3.Szex?

11.2K 170 0
                                    

Egész nap a suliban csak Zsófira tudtam gondolni és arra, hogy délután találkozok vele. Szerencsémre a szüleim elmentek otthonról, mivel meghívták őket valami buliba, ahonnan csak késő este értek volna haza, így bőven volt időm. Nem sok volt már csak hátra, összesen félóra és én már ott vártam őt a parkban. Nem is kellett sok, hirtelen meg is jött. A haja be volt göndörítve, egy pilóta stílusú napszemüveg volt a szép kék szemein, egy fekete pólót viselt és a derekára colt kötve egy piros Adidas pulcsi. Ezek mellé egy szakadt farmer és egy Vans cipő. Elképesztően vadul nézett ki. Ott helyben le tudtam volna teperni, de sajnos nem lehetett. Elkezdtünk beszélgetni mindenféléről. A múltunkról, a jelenünkről és, hogy mit szeretnénk. Mint kiderült ő is a lányokhoz vonzódik és volt is barátnője, de nem érzett semmi komolyabbat így szakított vele. Persze kicsit megrémített. Mi lesz, ha nálam se érez semmit. Sajnos hangosan gondolkodtam és halkan ki is mondtam azt amit éppenséggel a fejemben akartam tartani és egyből jött az a válasz hogy:
-ne félj. Már most többet érzek irántad, mint amit iránta éreztem.- itt elmosolyodott.
Nem szóltam egy szót sem csak észbe kaptam. Felnéztem rá, megfogtam az arcát, becsúsztattam a füle mögé majd magamhoz húztam, hogy megcsókoljam. Egyre hevesebben folytattuk majd elszakadtam az ajkaitól épp annyira, hogy halkan megjegyezzem a szüleim nincsenek otthon. Nem is kellett több. Felhívta a szüleit, hogy át engedik-e nálam és igent mondtak aztan az en szüleim is megkérdeztem és ők is bele mentek. Egyből elindultunk hozzánk és ahogy hazaértünk a nappaliban lévő kanapét célozta meg. A puha ajkaitól ő szakított el, de nem is akármilyen módon. Rálökött a kanapéra majd az ölembe ült. Lassan elkezdett rajtam mozogni ami kiváltott belőlem egy halk sóhajt amitől jobban bevadult. Muszáj voltam leállítani, hisz alíg 2 napja ismerem és bármennyire is kívánom őt még túl korai lenne. Szép lassan elkezdem csitítani. A kezemmel leállítom a csípőmozgását majd így szólok.
- Hidd el én is nagyon kívánlak, de meg túlságosan korainak érzem ezt.
-Igen megértem. Én is korainak gondolom, de teljesen elcsavarod a fejem és alig bírok magammal. Ne haragudj.
-Nincs baj életem. Eljön majd ennek is az ideje.- ahogy kimondtam egy nagy mosoly jött az arcára majd gyengéden megcsókolt.
Ezek után neki álltunk filmezni, de hiába vagyunk 15-16évesek még mindig a mese megszállottai vagyunk.
-Stitch vagy Hős6os?- kérdeztem tőle.
-Stitch. -gondolkodás nélkül kaptam a választ.- Ez nem kérdés.- mosolyodott el.
-1 vagy a 2?
-Haladjunk sorba.
Mind két részét megnéztük és én az 1-en sírtam el magam ő pedig a 2-ön. Lefekvés ideje volt és amíg ő elment fürdeni addig én előkészítettem az ágyat. Hallottam az ajtót nyitódni és ahogy megfordultam előttem állt a tökéletesség tökélye. Egy szimpla törölközővel takarta el az intimebb részeit, de így is szinte teljesen rásimult és lehetett látni az alakját. Teljesen elbambultam és egy csókkal hozott vissza a való világba. Nem kellett sok egyből az ágyra dobtam és elkezdtem simogatni a combját. Egyre felljebb haladtam, de mindig meg meg álltam. Addig játszadoztam míg a fenekéig nem csúszott a kezem és ott egy nagyott belemarkoltam amit egy kicsit hangosabb sóhajjal dijjazott. Ajtó nyitódásra lettünk figyelmesek. Megjöttek a szüleim. Zsófi gyorsan felöltözött miután én lementem a szüleimet üdvözölni és nem sokkal utána ő is csatlakozott.. Bemutattam nekik, mint páromat. Tudták jól, hogy a lányok az ideálok nálam, de Vanit nem tartottam annyira, hogy bemutassam a szüleimnek. Míg anya elbeszélgetett vele én is gyorsan megfürödtem majd elmentünk lepihenni. Egymás mellett feküdtünk és ő nekem háttal volt. Éreztem, ahogy nekem tolja a fenékét és én átkaroltam őt. Még egy kicsit hallgattam, ahogy szuszog majd végül én is elaludtam.

To be continued...

Új lány. Új érzés. Where stories live. Discover now