Ahogy becsukta az ajtót a falhoz nyomott.
-Nem tudom kinek képzeled magad, de nagyon rosszul hiszed, hogy pont egy lánnyal álnék össze. Akármennyire is kívánatos vagy inkább a halál, mint hogy pont egy lány. Akinek még fasz sincs a lába között. -vágta a fejemhez ezt a mondatot.
-Ugyan kicsi szívem. Az ilyen emberek mint te csak a fájdalmat okozzák, mert éretlenek.- röhögtem bele a képébe.
Még ő ment el felháborodva. Nade ha igaz igaz. XD
Ahogy visszamentem az osztályba egyből odajött a Lili, hogy mi volt. Elmeséltem neki es geci nagyott nevetett.
-Hallod bro.- szólt rám Kriszti
-Mond.
-Eszter nagyon néz téged. Nem akarsz vele újra beszélni hátha lesz valami?
-Vagy mi lenne ha... Csapnánk egy party-t most hétvégén. Úgyse lesznek itthon a szüleim. Majd ott külön szobába rangatom és meglátjuk mi lesz.
-Már egyből az bro??
-NEEEM!! Csak kíváncsi vagyok mit reagál arra, hogy ha megcsókolom.🤔
-Na hajrá.
Még aznap meghívtam embereket. És odamentem Esztihez is.
-Sziaa. Ha szabad a hétvégéd eljöhetnél hozzám. Egy kisebb buli lesz és gondoltam eljöhetnél.
-szi.. szi.. Szi-a.. Persze...😅
-Hmm kafa. Na csók majd még dumálunk.
Krisztivel elintéztünk mindent és minden kurva fasza volt. És Eszti is eljött.
Odamemtem hozzá és elkezdtem húzni magam után az én szobámba.Ahogy beértünk becsuktam az ajtót. Elkezdtem az ágyam felé tolni.
Csak úgy ráesett az ágyamra.. Ő ott ült én meg felette voltam. Egymást néztük. Megfogtam az arcát. Közel hajoltam hozzá.. és megcsókoltam.
Nem is kellett neki sok. Egyből magára húzott.
Nem értettem miért nem próbálkoztam be nála. Hisz olyan tökéletes, hogy aztakurva. Legbelül valahogy mindig is tudtam, hogy nekem vele kell lennem. Nagyon reménykedtem, hogy az este úgy sül el ahogy terveztem.
Egy ideig csókolóztunk még. Majd benyúlt a nadrágomba. Elkezdett a csiklómmal játszani.
"Geci ez a nő teljesen kikészít."-mondat hangzott el a fejemben.
Felültettem majd a pólot levettem róla és egyből a nadrágját húztam.. ahogy végeztem a leöltöztetésével egyből rámtért. Ugyan ugy levetkőztetett és az ágyra dobott..
Végígcsókolta a testem. A nyakamnál kezdte. Majd egészen a mellemig haladt. Ott ugyan is megállt és apró csókokkal és finom nyalásokkal látta el a bimbóim... míg a szájával kényesztette az egyik mellem addig a másikat a kezével markolgatta..
To be continued...
YOU ARE READING
Új lány. Új érzés.
RomanceTi éreztétek már úgy, hogy akárhány lány is jöhet az életetekbe, akárhányszor estek szerelembe egyszerűen nem az igazi mellett lyukadtok ki? Nos hát én is. Szandi vagyok és az én történetem elég hosszasra sikerült mielőtt megismertem őt.