Ahogy ezt kimondta nem is kellett több. Felültem hogy az utolsó ruhadarabot is levegyem róla. Ő eközben gyorsan lekapta rólam a pólómat és a melltartómat.
Mielőtt a lényegre térhettem volna ő elkapta a melleimet és mint egy kisbaba úgy rájuk vetette magát.
-Édes istenem..- sóhajtottam fel.
Egy széles mosollyal az arcán folytatta amit elkezdett, közben kezeivel a nadrágomat húzta le.
Itt már fordult egyet a kocka. Én kerültem alulra. Végigcsókolta az egész testem és közben szorosan hozzámsimult.
Majd a lábaimat a nyakába vette és gyengéd csókokkal méltányolta a csókokkal.
Ezuttal én szólaltam meg egy hatalmas nyögéssel kísérve.
-Érezni akarlak..
Épp hogy a mondani valóm végére értem ő már a nyelvével végignyalt.
Nem bírtam ki, egy hatalmasat nyögtem és még mielőtt levegőt vehettem volna, ő hevesen elkezdett nyalni.Életem során nem élveztem még ennyire valakivel a szexet. A nyalását meg főleg nem.
Egyszerűen teljesen átadtam magamat az érzésnek és egyre hevesebb nyögésekkel mutattam ki, mennyire élvezem azt, amit velem csinál.
Egyre jobban izgattam ezzel, majd az ujjait belém helyezte és gyengéden elkezdte mozgatni. Közben a csiklóm továbbra is izgatta.
Maga volt a mennyország. Egyre hevesebben vettem a levegőt és egyre hangosabban nyögtem.
Pár percel később már csak arra lettem figyelmes, hogy életem egyik legszebb orgazmusán estem át, s lábaim úgy remegtek mint a kocsonya.
Gyorsan rendeztem lélegzetvételem.
Majd szó nélkül felkaptam Bellát és rávetettem magam. Majd az ajkai felé hajoltam és így szóltam.-Remélem nem hitted, hogy itt a vége. Ugyanis ez még csak a kezdet.
Erre a mondatomra teljesen elpirult. Majd egy huncut mosollyal a számra tapadt.
Mire abbahagytuk, már a napocska is feljött az égre. Szétszakíthatatlanok voltunk. Az este folyamán teljesen egybeforrt a testünk.
-Csodálatos vagy...- súgta az ajkaimra majd megcsókolt.
Elsőre fel sem fogtam mit mondott és csak mosolyogtam. Teljesen elvesztem abban a gyönyörű csokoládé barna szemeiben.
Ahogy észbekaptam zavartan elmosolyodok.
-Neharahudj, el..elbambultam. Mit is mondtál?- nézek ijedten.
-Csak annyit mondtam, hogy csodálatos vagy- mondja nevetve
Fülig érő mosoly kerekedik az arcomra, majd ezzel az örömmel megcsókolom őt.
Szeretlek.-feleltem neki.
TESSÉK??- néz rám ijedten.
To be continued...
YOU ARE READING
Új lány. Új érzés.
RomanceTi éreztétek már úgy, hogy akárhány lány is jöhet az életetekbe, akárhányszor estek szerelembe egyszerűen nem az igazi mellett lyukadtok ki? Nos hát én is. Szandi vagyok és az én történetem elég hosszasra sikerült mielőtt megismertem őt.