MCB 22

171 2 0
                                    

Ashqal juga memboloskan diri menyusul Aralyn ke atas setelah minta izin dari mertuanya. Dia menolak perlahan pintu bilik mereka yang kebetulan tidak tertutup sepenuhnya. Saat menapak masuk ke dalam, dia melihat sosok Aralyn yang lagi termenung di balkoni luar. Setelah menutup pintu, dia terus mencapai kain dan menapak ke arah Aralyn lalu dia terus membalut badan Aralyn menggunakan kain tadi dengan posisi seperti back hug.

"Why love termenung hmm...?" Dia kemaskan pelukannya dan mencari posisi yang nyaman sebelum mendaratkan dagunya di bahu Aralyn.

"Nothing. Pergilah tidur, esok nak drive jauh,nanti kau mengantuk" Ucap Aralyn seraya mengusap tangan Ashqal yang melingkar di perutnya. Even, Ashqal datang mengejut begitu, tetap tidak memeranjatkan Aralyn kerana dia mengenal bau milik Ashqal.

"Habistu, apa yang love buat kat sini? Jom, tidur dengan Ash"

"Tapi, aku masih nak duduk sini"

"....Why? Love tengah sedih ke? Tell me, apa yang love sedihkan"

"Nothing...just a bit of sad or maybe...missing someone"

"Aku tiba-tiba jadi sebak,rindu dekat arwah atok dengan tokma aku bila kau kata nak balik kampung esok. Aku dah lama tak balik kampung sejak diorang dah takde. Mama papa, dua-dua anak tunggal dan aku keluar pun sorang-sorang kat rumah ni. Aku start rasa macam ceria sikit bila kau muncul, dengan perangai kau macam tu mampu buat aku happy tapi sebab tu jugak aku jadi takut bila oneday, kau pun tinggalkan aku...confirm sunyi balik life aku. " Ashqal hanya memberikan ruang kepada Aralyn meluahkan.

"Hushh...no cry, every drop of your tears are precious, so don't waste it anymore or I'll hating you. Love, don't be sad okay? Let them be peacefully, you must live well. I'm happy since you said me as your happiness but you also must remember that whatever is mine also yours, so if you miss them then you can hug mine" Usai kata-kata itu, Ashqal langsung dipeluk Aralyn dengan erat.

"Kan Ash dah cakap, jangan nangis hmm...?"

"Ashiey, kau jangan cakap apa-apa. Ni semua kau puncanya"

"Okey, Ash tanggungjawab sebab buat love nangis tapi yang love berdiri dengan baju tidur macam ni tepi balkoni dah kenapa? Nak suruh siapa tengok hmm...? Cardigan dia tadi campak mana? Nak kena denda ke?"

"Dah malam lah, bukannya ada orang nampak."

"Mana tahu? Even rumah mama papa jauh sikit dari jiran lain tak semestinya orang yang lalu lalang kat bawah tu takkan nampak. Faham, Mrs Hazel Aralyn?"

"Yes, Mr Husband. I promise you, I will not repeat it" 🤞

"Good girl, jom masuk" Ashqal terus mengangkat Aralyn secara bridal dan menutup pintu balkoni itu dengan kakinya, kemudian menuju ke arah katil lalu membaringkan Aralyn di atas katil sebelum dia menyusul.

"Sleep, love"

"You too Ashiey. Sweet dreams"

"Thanks love"

.........................................................................................................

"Ma, pa. Kitorang balik rumah dulu nak packing. Kalau dah siap, mama papa pergi rumah Alyn je"

"Okey, careful dear. Jangan rempit"

"Promise"

🌼🌼🌼🌼

"Ashiey?"

"Yes love?"

"Kena pakai baju feminine ke kat sana? Aku takde baju kurung or whatever. Adapun jubah sehelai"

"Takpe, bawak je satu tu. Yang lain tak kisah as long as tak terbuka or seksi"

"Okey. Kau nak bawak baju apa?"

My Clingy BoyWhere stories live. Discover now