Ashqal menguak sedikit pintu biliknya mencari keberadaan wife dia.
"Lovee...Ash masuk eh?" Melihatkan tiada balasan daripadanya, Ashqal terus masuk dan berjalan menuju ke arah Aralyn lalu duduk di belakangnya dan menariknya bersandar pada badan Ashqal serta memeluk Aralyn yang asyik memandang ke luar jendela yang dibentangkan dengan bendang sawah yang menghijau.
"Are you okay wife? Why you look so dull? Tell me, I'm your ears, your shoulders, your legs and even your hands so you can use me for anything you want"
"Stay away from that girl"
"When did I ever close to her? I already have you Love, is there anything else I need other than you...Love...perhaps you're feeling jelly with her? Do not think about silly thing, you're more wonderful than her, you perfect with your way and I, Tuan Ashqal Haydar only need Nurul Hazel Aralyn in his life no penyondol"
"How sweet you are kitten"
"Did I pleased you?"
"Yes"
"Wan kata mama papa sampai kejap lagi"
"Okay"
🐤🐤🐤🐤🐤
"Ashieyy..."
"Hmm?" Ashqal membalasnya sambil tangannya sibuk membetulkan rambut Aralyn yang berterbangan ditiup angin.
"Laparr..."
"Nak makan? Ash boleh tanya dekat Wan"
"Tapikan..., aku tengok mangga hijau kat depan tu lebat buah, aku nak ambik boleh?"
"Love nak makan ke? Tapi now perut tu kosong lagi kita makan lepas makanan berat boleh? Nanti sakit perut makan masam dengan perut kosong"
"Tahu...tapi boleh je kan kait dulu? Kita makan kejap lagi. Boleh eh?" Aralyn memujuk Ashqal sambil jarinya dimainkan hingga terhibur hati Ashqal melihatnya.
"Cute tigress" Gumam Ashqal
"Memandai je cute kan aku"
"Benda betul buat apa nak kelentong. Wife Ash selalu cute, betullah orang kata yang garang-garang ni paling cute"
"Ye Ashiey ku sayang, katalah apa pun asalkan aku dapat mangga tu, makan dengan sambal...pergh terangkat"
"Nak bodek je mulalah manja, kalau tak asyik nak kenakan orang je. Kalau Ash tolong Love kait buah tu, apa yang Ash dapat?"
"Kau nak apa?"
"Nak kiss?"
"Ish ish...siapalah ajar kau benda ni semua, kecik-kecik dah pandai"
"Eh...eh,kita beza 3 tahun je okay"
"Satu je"
"Alaa...kedekutnya,bukan selalu Ash dapat peluang macam ni, bagilah banyak sikit"
"Bagi kaki nak kepak"
"Macam lain je"
"Cepat sebelum aku ubah fikiran"
"7 times, deal?" Soal Ashqal
"Banyaknya, apa je yang kau pilih sampai 7?"
"Full face, start here...end until here, get it Love?" Ucap Ashqal dengan suara real dia bukan suara yang selalu merengek dengan Aralyn sambil jari telunjuknya bergerak di wajah Aralyn menunjukkan area mana sebagai contoh sementara dia membelakangi Ashqal. Tanpa sedar, Aralyn merasakan Ashqal sekarang berbeza dengan selalunya...yang ini lebih...kepada manly not cute boy like always dan itu membahayakan jantung Aralyn kerana perlu bekerja lebih keras untuk hantarkan oksigen kepada Aralyn.
"Ashieyy...kau tak kena sampuk kan? Why suara kau tiba-tiba berubah? Kau jangan macam-macam...aku takut ni, tengok bulu roma aku sampai tegak" Ujar Aralyn tergagap kerana khawatir.
"No, manada. You scared Love?"
"Yes"
"Okay, so...agree or not? 7 part you need to kiss me" Ashqal menunduk dan mendaratkan dagunya di samping kepala Aralyn sehingga Aralyn tak mampu tahan kegelian dek kerana hembusan nafas Ashqal yang menampar kulit lehernya.
"Hurry Love...make decision. If you cannot then I'll replace you"
"O-okay...I do it. Close your eyes" Aralyn membalikkan badannya menghadap Ashqal. Dia hanya memerhati seketika wajah Ashqal yang telah memejamkan matanya sebelum dia tunaikan permintaan Ashqal dan saat itu juga dia terfikir ini baru kali ke berapa dia kiss suami dia itu. Timbul rasa kesian dekat Ashqal kerana dapat dia as wife, dia kasar tak pandai jaga hati orang and masih ada gap antara mereka.
"Ashiey, ni kali ke berapa kau dapat kiss dari aku?"
"More than one, less than five. Why?"
"Am I worst? Did I neglected you as my hubby?" Tapi ungkapan itu hanya mampu terluah di dalam hati dia, kerana dia tidak mampu luahkan di bibir.
"Nothing" Dia start dengan dahi, lama sebelum berpindah part lain dan setiap part dia akan stop lama sampailah part terakhir, dia turunkan tanpa ragu dan lagi lama dari part lain sampai terhasil bening air di hujung kelopak matanya saat dia menutup mata.
"Sorry" Ucap Aralyn sepatah tapi ikhlas dari lubuk hati dia. Mendengar akan itu, menyebabkan Ashqal memaksa membuka matanya. Pandangan dia dipaparkan dengan wajah Aralyn yang sudah menangis.
"Love...you okay? Did I pressured you? I'm sorry" Dia yang merungkaikan satuan tadi dan dia malah menyeka air mata Aralyn yang masih bergenang di hujung mata, jatuh tak nak tapi nak keluar.
"N-no..."
"No tears, It hurts me too seeing you like this. Where's my cool Hazel, I want my strong Hazel back..next time around, don't cry over something that you didn't do and don't apologize over something you didn't blame for"
"Takde apalah, just got emotional over something"
"Jangan fikir sangat, nanti jammed otak tu nanti"
"Ashiey, are you happy stay with me?"
"Why tiba-tiba tanya soalan cepumas ni? Love jangan main-main, Ash takkan setuju kalau Love nak buat kerja gila" Ashqal dah mula cuak pabila ditanya begitu tanpa signal terus dirempuh.
"Just be honest, I don't mind...maybe"
"Why, why? Love nak ceraikan Ash ke kalau Ash kata tak happy?"
"Kepala hotak kau! Merepeklah, kau tu suami, giler bukan aku! " Terkejut dengar jawapan Ashqal yang tidak disangka, akhirnya berujung dengan cubitan di lengan laki itu.
"Manalah tahu, Love nak mintak cerai kat court"
"Reasons?No right? No excuse, you answer now....or else I'll kick your ass out of this room"
"Ehh...mana boleh macam tu...nanti Wan tanya kenapa, Ash nak jawab apa"
"Pandai-pandailah kelentong"
"Okay, you asked me either I'm happy or not, then you happy or not?"
"Kau nak jawapan jujur ke tipu?" Aralyn menanyakan kembali soalan kepada Ashqal sambil mengubah kembali kedudukannya seperti awal, saat bersandar pada Ashqal,dia memejamkan mata.
"Tipu"
"Aku benci kau, aku tak sayang kau, aku tak happy sejak kau muncul. Aku selalu jumpa masalah bila kau ada and aku selalu kena pertahankan kau." Suara Aralyn bergetar ketika mengucapkannya, lantas pelukan di tubuhnya terasa makin erat berbanding sebelumnya.
"I love you, Hazel. Mark that, so you'll never forget me"
"I hate you, Ashiey"
YOU ARE READING
My Clingy Boy
Storie d'amoreSi clingy yang hanya berkelakuan seperti itu kepada orang tertentu tetapi sebaliknya jika terhadap orang lain. Si kasar yang hampir untouchable, bersikap dingin kepada orang lain kecuali keluarganya. Tanpa disangka si kasar ditakdirkan untuk bertemu...