26.Sejtettem

1.3K 42 7
                                    

A buliba érve már Kriszti hatalmas örömmel várt minket. Mint ahogy sejtettem a szája már eljárt, és híre ment, hogy Fannival kavarunk és, hogy ma este itt leszünk.

Bíztam az imáimban, hogy egy exem se legyen itt, nemis csak az exeim, hanem a többi lány is.. Zitát végképp nem akartam ide. Vele azóta se zártam le a dolgokat, és azóta sem válaszoltam neki.

Nagyba ment is a bulizás, iszogattunk egy kicsit. Fannit nem lehetett rólam leszedni, ami egyre jobban izgatott és vártam már az esti finomságokat amiket igért nekem.

De sosincs egy nyugis estém.

Elment a mozsdoba mert pisilnie kellett addigis Krisztivel dumálgattunk. Meséltem neki mi történt apámmal és a kórházban történtekről.

-Újra a korházban dugtál?- kérdezte hangos kacajjal.

-Dehogyis, most sem és régen sem történt semmi Zsófival se Zitával, csak majdnem. De az nem ugyan az.

Hangosan felnevettünk ezen. Egyedül Kriszti az akiben megbízhatok és jó volt vele újra beszélni.  Már nagyon hiányzott,  de a telomhoz már rohadt régóta nem is nyúltam.

Mind ez szép és jó volt, megláttam ahogy Fanni épp jön vissza, de még mielőtt bármi mást reagálhattam volna, egy hatalmas pofont kaptam valakitől.  Először fel sem fogtam, hogy kitől, mitől vagy miért.

Aztan ahogy az illetőre néztem megláttam Zitát. Teljesen pánilba estem, sejtettem, hogy itt lesz. Már ezer éve nem voltam sehol, még otthon is rég voltam.

Tudtam, hogy egyszer ez bekövetkezik.

-Szia Szandi.- mondta gúnyos hangal

Meg se szólaltam még, de már arra lettem figyelmes, hogy Fanni egy hatalmasat behúz neki és ellöki a körünkből.

Egyből felhoppantam és utána nyúltam,  magamhoz fordítottam és megöleltem.

-Nyugodj meg szivem.

-De hogy tudnék? Ez a ribanc felpofozott téged.

-Mert megérdemeltem...

-Mii??- kérdezte rémült hangon

-Hosszú lenne most elmesélnem ezt.

-Lényegében a kis baratnéd jatszadozott az érzéseimmel, és veled is csak játszik.- vágott közbe Zita

Ennél a mondatnál már jómagam sem birtam ki, nem vagyok rá büszke, de olyat behúztam neki, hogy betörtem az orrát.

-Szandi... miről beszél..?- csuklott hangal kérdezte tőlem Fanni

-Menjünk most rögtön haza és elmagyarázok mindent.

-Nem. Én veled nem megyek sehová.- a könnyeivel küszködve vágta a fejemhez.

To be continued...

Új lány. Új érzés. Where stories live. Discover now