Fanni, én és Tomi egyből lerohantunk, hogy megnézzük mi történik éppen.
Mihelyst leértünk a részeg apám és a dühös anyám fogadott minket.
(Megjegyzem, hogy apa sose volt egy tökéletes apuka, sőt nem is volt nekivalo ez az egész dolog. Sose volt otthon, mindig üzleti utakon volt(állítólag) és így általában anyával voltunk otthon ketten)
Anya azonnal kirugta apát a házból és közölte vele, hogy többé látni sem akarja se őt, se Tomit.
-Fiam, hozd a cuccot.- a lábán alig álló apám szólalt meg
-Máris..- síró hangal felelte.
Gondolom Tomi számára ez egy nagy veszteség, hisz anyámra verte, nyomult a legjobb barátnőmre és Fannit is füzögette. (Aki nagyon remélem hamarosan a párom lesz)
Anyám megfogott egy poharat és azt apámhoz vágta.
-TE IS MENJ!!- vágta a fejéhez.
Nagy nehezen elindult felfelé, hogy pakolni menjen, de eldőlt és elaludt.
Sose láttam még ilyen részegnek.
Anyu felment és összepakolta a cuccait majd kivágta a házból. Tomi csak állt a lépcsőn velünk együtt és néztük a történéseket.
-Így nem mehetnek el.- mondtam
-Hogy így?- ordította anyukám.
-Joci atom részeg, és meg se mozdul, ha Tomi is vezet veszélybe sodorhatja őt.
Mondanám, hogy nehéz volt apámat a keresztnevén hívnom, de általában mindig így szólítottam.
-Tomi. Hazaviszlek.
-Köszönöm..
-Ez a mocsok meg megy az utcára majd.-mondta dühöngve
Tomi elég messzi lakott. Mi addig Fannival vigyáztunk apámra.
Kiültünk a nappaliba a Tv elé és elkezdtünk filmet nézni. Nem is zavart minket, hogy ott fekszik a lépcső előtt fater. Kizartuk a külvilágot.
A film felénél már csak a halk szuszogására lettem figyelmes elaludt az ölemben fekve.
Óvatosan felkaptam majd felvittem a szobámba. Lefektettem az ágyamba és betakartam.
Ezután egy kulcscsomó hangjára lettem figyelmes. Anya hazaért. Egyből futottam le hozzá, hogy megkerdezzem Mi történt..
Hosszasan elbeszélgettünk, és mint kiderült, amikor apám üzleti úton volt, folyton valamilyen nőcivel enyelgett.
És betette anyának az is, amit Tomi művelt velem, nameg az, hogy egyre többet ivott.-Nade mostmár irány az ágy.
-Máris megyek.
-Fanni hazament igaz?- kérdezte letörten.
-Nem, csak elaludt.
-Csatlakozz hozzá. Énis megpróbálok elaludni, apád meg jól el lesz a padlón.
To be continued...
KAMU SEDANG MEMBACA
Új lány. Új érzés.
RomansaTi éreztétek már úgy, hogy akárhány lány is jöhet az életetekbe, akárhányszor estek szerelembe egyszerűen nem az igazi mellett lyukadtok ki? Nos hát én is. Szandi vagyok és az én történetem elég hosszasra sikerült mielőtt megismertem őt.