Celesia cinsiyetsiz bir ırk olduğu için bebekler kız mı erkek mi ayırmak istemiyorum. İsimleri Harper ve Hayden o kadar UwU
1 Hafta Sonra
"Herkes hediyeleri aldı mı yanına?" dedi Makkov, yanındakilere seslenirken.
Wini'nin minikler sudan artık çıktığı için Wini, onları ziyaret etmenin uygun olacağını ekibe belirtmişti.
Ashley, "Evet, Celesialılar neyi severse ondan aldım bir kaç tane." dedi.
Herkes küçük birer tebrik hediyesi alırken Rusto bu işi biraz fazla ciddiye almış elinde neredeyse ortalamanın üzerinde kocaman bir hediye paketi vardı.
Makkov, paketin içinde ne olduğunu sormaya korkuyordu yine de bunu herkesin merakını gidermek amacıyla sormak zorunda hissetmişti. "Rusto, amacın bizi gölgede bırakmaksa başarıyorsun." dedi eğlenir bir tavırla.
Rusto, "Amacım sizlere kendinizi kötü hissettirmek değildi üzgünüm Kaptan. Sadece kendi gezegenimden çocuklar için hediye getirttim."
Herkes memnun bir şekilde gülerken komuta odasındaki ekip, Wini'nin odasına ilerliyordu.
Buck o anda birinin eksik olduğunu fark ederek diğerlerine döndü. "Bu arada Travis nerede?" dedi etrafa bakınırken.
Makkov, güldü. "Bu bebeklerin gelişim süreci hakkında veri toplamaya o kadar taktı ki bizden önce gitti o."
Herkes, akıllı ama bir o kadar da sevimli hareketleri olan Cygnusluya gülerken Wini'nin odasına gelmişlerdi. Ekip, son kez üstlerini başlarını elleriyle düzeltip odanın kapısını kod ile açtılar.
Kapının açılmasıyla Wini'nin odanın içinde gürleyen sesi duyuldu. "Ather olamaz!, Harper bırak hayvanı!" dedi bir bağrışla. "Travis, tut onu!"
Ekip yerde küçük sayılmalarına rağmen hızla oradan oraya ikizlerden birinin ağzında bir hayvanla koştuğunu gördü. Onun arkasında da Travis hızlı adımlarla bebeği tutmaya çalışıyordu.
"Bir aile toplantısının ortasında mı geldik acaba?.." dedi Buck.
Wini, ekibi görünce rahatlamayla karışık bir nefes verdi ve onlara dönerek. "Kapıyı kapatın ve Harper'ı tutun." dediğinde Kaptan kapıyı hemen kapattı ve isyan eder gibi sordu. "Hangisi Harper!"
"Ağzında hayvan olan işte!"
Ekip, ilk başta birbirlerine baktılar ama daha sonra karmaşayı görünce ellerindeki hediyeyi kenara bırakıp seri hareket eden Harper'ın arkasına düştüklerinde minik, korkup Travis'in olduğu tarafa doğru kaçtı.
Herkes, bu bebeklerin galaksideki en sevimli şeyler olacağını düşünürken böyle bir olayın içine düşmeyi kesinlikle beklemiyorlardı.
Doğru, sevimli olmasına sevimlilerdi ama bilmedikleri bir şey vardı ki o da Celesia yavrularının çok hareketli ve kontrolsüz olduklarıydı.
Travis, matematiksel hesaplamalar sonucu, üzerine doğru koşan bebeği tutmak için hamle yapacaktı ki Harper beklenmedik şekilde ondan önce davranıp diğer tarafa yönünü çevirip kaçtı.
Android, işlemlerinde herhangi bir hata olmadığından emindi ama böyle bir sapma kesinlikle beklemediğinden bir süre olduğu yerde şaşırmış gibi hareketsiz kaldı.
Wini bu manzara karşısında Harper'ı unutup kahkahalarla gülmeye başladığında minik de yeni yeni oluşmaya başlamış sivri köpek dişleri arasından hayvanı bırakmış boş boş koşmaya devam ediyordu.
Ekip ise sonunda kurtulmuş ather'i bırakmış hala miniği kovalamaya devam ediyorlardı.
"Harper'ı bırakın, atheri yakalayınsanaa! Çocuğu kovalamaya niye devam ediyorsunuz!?" diye Wini ikinci kez bağırdığında evcil hayvan edinmenin çok saçma bir fikir olduğunu yeni yeni anlıyordu.
Tüm ekip bu sefer kaçan hayvanın peşinden koşmaya başladılar. Wini, bu manzara karşısında gülse mi ağlasa mı bilemiyordu artık.
Yaralı olan atheri bu sefer Hayden kaptığında, Wini umudu kesmişti.
İnsanların kültüründen özenerek çocuklarla büyüsün diye aldığı ilk evcil hayvan olan Ather, miniklere yemek olmuştu.
_________________________________________Herkes yorgunlukla bulduğu boş yerlere kendini atarken Hayden ve Harper da yorulmuş bir şekilde Travis'in kucağında uyuyakalmışlardı.
Makkov onların uyuyan minik bedenlerine baktı, "Çok sevimliler ama ikiz olmalarına rağmen en az kırk kişi gibi hissettiriyorlar. Alınma lütfen Wini." dedi bitmiş bir halde.
Wini, Travis'in kucağında uyuyakalan çocukları kontrol ederken güldü. "Bunu reddetmeyeceğim. En azından iyi haber-," dedi ardından lafına devam etti. "Büyüdükçe sakinleşiyorlar."
"Sonunda güzel bir haber yoksa senin adına neredeyse üzülecektim." Uh'ie eğlenir bir tavırla konuştuğunda bakışları Travis'e döndü bu sefer. "Ve tebrikler Travis." dedi gülerken.
Android, "Ne için tebrik edildiğimi öğrenebilir miyim?" dedi anlamayan tavırlarla.
Makkov, eğlenceyi anlamış gibi lafa devam etti. "Tarihte baba olan ilk yapay yaşam formu olduğun için." dediğinde herkes gülmüştü.
Travis, gerçekçi bir ifadeyle, "Bunun imkansız olduğunu biliyorsunuz." dedi.
Wini, çocukların soğuk zeminleri sevdiğinden Travis'in metalik vücuduna sarıldığını biliyordu ama bu eğlenceyi gerçekleri belirterek bozacak değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay Yolu {Ara Verildi}
Bilim KurguBxB Android, genç olana döndü. "Yaklaşık yirmi dakika sonra gezegeniniz imha edilecek," dedi, "Haydi, bir şeyler yemeye gidelim." #11 uzay WattpadScifiTR ♡ WattpadLGBT-TR ♡