44

11 5 9
                                    

Eylem bana bakarak " E, annene söyleyecek misin?" Diye sorduğunda ona bakarak başımı sallarken " Bilmiyorum. Babam öğrenirse Erhan'la evlenmeye izin vermez. Beni alenen tehdit etti. Erhan'a bir şey yapar." Diye korkuyorum." Dedim.

Eylem de üzgün bir halde elimi tutarken tam o esnada ise içeriye Erhan girdi.

Bize bakarak " Ne kaynatıyorsunuz bakalım?" Diye sorduğunda ben de ona gülümseyerek bakarken " Hiç konuşuyorduk öyle." Dedim.

Ayağa kalkarak onlara bakarken " Ben, bir duşa giriyorum." Derken mutfaktan çıktım.

Banyoya girdiğimde hemen duşun altına girdim. Uzun uzun yıkandım.

Erhan....

Yaren'in banyoya girmesini fırsat bilerek ben de hemen onun peşinden odaya girdim. Hemen aklımdaki planı devreye soktum.

Yaren bunun için bana çok kızacaktı biliyordum. Ama sonunda bana hak verecekti. Hemen telefonu elime alarak annesinin numarasını tuşlayarak telefonu kulağıma götürdüğümde telefon çaldı çaldı ve en sonunda da karşı taraftan " Alo, Yaren." Diyen kısık bir ses tonu duyduğumda bir süre durdum.

Derin bir nefes alarak " Vildan teyze, benim Erhan." Dediğim sırada karşı taraftan bir süre ses gelmedi. Muhtemelen bunu beklemiyordu.

Bir kaç dakika sonra da derin bir nefes alarak " Ne istiyorsun?" Diye sorduğunda o an su sesi kesildi. Nefesimi tutarken  bir kaç dakika durup banyodan ses geliyor mu diye dinledim.

Bir süre sonra da tekrar konuşmaya kaldığım yerden devam ettim. Annesine " Fazla bir vaktim yok. İlk önce eşiniz yanınızda değil değil mi?" Diye sorduğumda o da bana " Hayır." Dedi.

Buna memnun olmuş olacaktım ki gülümseyerek başımı sallarken " Güzel. Şimdi beni iyi dinleyin. Sizden bana bir konuda yardımcı olmanızı isteyeceğim." Dedim.

Annesi şok olmuş bir halde bana " Tabi, ne konuda? Ben, ne yapabilirim ki?" Diye sorduğunda hemen " Yarın sizinle bir kafede buluşalım. O zaman anlayacaksınız. Ama  Yaren'in bundan haberi yok. Ona bir sürpriz yapmak istiyorum da bunun için siz devreye gireceksiniz. Onu arayıp, yarın buluşmak istediğinizi söyleyeceksiniz olur mu?" Diye sordum.

Annesi derin bir nefes alarak " Ama." Dediğinde  onun endişe ettiğini anlamıştım.

Eşinden çekiniyordu. Derin bir nefes alarak " Bakın! Size zarar gelmeyecek. Merak etmeyin, ben ne yapıyorsam kızınız için yapıyorum. Onu çok seviyorum. " dediğimde bir süre durdu.

Heyecanla onun ne cevap vereceğini beklerken en sonunda " Peki," dediğimde derin bir oh çekerek " O zaman ben, yerini ve saatini mesaj olarak atarım. Teşekkürler." Derken arkadan gelen " Vildan, kiminle konuşuyorsun?" Diyen gür bir ses duydum.

Telefon anında kapandığında ben de ilk önce arama kaydını sildim. Ardından da telefonu masaya bıraktım.

Tam o esnada ise su sesi de kesilmişti. Muhtemelen Yaren duştan çıkmıştı. Hemen odadan çıkarak mutfağa gittim..

Masaya oturduğum sırada ise Eylem tek kaşını kaldırarak bana bakarken " Neredeydin?" Diye sorduğunda ona pembe bir yalan uydurarak "  Hiç, balkonda hava aldım öyle." Dedim.

Hep birlikte yemeğimizi yedikten sonra da nihayet gece olmuştu. Herkes odasına çekildi.

Ben de yatakta otururken stresten yerimde duramıyordum. Acaba Yaren annesini görünce ne tepki verecekti?
Hele benim sürprizimi bir görse! Şu sıralar çok mutsuzdu.

Onu biraz olsun mutlu etmek istiyordum. O gece gözüme bir türlü uyku girmedi.Sabahı sabah etmiştim. Telefonu elime alarak Vildan teyze'ye konumu mesaj olarak gönderdim.

Hastalık Hobim/Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin