21. Vele minden olyan más

2K 42 0
                                    

A buli estéjén több nem történt. Mivel drágalátos testvérem ránknyitott. Egy hatalmas háború kezdődött el abban a percben.

Ordibáltunk egymással, elhordtuk a másikat minden féle szar alaknak.. És ha ez nem lenne elég, nagyon csúnyán összebunyóztunk.

Nem egy kis cicaharcra gondolok, hanem vérig tartó verekedésre.

Oda jutott ez az egész, hogy korházba kerültünk mindketten.

Őt fejsérüléssel vitték be, eltörtem a fején anyu kedvenc vázáját, amikir elkezdett arról beszólogatni, hogy csak egy hülye leszbikus r*banc vagyok.

Engem pedig törött bordákkal, alkarcsontal, álkapoccsal, betört orral, monoklival és agyrázkódással. Felkapott es a földre dobott. Itt volt vége a verekedésnek is, hisz elájultam és a korházban ébredtem fel.

Amikor kinyitottam a szemem Fanni ott ült az ágyam mellett a kezemet fogva, és sírt..

-Hé.- nehezen szólaltam meg- ne sírj kicsilány.

-Szandii!!- hangosan felkiáltott, miközben felpattant, és átölelt.

Mégerősebben kezdett sírni.

-Ne sírj kicsim.

-Én soha.- felelte egy apró mosollyal az arcán.

Letöröltem az arcairól a könnyeit. Megfogtam az arcát és magamhoz húztam, hogy megcsókoljam.

-Minden rendben lesz.- halkan az ajkaimra súgta.

-Hogy már velem vagy, így biztos vagyok benne.

Még egy kicsit beszélgettünk a buli estén történtekről. Elmesélte, hogy amikor a földre zuhantam Tomi teljesen összeomlott és ő hívta a rendőröket. A korházban pedig nem érdekelte, hogy mi lesz magával, az érdekelte, hogy én felépüljek.

A szüleink nagyon haragudnak rá.
(Remélem örök életébe szobafogságba lesz) Én rám viszont többé nem számíthat.

Nem is azzal lenne a baj, hogy kavart Fannival. Hanem, hogy ennyire kiakarta sajátítani magának, mikor ő nem is akarta őt soha.

És mind ezek mellé ide juttatott. Igaz én se vagyok szent. Hisz énis okoztam neki sérülést. De szerintem megérdemelte.

A nagy duma közepette nyílik az ajtó.

A doki jött be a szüleimmel.

Elmondták hogy egy komoly felépülés fog következni számomra. És örülhetek, hogy az agyrázkodás nem roncsolta semilyen fontos részem.

Azthittem ennél jobb már nem is lehet a nap.

Miután a doki és anyuék is kimentek azzal a mondattal, hogy legyetek csak kettesben.

Fanni arcára hatalmas mosoly ült és itt kezdődtek ám az igazán forró részletek.

To be continued...

Új lány. Új érzés. Where stories live. Discover now