23. Már csak ez hiányzott

1.4K 44 4
                                    

A kanapén ült a tesóm, miközben épp Fanni a dühtől vöröss fejjel oktatta ki, hogy mekkora egy görény és, hogy miért nem kéne neki élnie.

Őszintén azt hittem, hogy rossz lesz újra látni annak a hülyének a fejét, de ahogy Fanni bánt vele és Tomit a sírás kerülgette, őrültem neki.  Nem vagyok pszichopata de örülök, hogy minimálisan visszakapja azt amit én szenvedtem el miatta.

Ahogy Fanni meglátott egyből odarohant hozzám és a karjai közé zárt engem.

Másra nem is vágytam csak az ő érintésére.

-Remélem örülsz mert ma este itt alszik nálunk.- súgta nekem oda anya

-Igen nagyon is örülök.- sikítottam örömömben.

Magamhoz húztam és megcsókoltam.

Teljesen elöntött a boldogság egészen addig amig a vacsorára nem került a sor. Ugyebár a család együtt eszik. És sajnos tomi a féltesóm.

Az a vacsi sem úgy sűlt el, ahogy kellett volna neki.

Eleinte mindenki csendben eszegetett. Mi Fannival elkezdtünk beszélgetni a suliról. Szerencsémre az évfolyamtársam volt. Így arról  is eltudtunk beszélgetni.

Egyre jobban éreztük magunkat, de ezt megtörte egy kéz, amely az asztalra csapott.

Apa volt az, egyre jobban emelte a hangját míg nem üvöltött anyával. Egyszerűen nem értettük Fannival, hogy mi folyik itt..

Anyu felzavart minket a szobámba, és Tomit a sajátjába.

Idegesített, hogy nem tudom mi folyik itt így muszáj voltam megkérdezni Tomit, persze Fanni ennek nem örült,  hisz megakar óvni tőle.

-Mi van anyuékkal.-kérdeztem rémülten, majd mikor ránéztem undor ütött be az arcomon.

-Anyud elakar vállni apátol. A történtek miatt.- felelte elcsuklott hangal.

-Mondanám, hogy ennek örülök,  de apát nem akarom elveszíteni.  Téged viszont szívesen.

Majd ezután faképnél hagytuk.

Becsuktuk az ajtót majd Fanni probalt megvigasztalni. Kevés sikerrel.

-Tudom mi kell most neked.-mondta hatalmas mosollyal.

Megcsókolt. Egyre hevesebben csináltuk majd megszólalt.

-Vetkőzz le!!

Imádtam benne ezt a határozottságot és egyből hallgattam rá.

Ő volt a királynő és én pedig a szolgálója..

Mindketten félpucérak voltunk és épp a melleivel játszottam, elláttam csókokkal és tudjátok mi a másik.

De még mielőtt lejebb haladtam volna üvegtörések soraira lettünk figyelmesek.

To be continued ...

Új lány. Új érzés. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora