Teltek, múltak a hetek. Zsófival jól mentek a dolgok. Úgy tűnt minden a legnagyobb rendbe van. Egy bizonyos este viszont minden megváltozott...
Zsófi kitalálta, hogy menjünk el bulizni. Nem tartottam volna jó ötletnek hisz tudtam, hogy nem bírja az alkoholt. 1x iszogattunk otthon és rá sem ismertem. Mintha egy szex éhes vad macskával találtam volna szemben magam. Már vetkőzni kezdett, mikor leállítottam. Teljesen elvarázsolt. Egy szál melltartó volt a felső testén és nagyon megkívántam. Persze tudtam, hogy ő nincs magánál. Így inkább leállítottam. Egy hozzánk közeli szórakozóba mentünk végül. Jól éreztük magunkat, de féltem, hogy baj lesz ebből. Szólt a zene, jöttek a piák, egyre többet és többet ittuk. Persze én jól bírom az alkoholt, de Zsófi már a második pohár után nem bírt magával. Volt pár ismerős arc ők csatlakoztak hozzánk. Szolt a hangos zene, táncoltunk és mire észbe kaptam sehol sem találtam őt. Mindenkit végig kérdeztem majd egy csaj mondta, hogy látta a mosdóba berohanni. Gyorsan befutottam utána és a Wc mellett fekve találtam meg. Gyorsan felültettem és egyből hajolt a kagylóhoz és elkezdett hányni. Gyorsan a hajához kaptam, hogy ne érjen bele a hányásba, se a wc-be. Ahogy abbahagyta felkaroltam es elindultam vele kifelé. Mindenki minket nézett. Egyből a kocsihoz rohantam vele. Neki támasztottam az autónak míg megkeresem a slussz kulcsot. Mire megtaláltam Zsófi már a földön feküdt és öklendezett. Megint a fejéhez kaptam, hogy ne hányja össze a haját. A parkolóba csak mi ketten voltunk. Ahogy abba hagytam óvatosan beültettem a kocsiba és haza hajtottam. Ahogy a házhoz értünk egyből a kanapéhoz vittem őt majd rohantam egy lavorért. Az este folyamán 2x kellett kimosnom a tálat. Végül ahogy minden ki jött belőle elaludt. Hoztam egy takarót, ráterítettem majd a lábához ültem a kanapéra és ülve elaludtam.
Reggel arra keltem, hogy rajtam van a takaró és a zuhanyzóból halattszik a víz csobogása. Zsófi lépett ki a fürdőböl. Egy törölköző volt csak rajta és teljesen elámultam. Beleült az ölembe majd megcsókolt.
-Jóreggelt kicsim.- mondta hatalmas mosollyal az arcán.
-Jóreggelt szivem. Hogy aludtál?
-Mint a hulla. Arra keltem, hogy majd széthasad a fejem.
-Igen-igen az este elég sokat ittál.
-ugye nem csináltam semmit senkivel?
-Nem. Miért? Kellett volna?- kérdeztem gyanakodva.
-Mi nem-nem, dehogyis. -kicsit remegő hanggal válaszolt.
Furcsán néztem rá majd elmentem a konyhába valami inni valót keríteni. Láttam rajta, hogy van valami baja, de úgy éreztem jobb, ha rá hagyom és majd elmondja, ha akarja.
-Mondanom kell valamit.- nézett rám szomorú kiskutya szemekkel...
-Hallgatlak.
-Volt ott egy srác akiért régen oda és vissza voltam.Amikor bevallottam neki mit érzek kinevetett és faképnél hagyott. Összetörte a szívem és meg akartam neki mutatni, hogy teljesen jól vagyok nélküle így fejvesztve kezdtem el inni.. Köszönöm, hogy elhoztál onnan..
-Értem.- feleltem majd probaltam azt mutatni, mintha nem fájna az amit mondott nekem.
-Hé! Figy.. - de mielőtt befejezte volna a mondatot a szavába vágtam.
- Beszéltem este a szüleiddel. Szeretnék, ha haza mennél ma. Azt mondták már ideje lenne.
-Rendben.- nézett rám szomorú fejjel.
- Összepakoljak neked valamit?
-Egyedül a sulis cuccaim kellenek más nem.
-Rendben. Máris hozom.
Ahogy lehoztam ő már össze is volt készülve. Odaadtam neki a táskáját majd nyitottam az ajtót. Szerintem érezte rajtam, hogy most idő kell nekem így csak egy puszit nyomott az arcomra majd elköszönt. Egesz nap rajta gondolkodtam és étvágyam sem volt. Persze volt olyan szerencsém is, hogy következő nap vagy 3órára kellett tanulnom,.mivel dolgozatot írtunk.To be continued..
YOU ARE READING
Új lány. Új érzés.
RomanceTi éreztétek már úgy, hogy akárhány lány is jöhet az életetekbe, akárhányszor estek szerelembe egyszerűen nem az igazi mellett lyukadtok ki? Nos hát én is. Szandi vagyok és az én történetem elég hosszasra sikerült mielőtt megismertem őt.