MCB 21

169 3 0
                                    

'Kamu tidak perlukan tempat yang indah,
melainkan kehadiranmu yang menjadikan
semua tempat itu indah'
.............................................................................................

Hazel,

"Jaga mata kau!"

"Ye ye, mana ada Ash usya awek kat syini sebab awek Ash lagi menarik lagikan menawan giteww" Balas Ashqal dengan nada bergurau.

"Siapa tu? Tak pernah nampak pun"

"Assalamualaikum"

"Waalaikumussalam, yes miss? What can I do for you?" Tanya pekerja wanita yang bertugas di bahagian receptionist.

"Bilik tuan Hazamie tingkat berapa?" Soal Hazel terus

"Maksud miss, pejabat boss? Maaf, kalau ada urusan dengan boss besar kena ada appointment dulu. Miss ada buat appointment ke?"

"No, uhm. Can you inform him and tell him miss Aralyn here" Pinta Hazel.

"Ouh, sure. Miss tunggu sekejap ye? Saya nak inform secretary boss besar dulu" Usai itu, pekerja itu terus menelefon kepada orang yang disebutnya.

"Kak May, ada orang nak jumpa boss. Dia tak de buat appointment tapi dia bagitau nama dia Aralyn"

"Ouh, takpe. Tunggu kejap, akak gi tanya boss"
...

"Aina, let her come. She's is an important guest, personally invited by boss himself"

"Ok, baiklah"

"Miss, sorry lama sikit. Boss dah maklum dengan kedatangan miss, bilik boss ada di tingkat 11. Nanti dah sampai atas, cik May akan guide" Ujar gadis itu sopan

"Ok, thanks"

.....................______......................

"Hello?"

"Miss Aralyn?"

"Yes"

"Ok, please follow me"

"Sure"

Tok tok tok....

"Boss, miss Aralyn dah sampai" Ucap kak May

"Come in!!" Balas laki-laki paruh baya itu dari dalam biliknya yang masih terhalang dengan pintu.

"Ouh...Alyn dah sampai?Ash pun ada sekali?" Soal papa Aralyn ketika mata dia jatuh pada wajah pemuda yang tidak asing baginya.

"Do you mind it? Alyn saja bawak dia sekali sebab nanti Alyn akan bosan"

"No,I won't mind it"

"Ouh ye,May? Introduce to you...this is my daughter and also her husband. She will soon take over my place, hope you can guide her?"

"My pleasure, please be at ease boss. I sure help her manage this company" Balas secretary May dengan senang hati

"Good. Now, you tolong bawa dia ke bilik dia ye?" Kata papa Hazel.

My Clingy BoyWhere stories live. Discover now