***45***

243 9 0
                                    

Bu bölümü de Dilvan 'dan dinleyelim bakalım onun gözünde bu planlar nasıl görünecek? işe yarayacak mı Aram'ın planı?

***************************************

Bu sabah içimde bir sıkıntıyla uyanmıştım ve gördüğüm rüyadan dolayı kan ter içinde kalmıştım. Hemen kafamı çevirdim ve Mir'i görünce içim rahatladı, onun masum yüzüne bakarak başımı yastığa koydum tekrar. Biz artık karı kocaydık, bir birine kalpten düğümlenen iki aşıktık. Bu günleri görebilmek benim için  hayal gibiydi, bir gün onunla uyanabilmek, nefes alış verişlerini dinlemek, kalbinin atışını duymak... Allah'ım ne kadar güzeldi sevdiğin adamla evlenmek. 

   Saat daha çok erkendi ve yarınki balayı tatilimiz için ofise uğrayıp kalan ufak tefek işlerimi bitirip iznimi onaylamam gerekiyordu. Saat 6.30 du, yavaşça yataktan kalkıp banyoya girdim kısa bir duş alıp hazırlanmaya başladım. Mir hala mışıl mışıl uyuyordu ona son bir kez bakıp mutfağa yöneldim şarkılar mırıldanarak kahvaltı hazırlamaya başladım. Mir dere otlu omlete bayılırdı ona en sevdiği omleti yaparken içimi huzur kaplıyordu, Mir'i öperek uyandırmak için odamıza yöneldim. 

' günaydın sevgilim.' 

dediğimde Mir şaşkın gözlerle bana bakıyordu neler olduğunu hatırlayınca gülümsedi ve beni yatağa çekerek sarıldı 

' günaydın benim güzel karım.' 

dedi. sessizce beni izlerken üzülerek böldüm 

' sevgilim bakmaya devam edersen omlet soğuyacak ve ben de ofise geç kalacağım.' 

' balım bugün evliliğimizin ilk günü ve sen ofise mi gideceksin?' 

yarı kırgın bir sesle sormuştu bunu 

' sevgilim iznimi onaylamam gerekiyor ayrıca bir kaç gün sonraya katılmam gereken bir duruşma vardı onu arkadaşıma devretmem gerekiyor zaten bir kaç saatlik bir iş sonra hemen geri geleceğim'

gülümsedi 

' anladım balım o zaman hemen kahvaltı yapalım da seni bırakayım.' 

' gerek yok sevgilim sen evde bir şey unuttuk mu diye ufak bir kontrol yap, sonuçta bir hafta yokuz ben her şeyi hazırlamıştım ama senin eşyalarından unuttuğum falan varsa diye yine de kontrol et' 

kahvaltı yaparken konuşmaya devam ettik

' tamam benim balım ben son kontrolleri yaparken sen dönmüş olursun o zaman' 

kahvaltımı bitince gülümsedim yanağına bir öpücük kondurdum

' o zaman buraları toparlamak da senden sevgilim hemen çıkmazsam geç kalırım'

Mir beni öperken cevap verdi

' ohoo Dilvan hanım hani elimi sıcak sudan soğuk suya koymayacaktın kandırdın beni!' 

ikimizde buna kahkaha attık ona sıkıca sarılıp çıktım evden... Arabama bindim ve emniyet kemerini takıp ofise doğru yola koyuldum. Evden sadece 10 dakikalık uzaklıkta birden araba durdu, ofise geç kalacağım endişesiyle söylenmeye başladım

' hay allahım ya bende diyorum bugün niye her şey yolunda gidiyor? bir sen eksiktin başıma ya!' 

arabadan inip kaputu açtım, sorunun ne olduğunu anlayamayacağım belliydi bu yüzden arabada kalan telefonumu almak için söylene söylene sürücü koltuğuna geçecek iken aniden onu gördüm! tam kaçacakken kolumdan tuttu

' nereye güzelim?' 

akmaya hazır olan göz yaşlarımı tuttum ve titreyen çenemi umursamadan kolumu kurtarmaya çalıştım

KAFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin