25. Ebből baj lesz

1.1K 36 1
                                    

Másnap reggel arra keltem, hogy Fanni rajtam van és miközben simogatja az arcom, csókolgatja a nyakamat is.

Már régota vágyunk egymásra de nem alarjuk elsietni. Viszont úgy érzem, mihelyst lesz rá alkalmunk egyből megtesszük.

-Jó reggelt Szandi.- köszöntött egy reggeli csókkal.

-Jó reggelt bbygrl.- súgtam az ajkaira

-A reggeli kész, Erzsi néni lent vár minket.

(Erzsi azaz Erzsébet az anyukám)

-Jocival mivan?

-Reggel beszéltem anyukáddal, még hajnalban eltűnt egy üzenetet hagyva neki, hogy szereti és sajnálja.

- Menjünk enni.- egy kis perverz mosollyal az arcomon mondtam, miközben megcsókoltam

Ahogy leértünk megláttam a levelet, majd az asztalról egy gyújtót felkapva felgyújtottam. A sírás kerülgetett, de Fanni a kezem után nyúlt és úgy éreztem megnyugvásra leltem.

- Menjünk el bulizni.- fordult felém

-Bulizni??

-Igen. Hisz tudom,  hogy mekkora party arc vagy.

-Szeretek eljárkálni igaz, de nincs sok kedvem.

(Valójában féltem, hogy valamelyik exemmel vagy akárkivel összefuthatunk ott)

-Jajj ugyan. Krisztit is elhívjuk,  és csak gondolj bele -hajolt a fülemhez- itthon utána azt tehetsz velem amit csak akarsz.

Erre a mondatra egyből ugrottam, de adtam az elérhetetlent.

-Jolvan na, ha ennyire ragaszkodsz hozzá, menjünk.

-Máris hívom Krisztit. Te addig menj fel öltözni, nemsokára énis csatlakozom.- mondta miközben megcsókolta az ajkaim

Tettem ahogy mondta. Felvettem valamiféle kis laza cuccot, csak a szokásosat.

Fanni is csatlakozott hozzám,  de elment a fürdőbe,  hogy meglephessen a ruhával amivel készült.

Egy 5 perc után nyílt is az ajtó és megláttam őt abban a kis feszülős fekete bőrnadrágjában, amivel mindenkit elvarázsol, a V-bevágású polójában ami eleget mutat ahoz, hogy minden férfi és nő kívánja őt.

Semmit se kellett mondanom, a fejemen minden látszott. Teljesen leesett az állam, és szerintem még a nyálam is kicsordult.

-Azért ne túlozz.- mondta miközben az ölembe ült,  hogy csókot adjon

Az első után egyre hevesebben folytattuk, ezúttal én kezdtem bele, alíg bírtam magammal, ott helyben akartam.

De eltolt magától.

-Miután hazaértünk ezt folytatjuk.

-Már most itthon akarok lenni.

-Birj ki egy-két órát. Utana egész este a tiéd leszek.

1-2 ora nem a világ vége. Csak kibirom. Reménykedtem, de ekkor még nem sejtettem mi lesz a buliban.

Mint emlékeztek, amikor én odavagyok, abból csak rossz sülhet ki.

És sajnos most se alakult másképp....

To be continued...

Új lány. Új érzés. Where stories live. Discover now