30. Érezni Akarlak

521 15 0
                                    

Bella.

Fájó szívvel kell majd tőletek búcsúznom, ugyanis ő az utolsó lány akiről az én történetem szólni fog, hogy miért is? Azt nemsokára megtudjátok.

Mint említettem, csak egy kis kalandnak indúlt az egész, mint az összes többi lánnyal.

De ő sokkal másabb volt. Mindig ott volt ahova én épp mentem. És a nyár utolsó bulija volt, és minket ismételten összefújt a szél. De ezuttal máshogy alakult a történetünk.

Az este folyamán nem a mozsdóba találtuk magunkat, hanem egy heves csókolózás után az ajkait az enyém felett tartotta, majd halkan megkérdezte:

-Nem folytatnánk ezt az egészet nálam?

Válaszként bólintottam neki, majd megragadta a kezemet és elindultunk a kijárat felé.

Leintettünk egy taxit és elindultunk hozzá.

Amint felértünk, épphogy bekulcsolta az ajtót egyből a nyakamba ugrott, hogy mély és heves csókokat adjunk egymásnak. A nagy események közepette a szememmel gyorsan megkerestem a szobáját a szemeimmel.

Amint megtaláltam felkaptam az ölembe és a szoba felé elindultam vele.

Beérve gyengéden az ágyra dobtam őt, majd fölé magasodtam.

Folytattuk a heves csókot, és az ajkaimmal áttértem a nyakára. Néhol gyengéden megszívtam, majd azt a helyet egy lágy csókkal ,,gyógyítottam".

Az utam lentebb vezetett volna, de néhány szövetdarab útban volt. Így felültettem majd lekaptam róla.

Csókjaimmal elkezdtem lefelé haladni, majd a melleihez érve gyengéd csókokat adtam a bimbóira. Gyengéden megharaptam őket, majd a nyelvemmel játszottam körülőttük.

Válaszul hatalmas sóhajokat és néhány elejtett, nagyon vonzó és gyöngéd nyögéseket kaptam.

Ó istenem, életembe nem hallottam még ennyire izgató és egyben megnyugtató nyögéseket.

Nem is kellett sok hogy kicsit gyorsítsak a helyzeten. Az ajkaim az egyik mellén ragadtak. A bal kezemet a másikra helyeztem és azzal kényesztettem, addig amíg a jobb kezemmel alulról elkezdtem őt kicsomagolni.

Hamar le is került róla a nadrág majd a kezem a bugyijában landolt.
Óvatos lágy mozdulatokkal elkezdtem a csiklóján keresztül izgatni őt.

Ő ezt egyre hevesebb levegővétellel és egyre hangosabb nyögésekkel jutalmazta.

-Ké..kérlek.- nyögesei közepette dadogva mondta.
-Igen hölgyemm- feleltem az arcomon egy huncut mosollyal.
-Érezni akarom az ujjaid bennem..

To be continued...

Új lány. Új érzés. Where stories live. Discover now