembe a telefont miután hazament. Mit ad isten Zsófi feje mellett ott volt Vanié is és ezt írta.
-Szia.. nagyon sajnálok mindent és tudom nem kellett volna kavarnom Marcsival, de nem bírtam ki.. teljesen szex hiányom volt már és te sem akartál velem lefeküdni..
Ezután a beszélgetés így folytatódott.
- Szia ne csodálkozz, hogy nem tettem meg, mivel éreztem, hogy te nem vagy rá érdemes. Számítottam rá, hogy ez lesz, hisz egy tomboy se bírja ki egy lány mellett sem úgy, hogy ne csalná meg.
- Azért nem hittem volna, hogy ezt nézed ki belőlem..
- Miért mit hittél? Tudtam, hogy úgysem leszünk sokáig együtt. Minden egyes alkalommal láttam ahogy megnézel egy lányt. Szóval Ne nevettess.
-Sajnálok mindent..
-Én nem. Sokkal jobb lesz így nekem is és te sem vagy elköteleződve.
Itt Kiléptem a beszélgetésből és lenémítottam Vanit. Miután felidegesítettem magam vele, megnyitottam a Zsófival lévő beszélgetést, hogy elolvassam amit írt.
-Szia! Mit szólnál ha holnap suli után elmennénk a parkba egy kicsit jobban megismerkedni?
- Szia! nincs akadálya, sőt pontosítva örülnék is neki.
- Rendben, én is örülnék, akkor körülbelül 6-kor jó lesz?
- Persze. Nekem bármikor jó, ha rólad van szó.-feleltem
-Ooo. Olyan aranyos vagy!! Na de ha nem haragszol én most lefekszek pihenni. Fárasztó napom volt,de mégis a reggel a volt a legjobb, neked hála.❤-mikor ezt elolvastam teljesen elolvadtam.
- Nem baj. Nekem is elég fárasztó napom volt, de talán életem legszebb reggele volt a mai.Jó éjszakát hercegnő. Aludj jól.❤
- Jó éjt életem. Te is aludj jól.❤
Ezek után gyorsan lefotóztam a beszélgetést és elküldtem Krisztinek majd nagy betűkkel szinkronizálta azt, hogy ahogy sikítva mondja: 'annyira aranyosak vagytok' és mint mindig, nem hagyhatta le hogy ő lesz a keresztanya. Teljes mértékben dili ez a lány, de így egészítjük ki egymást. Persze nem hagyhattam ki hogy beszéltem Vanival is és, hogy véglegesen vége mindennek. Persze ő ennek őrült és mondta, jól is tette, hogy elmondta, mivel sokkal jobbat találtam nála és igaza is van. Sokkal jobban érzem magam Zsófi társaságában és úgy érzem, hogy vele minden tökéletes lesz. Hisz nem találok sehol se még egy olyan csodás lányt mint ő, gyönyörű, okos és ugyebár szingli is. Csak nem véletlen csókolt meg. Remélem én is bejövök neki és ebből több is lesz. Nem csak egyszeri alkalom. Már rég aludnom kéne, de még mindig csak rá tudok gondolni. Elképzelem azt, hogy az enyém és mindenki féltékeny a kapcsolatunkra. Elképzelem azt, hogy kézzen fogom megyünk az utcán és mindenki irigykedve nézi, hogy boldogok vagyunk együtt. Persze a sok homofób fejét is elképzelem, ahogy néznek minket és majd megeszi őket a méreg, csak azért, mert kézen fogva megyünk és kinyilvánítjuk, hogy szeretjük egymást, mikor nekik kapcsolatunk sincs és teljes mértékben boldogtalanok. Így természetesen mások boldogságát szidják. Ahogy gondolkodtam egyre jobban ragadt le a szemem és egyszer csak elsötétült minden.

To be continued..

Új lány. Új érzés. Where stories live. Discover now