Tünelin girinti ve çıkıntılarının imkân verdiği oranda hızla belirlenen noktaya ilerlediler. Sonra, ilerde birisi haykırdı ya da haykırmaya çalıştı, çünkü ses birden kesilmişti.
Koşmaya başladılar. Bir dakika sonra yanında fazer tabancası duran simsiyah bir topakla karşılaştılar. Makkov, üzüntülü bir tavırla tabancayı aldı ve kontrol etti. "Güvenlik ekibimizden biri," dedi. "Ateş etme fırsatını bile bulamamış,"
Travis'i şaşırtan şey ise ölümün kendisi yerine ölümün gerçekleşme hızıydı. "Ve onun çığlığını duymamız üzerinden ancak birkaç saniye geçti."
Arka taraflarında sürtünmeden doğan bir ses oldu. Herkes birden döndüler. Karanlık olduğu için, ileri doğru yapılan sürünme tarzı hareket dışında başka bir şeyi görmekte zorlandılar.
Yaratık, bir bakıma tırtıla benzeyen kocaman bir şeydi ve onların gitmesi için tehdit edici bir gürültü yapıyordu.
Makkov, "Dikkat!" diye haykırdı. "Saldırıyor!" İki adam ve Travis ellerindeki silahla birlikte ateş etmeye başladı.
İki fazer ışını yan tarafına çarpınca canavar döndü. Acı dolu bir kükremeyle geri sıçradı ve gözden kayboldu.
"Peşini bırakmayalım!" dedi Makkov canavarı takip etmeye çalışırken, fakat gittiklerinde tünel tamamen boştu. Böylesine kocaman bir yaratığın bu kadar çabuk hareket edebilmesi herkesi şaşırtmıştı.
Kaptan, tünelin duvarına dokunmak için elini uzattı, sonra birden çekti. "Travis! Bu duvar sıcak!"
"Doğru, Kaptan. Tarayıcılarımız bu duvarların son iki dakika içinde açılmış olduğunu gösteriyor."
Makkov, arkalarından koşan ayak seslerini duydu, sonra Buck ve iki adamı, fazerleri hazır bir şekilde, arkalarında göründü. "Bir şeyiniz yok ya, Kaptan?" dedi endişelenir bir tavırla. "Şu çığlık..."
"Bir şeyim yok, yüzbaşı. Fakat güvenlik ekibimizden biri..."
"Oh, Tanrım... Talihsizlik. Ya Wini? O iyi mi? O şeyi gördünüz mü, efendim?
"Güvenlik ekibinin geri kalanından emin değilim ama yaratığı gördük. Hem de ondan bir ısırıklık lokma bile aldık." dedi Kaptan.
Travis eğildi, sonra elinde büyük bir parçayla doğruldu. "İşte burada, Kaptan." Yerden aldığı şeyi Makkov'a verdi. Ardından lafına devam etti, "Güvenlik şefimiz olan Wini'nin de hayatta olduğuna inanıyorum."
Kaptan elindeki parçayı dikkatle incelerken konuştu. "Nasıl eminsin Travis?" Bu parçanın bir hayvan derisi olmadığı belliydi, daha çok plastik gibiydi. Yani Travis'in öne sürdüğü tahminin doğruluğu açıkça ortadaydı.
"Sensörlerim etrafta bir Celesialı kanı tespit etmedi. Büyük ihtimalle ölen kişi arkada kalmıştı." dedi oldukça emin bir tavırla.
Kaptan Makkov onu onaylarken, "Yüzbaşı Buck, bu yaratığı öldürebilmek için daha yoğun fazer ışınlarına ihtiyaç var. Ya da ışın verme süresi daha uzun olan bir fazer silahı gerekli. Bunu adamlarınıza duyurun. Başka bir şey daha var. Artık onun katil olduğunu biliyoruz. Şimdi yaralı... belki de acı içinde kıvranıyor ve unutma yaralı hayvandan daha tehlikeli hiç bir şey olamaz."
Travis, "Yaratık, kayaların arasından süratle ilerliyor, Kaptan." dedi birden algılayıcıları devreye girerken. "Basınç 201 derece, yüzey açısı 5 derece. Bin yüz metre ilerde."
"Tamamdır ilerliyoruz." Buck ve adamı uzaklaştı. Travis'e dönerek, "Tarayıcılarını açık tut. Yaratık üzerinde sürekli okuma sağla. Onun önünü kesmek için bu tünellerden yararlanmaya çalışacağız. Bizimkileri de anca böyle bulacağız gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay Yolu {Ara Verildi}
Ciencia FicciónBxB Android, genç olana döndü. "Yaklaşık yirmi dakika sonra gezegeniniz imha edilecek," dedi, "Haydi, bir şeyler yemeye gidelim." #11 uzay WattpadScifiTR ♡ WattpadLGBT-TR ♡