1. Bölüm

459 21 11
                                    


Korumanın açtığı kapıdan elbiseme dikkat ederek indim. Sorular soran ve fotoğraflar çeken gazetecilere pas vermeden ilerlerken iki yanımda da izbandut gibi koruma vardı.

"Aden hanım yeni planlarınız neler?"

"Aden hanım çok şıksınız partneriniz yok mu?"

"Aden hanım Karaaslan ailesine gelin gidiyor olmanız doğru mu?"

"Aden hanım her şeyin yalan olduğunu söyleyenler var bunun hakkında ne söyleyeceksiniz?"

"Camia tarafından anlaşmalı evlilik olduğu söylentileri dolaşıyor. Aşk evliliği mi anlaşmalı evlilik mi?"

Ve daha niceleri.
Soruların hiçbirine cevap vermeden ifadesiz bir suratla mekandan içeri girdim. Siyah, derin yırtmaçlı, ince askılı elbisem ve siyah bir topuklu ayakkabım ile ne çok aşırıya kaçmıştım ne de çok sadeydim.
Korumalar kapıda kalırlarken ben yavaş adımlarla ilerledim. İçeriye kısa bir bakış atarak müstakbel kocacım olan sevgilim beyin yanına doğru adımladım.
Üzerinde siyah bir pantolon ve beyaz kolları kıvrılmış bir gömlek vardı. Gömleğinin üstten açtığı birkaç düğmesiyle göğsünün bir kısmı gözüküyordu.

Bağrını kapa yiğidim hasta olacaksın.

İç sesime göz devirip yanındakilerle ciddi ama hafif bir gülümsemeyle konuşan sevgilim beyin yanına geldim.
Sol koluna sağ elimle sarılarak hafif bir tebessümle yanağına küçük bir öpücük bıraktım. "Sevgilim."
Kömür karası bakışlarını ela harelerimle buluşturdu. "Hoşgeldin güzelim." Sarıldığım kolunu belime sarıp kendine çekti. Şakağıma küçük bir öpücük kondurup kulağıma eğildi. "Bu kıyafet fazla kapalı olmuş bir dahakine hiç giyme güzelim." Yırtmacıma ters bir bakış atarak söylediği şeyle kıkırdadım.

Rol yapmayı ne zaman bu kadar iyi öğrenmiştim acaba.

Düşüncelerimi şuan için geriye iteledim.
"Yakışmamış mı?" Elimi göğsünün üzerine koyup gözlerine tekrar baktım. "Ben öyle bir şey mi dedim?" Diye homurdanarak gözlerini gözlerimden çekti. Tekrar kıkırdadım. Elimi göğüsünden çekip dalgalı siyah saçlarımı omzumdan geriye ittim.
Etrafa göz gezdirmeye başladım. Kendi halinde takılanlar olduğu kadar bir anda herkesin gündemi olmuş Özgür & Aden ilişkisinin dedikodusunu çevirenler de vardı. Kimisi beğenerek bakarken kimisi de nefretle bakıyordu.

Belimden hafifçe iterek beni yönlendirmesiyle önüme dönüp biraz ilerideki orta yaşların sonlarındaki Haluk ve Zulal Arslan çiftine yaklaştık.
Yanlarına giderken yanımızdan geçen garsondan iki tane şampanya alıp birini bana verdi.
Haluk bey konuştuğu tanımadığım insanlardan bakışlarını bize çevirdi. Özgür'ü görmesiyle gülüşü kocaman oldu. "Ooo kimleri görüyoruz Özgür beyler gelmiş!"
Özgür, Haluk beyle selamlaşırken ben de Zulal hanımla selamlaştım.
"Nasılsınız Haluk bey, görüşemedik."
"İyiyiz oğlum nasıl olalım. Sizin haberinizle çalkalanıyor her yer. Bir anda ilişkinizin ortaya çıkması falan." Diyerek hayırdır bakışı attı.
Özgür belimdeki eliyle kendine biraz daha yakınlaştırdı beni.
"Evet öyle bir durum oldu. Daha fazla gizlemek istemedik ilişkimizi."
Dediğine sadece gülümsemekle yetindim.
Ne ilişki ama.

Biraz daha sohbet ettikten sonra sağ taraftan gelen seslerle herkes oraya döndü.
"Ses deneme. Çalışıyor mu bu?"

"Evet sevgili konuklarımız, herkese tekrardan hoş geldiniz diyerek başlamak istiyorum."
Yardım kampanyalarından şirketlerin hallerinden bahsediyordu. O anlatırken ilgisiz bir şekilde yarım yamalak dinleyerek elimdeki şampanyayı içip etrafa bakıyordum.

"Ve biliyorsunuz ki şu sıralar herkesin gözde konusu olan Özgür & Aden çiftine de buradan bu zamana kadar saklayabildikleri için tebriklerimi sunuyor ve mutluluklar diliyorum."
Adımın geçmesiyle sahte bir gülümsemeyle elimdeki şampanyayı hafifçe kaldırdım. Ardından adamın dedikleriyle sahte gülüşmeler ve benim yaptığım gibi şampanya kaldırmalar eklendi.
Özgür şakağıma küçük bir öpücük kondurdu.
"Az daha somurtursan insanlar bir şey olduğunu zannedecek." diyen Özgür'le hafifçe gözlerimi kaçırdım.
"Sanki bir şey yok." Mırıldanmamın ardından şampanyamı kafama diktim.
"Tuvalete gideceğim."
Kolunu çekmesiyle biraz arkada bulunan tuvalete doğru sallana sallana gitmeye başladım. Vakit çoktu oyalanmaktan bir şey olmazdı.
Tuvalete gidip aynadaki görüntüme baktım. Siyah dalgalı saçlarım, ela gözlerim, güzel bir fiziğim vardı. Başarılı bir iş kadını olmamdan da sevenlerim olduğu kadar nefret edenlerim de çoktu.
Annemden aldığımı bildiğim gözlerime güzel olduğuyla ilgili çok iltifat alırdım.

Sahi güzel olan bu gözler neden bu kadar duygusuzdu?

❄️

Aden'in kıyafeti örnekisiiğ -ayakkabı bu değil ama-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aden'in kıyafeti örnekisiiğ -ayakkabı bu değil ama-

Aden'in kıyafeti örnekisiiğ -ayakkabı bu değil ama-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özgür beylerrr~

ZemheriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin