23....

15 11 13
                                    

Doktor Yaren'e şaşkınlıkla bakarken, bir süre ne diyeceğini bilemedi.

Karşısındaki genç kıza gerçekten çok üzülmüştü. Nasıl mide bulandırıcı bir olaydı böyle.

O, dinlemeye tahammül edemezken, buna genç kız bunu belki de, aylarca maruz kalmıştı.

En sonunda doktor derin bir nefes alarak Yaren'e bakarak " Anlıyorum, gerçekten bu yaşadığımız kolay şeyler değil, peki ilk olarak bunu nasıl anladınız?" Diye sordu .

Yaren, " Neredeyse 3 aydır devam ediyordu. İlk başta gayet her şey normaldi. Zaten arkadaştık, ama o gün." Derken sustu. Bir süre konuşmadı sanki boğazında bir düğüm vardı.

Ardından da, Yaren derin bir nefes alarak, doktora bakarak" Bana, " Hadi gel seninle hayal kuralım. Dedi. Ben de, gayet doğal bir davranış diyerek kabul ettim. Bilsem kabul eder miyim, o o kadar iyi oynadı ki, ben de inandım. Bu, bir kaç dakika sürdü. En sonunda ise kriz geçirmeye başladım." Dedi.

Doktor bir yandan Yaren'i dinlerken, bir yandan da, defterine not alıyordu.

Yaren'e bakarak " Peki, o an ne hissettin?" Diye sorduğunda Yaren de, bir anda " Utanç." Dedi.

Doktorun Yaren'in bu söylediği söz üzerine merakla tek kaşını kaldırarak Yaren'e baktı.

Yaren başını sallayarak ona " O an o kadar utandım ki, gerçi hala utanıyorum. İnsan içine çıkamaz oldum. Kimsenin yüzüne bakamadım." Dedi.

Doktor bir anda ayağa kalkarak onun yanına gelerek, tam karşısında bulunan sandalyeye oturdu.

Elini elleri arasına alarak Yaren'e bakarak " Sen, utanılacak hiç bir şey yapmadın, bu senin suçun değil. Belki de, senin gibi ülkemizde tacize uğrayan milyonlarca kadın var. Çoğu korktuğu için sesini dahi çıkaramıyor. Ama sen çok güçlü bir kızsın. Onların aksine savaştın. Bunu hiç bir zaman unutma olur mu?" Diye sorduğunda Yaren'in biraz olsun içi rahatladı.

Bunları duymak gerçekten iyi gelmişti.

Doktora bakarak sadece gülümsedi.

Doktor ona bakarak " Sana son bir soru daha soracağım."  Dediginde Yaren de, merakla ona baktı.

Doktor ona " Peki, daha sonra ne yaptın?" Diye sordu.

Yaren de, gözünden bir damla yaş süzülürken, titrek bir sesle " Sonra polise gittim ve şikayette bulundum." Dedi.

Doktor Yaren'i daha fazla üzmemek adına zoraki gülümseyerek " İsterseniz, bugünlük ara verelim. Haftaya tekrar görüşürüz."  Dediğinde Yaren de, sanki bu teklifi bekliyormuş gibi hemen başını sallayarak ayağa kalktı.

Doktor da ayağa kalkarak, Yaren'e elini uzatırken, " Tanıştığıma memnun oldum Yaren." Diyerek cevap verdi.

Yaren de, gülümseyerek kadının elini sıktıktan sonra da, odadan çıktı.

Nermin ....

Odanın kapısının önünde heyecandan bir o yana bir bu yana yürüyüp duruyordum.

Acaba içeride neler oluyordu, meraktan ölecektim.

Tam o esnada kapı açıldığında  o tarafa baktım. Kızım kapıdan çıktığında hemen koşarak ona sımsıkı sarıldım.

Onun saçlarını okşarken, " İyi misin?" Diye sordum.

Yaren de, kendini geri çektiğinde bana bakarak " İyiyim anne. Hem de, hiç olmadığım kadar.". Dediğinde çok şaşırdım.

Hastalık Hobim/Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin