Ekip, çöken bir yıldızdan toplanan verileri yüklüyordu. Yıldızın yörüngesine bu kadar yakın olmaları endişe verici olsa da hala kaçmak için pay vardı.
Kaptan, revire doğru ilerledi. Herhangi bir şey bulmak için on üç saattir aralıksız çalışan Ahsley'e yaklaştı.
Ashley, "Toplanan verilerde olağandışı bir şey bulamadım Kaptan."
"O zaman bir teori üretin bana." dedi Makkov. "Delilik, kitlesel cinnet, hayal görme?"
"O zaman teorim biri ya da hepsi birden , Kaptan."
Makkov, belirsizlikle başını salladı. "O zaman," dedi doktora dönerken. "Keşiften dönen bizleri tam muayeneden geçir. Belki bir şeyler çıkar."
Ashley bu fikri beğemişti. Kaptan'ın emriyle keşif ekibindekileri sırayla revirde kontrol etti.
Travis, muayene masasından kalkarken, Ashley ona büyülenmiş bir şekilde döndü. "Biraz daha mükemmel olursan," dedi gülerek. "Seni Galaksi tıp kitaplarına yazmak zorunda kalacağım."
"Birkaç biyomekanik kitabına çoktan girdim zaten, doktor." diyerek çıkışa doğru yöneldi Travis.
Diğerleri bu duruma gülerken Ashley Buck'ı işaret etti bu sefer. "Sırada siz varsınız yüzbaşım." diyerek masaya uzanmasını işaret etti.
Uzanan adamı, kadın tam bir check uptan geçirdi. Biyometrik verilerde bir sıkıntı yoktu lakin kendisi tuhaftı. "Her şey yolunda yüzbaşı," dedi elindeki verileri incelerken. "Sadece... Niye terliyorsunuz?"
Buck, hafifçe doğrulduğu yerden sinirle Makkov ve Ashley'e baktı. "Çünkü burayı çok ısıtmışsınız. Başka neden olacak?" dedi isyankar bir şekilde.
Makkov, "Bu senin konuşmana benzemiyor pek..."
Gülerek, "Belki de değildir belki de öyledir." dedi. O an herkesin yüzünde ciddi bir ifade oluşurken Buck, lafını çevirerek, "Hey, şaka yapıyorum."dedi.
"Tabii anlıyorum ama size bir kaç test daha yapmam gerekiyor. Protokol icabı." dedi Ashley gülümsemek için kendini zorlarken.
-------------------------------------------
Spectrum Uzay Mekiği
Kumanda Bölümü
"Travis, bilgisayar arşivinden bir bilgiye ulaşmalıyım. " dedi Makkov.
Travis, Kaptan'a bakarken. "İstediğiniz bilginin özellikleri nedir Kaptan?" dedi.
"Bir araştırmada, bir kadın ya da adam emin değilim, çıplak bir şekilde mekikte dolanan birisi vardı."
"Yüzbaşı Buck'ın bulduğu cesetler gibi." dedi Travis onu onaylarken.
Makkov, emin değildi. "Böyle bir durum daha önce de yaşanmış olabilir yani."
Travis," Ve siz bana galaktiğin milyonlarca arşivi içinde, çıplak gezen birisi hakkında bilgi bulmamı söylüyorsunuz."
"Adı, biyomekanik tıp kitaplarında geçen biri bunu kolayca bulabilir bence." Wini oradan ufak bir kahkaha ile sohbete dahil oldu.
Travis, araştırmaya başlayacakken şüpheyle arkasını döndü. "Cümlede bir ima olduğunu seziyorum." dedi.
Rusto, "Büyük ihtimalle." dedi kendisi de gülerken.
Makkov istese bu şamataya katılırdı ama ciddi bir sorun çıkmadan önce araştırmayı bulmak istiyordu. "Uzun sürer mi?"
"En az bir kaç saat kaptan."
İlerleyen dakikalarda herkes üstüne düşen işi yapmakla meşgulken Uh'ie, "Son anlarında eğlenmiş gibiler en azından." dedi. Sesi acıklı ama artık eskisi kadar da üzülmemiş gibi çıkmıştı.
Wini onu onayladı. "Kötüydü ama doğru." derken Travis, gözü hala araştırmalarda iken sordu. "Bu eğlence sistemini hala çözümleyebilmiş değilim."
Wini, "Yani bunu bir eğlence düzenlemişler diye ifade etmekten ziyade kafayı uçurmuşlar demek daha doğru olur.." dedi ardından lafına devam etti. "Eğlence, daha masumane şeylerdir. Şey gibi..." uygun kelimeyi arıyordu.
Uh'ie, "Zararsız." diye onu tamamladı.
Herkes onu onaylarken Kaptan lafa devam etti. "Dünyamda bir kediyi sevmek bile eğlencelidir. Aslında bu gemiye bile bir evcil hayvan lazım."
"Benim gezegenimde bir köpeğim var." dedi Rusto. Normal bildiğimiz minik kedi ve köpekler gibi değildi o gezegenin evcil hayvanları. Belki daha vahşi görünümlüydü ama evcildi.
Travis, " Biyolojik canlıların çelimsiz yaşam formları ile eğlenebilmesi oldukça ilginç bir durum. Açıklayın lütfen."
Makkov, "Yani bu bir tür bağ kurma gibi. Hani o küçük tüy yumağını kucağına alırsın ve okşarsın." dedi elini sanki kucağında bir kedi sever gibi hareket ettirirken. "Küçük temaslar ile, 'seninle bağ kuruyorum' demek gibi bir şey."
"Ayrıyeten, huzur verici." diye ekledi Wini.
Travis, bu bilgileri zihninde işlerken kimsenin beklemediği bir anda ayağı kalktı ve Wini'ye yaklaştı. Ardından kolunu nazikçe okşadı.
Wini, "Ne yaptığını sorabilir miyim?" dedi kolunu sıvazlayan Androide bakarken.
"Seninle bağ kuruyorum." dedi Travis.
Bir kaç saniye sessizlik olurken ortamda herkesten bir kahkaha koptu. Travis o an neyi yanlış yaptığını anlamamıştı.
"Sizin gezegeninizde hiç eğlence düzenlenmiyor mu?" dedi Uh'ie araştırmasına geri dönen Travis'e itafen.
"Olumsuz, efendim."
Wini, "Şu iş bittikten sonra hatırlat bir de biz parti düzenleyelim." Dedi.
"Acil çıkış kapılarını uçurmamak kaydıyla." dedi Makkov lafı devralırken.
Herkes bu fikirle gülüp eğlenirken gemilerine çoktan sızmış olan gizli tehlikenin farkında bile değillerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay Yolu {Ara Verildi}
Science FictionBxB Android, genç olana döndü. "Yaklaşık yirmi dakika sonra gezegeniniz imha edilecek," dedi, "Haydi, bir şeyler yemeye gidelim." #11 uzay WattpadScifiTR ♡ WattpadLGBT-TR ♡