"ခဏကြာတော့ ဂုဏ်ပြန်ရောက်လာတယ်....မျက်နှာကလည်းပြုံးနေတာပဲ....အဘွားက ခွင်းကိုဂုဏ်နဲ့အပြင်လိုက်သွားဖို့ခွင့်ပြုလိုက်ပုံရတယ်.........."
"ဘယ်လိုလဲ ဂုဏ် ခွင့်ပြုချက်ရခဲ့လား......."
"အင်း.....ရခဲ့တယ် ဘွားက စိတ်ပူနေတာ အသေအချာကိုပြောခဲ့ရတယ်.....သမုတို့သွင်ထက်တို့လည်းပါတယ်ဆိုတော့ ဘွားက ခွင့်ပြုပေးလိုက်တာ......."
"ဟင်.....သူတို့ရောလားဂုဏ်....."
"အင်း.....သူငယ်ချင်းတွေအေးဆေးမဆုံရတာလည်းကြာပြီဆိုတော့.....အခုလိုစီစဥ်လိုက်တာ.......ကျောင်းရယ်ကျူရှင်ရယ်နဲ့ မအားကြဘူးမလား..... အခုလိုပိတ်ရက်မှာ တွေ့လို့ရအောင်.....လုပ်လိုက်တာ.... "
"အင်း ကောင်းပါတယ် ဒါနဲ့ နေရာကဘယ်နေရာကိုရွေးထားတာလဲ....."
"ဘိုးဘိုးရဲ့နှင်းဆီပန်းခြံကြီးထဲမှာ....ပြင်ထားတာ စားဖို့သောက်ဖို့ရော နေရာထိုင်ခင်းပါ အားလုံး ပြင်ဆင်ထားပြီးသား ည...."
"ဝါး....နှင်းဆီခြံကြီးထဲမှာဆိုတော့ ပန်းနံ့လေးတွေသင်းနေမှာပဲ....."
"ညသဘောကျနေပြီမလား...."
"အင်း ဂုဏ် စိတ်ကူးကောင်းသားပဲ"
"ဒါဆို ညအဝတ်အစားလဲဦးမလား...အခုပဲ၂နာရီ ခွဲနေပြီဆိုတော့ "
"မလဲတော့ဘူး...အခုငါဝတ်ထားတာလည်းအဆင်ပြေတယ်မလားဂုဏ်"
"ပြေတာပေါ့ ညကဘယ်လိုဝတ်ဝတ်လှပြီးသားပဲဟာ"
"မြှောက်မပြောနဲ့ဂုဏ်"
"တစ်ကယ်ပြောတာ "
"ဒါဆို သွားမယ်လေ ဘွားကိုလှမ်းပြောရဦးမယ်.....
ဘွားဘွားရေ သမီး ဂုဏ်နဲ့အပြင်ခဏလိုက်သွားလိုက်ဦးမယ်နော်.....""အေးအေး ကိုယ့်ကိုကိုယ် ဂရုစိုက်နော် မြေးငယ်
သားနေလည်း သူငယ်ချင်းကိုဂရုစိုက်နော်....""ဟုတ်ကဲ့ပါ ဘွားဘွား သားဂရုစိုက်ပါ့မယ်....."
"လာည....စက်ဘီးနောက်မှာသေချာထိုင်နော်.....နောက်ပြီး ငါ့ခါးကိုဖတ်ထား...."
"အင်း.......ဖြည်းဖြည်းနင်းနော်ဂုဏ်...."
"အင်း...ည"
YOU ARE READING
နောင်တတို့ပါဝင်နေသောချစ်ခြင်းတရား 🖤⚜
Romanceမထင်မှတ်ထားတဲ့ ကံကြမ္မာက သူတို့နှစ်ယောက်အား ဝေးကွာစေခဲ့တယ် ပြန်ဆုံချိန်မှာရော အနှောင့်အယှက်ကင်းစွာနဲ့ နီးစပ်နိုင်ပါ့မလား