2 ay sonra...
Eylem ...
Bugün bebeğimizin cinsiyetini öğrenecektik. O yüzden de içimde tarif edemeyeceğim bir heyecan vardı.
Hastaneye gitmek için yola koyulduk. En sonunda hastaneye vardığımızda ise danışmana doğru ilerlemeye başladık.
Genç hemşire bizi görünce gülümseyerek " A, hoş geldiniz. Arzu hanım da sizi bekliyordu. Buyurun beraber gidelim." Diyerek önden ilerledi.
Biz de peşinden onu takip ettik. Uzun dar bir koridordan geçerek koridorun sonunda bulunan kocaman odanın önüne geldiğimizde genç hemşire kapıyı çalarak içeriden " Gel." Sesinin gelmesini bekledi.
Ardından da olumlu yanıt alınca da kapıyı açarak içeriye " Eylem hanım geldi, Arzu hanım." Dediğinde onun " Gelsin." Diyen sesini duyduğumda genç hemşire de bize bakarak "Buyurun." Derken geçmemiz için kenara çekildi.
Ona kibarca gülümseyerek teşekkür ederken içeriye girdiğimizde ise genç hemşire de arkamızdan kapıyı kapattı.
Arzu hanım bizi görünce gülümseyerek " Tekrar hoş geldiniz, buyurun geçelim isterseniz." Diyerek ayağa kalktı.
Odanın içinde bulunan ayrı bir odaya girdiğinde ise ben de sedyeye uzanmıştım. Arzu hanım hemen önünde bulunan bilgisayardan bir yerlere tıklayarak bakmaya başladı.
Bir süre sonra da " Bebeğimiz gayet iyi. Tam 6 kilo olmuş. A! İşte kendini gösterdi. Hazır mısınız?" Diye sorduğunda heyecanla Berkay'a baktığımda onun da benden farkı yoktu.
Bana gülümseyerek bakarken ben de bakışlarımı Arzu hanıma çevirerek sadece başımı salladım.
Arzu hanım bir bana bir de Berkay'a baktığında o an nefesimi tutarken o da "Bir, kızınız oluyor. Tebrik ederim." Dediği sırada o an şok olmuştum.
Dolu gözlerle bir süre tavana bakarken Arzu hanım bu sefer de bize bakarak " Kalp atışını dinlemek ister misiniz?" Diye sorduğunda Berkay da ona bakarak başını sallarken Arzu hanım bir düğmeye bastı.
O an odaya bebeğimin kalp atışı dolduğunda Berkay'la birbirimize baktık.
Bu, dünyada duyduğum en güzel sesti. Bir süre sesi dinledikten sonra da Arzu hanım karnımı silmek için kağıt havludan bir parça koparıp bana uzattığında ise ben de ona bakarak kibarca teşekkür ederken kağıt peçeteyi alarak karnımı güzelce sildim.
Arzu hanım odaya girdiğinde Berkay' da yanıma gelerek bana kalmak için yardımcı oldu.
Biz de odaya girdiğimizde Arzu hanım bize bakarak " O zaman doğumda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın." Dediğinde ona teşekkür ederek oradan ayrıldık.
Arabaya binerek eve gitmek için yola koyulduk. Yolda giderken de kocaman bir bebek eşyasını satan dükkanın önünden geçerken bir anda telaşla Berkay'a baktığımda " Müsait bir yerde dursana?" Diye sordum.
Berkay bana şok içinde bakarken " Ne oldu?" Diye sorduğunda bir yandan da arabayı müsait bir yere çekti.
Ona bakarak " Hadi gel, kızımız için eşya bakalım." Diyerek arabadan indim. Ben heyecanla dükkana ilerlerken Berkay da peşimden geldi.
İçeriye girdiğimizde ise burası kocaman çok güzel bir dükkandı. Görevli bizi görünce gülümseyerek yanımıza gelerek " Hoş geldiniz buyurun nasıl yardımcı olabilirim?" Diye sorduğunda derin bir nefes alarak ona bakarken " Biz, bebek için eşya bakmaya geldik." Dedim.
Görevli de başını sallayarak " Buyurun bakalım beraber?" Diye sorduğunda önden ilerledi.
Biz de peşinden gittik. Uzun kocaman koridordan geçerek en sonunda bebek odası takımı bulunan bölüme geldiğimizde burada çeşit çeşit, renk renk, ayrı ayrı bebek odası takımı bulunuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastalık Hobim/Tamamlandı
HumorKapak Çok Sevgili Arkadaşım, @unuciornseysi tarafından yapılmıştır. Emeğine sağlık ❤️ Bu Hikayede Hastalık, Sizin Bildiğiniz Türden Bir Hastalık Değil... Bu Hastalık, Hastalığa Aşık Olma Hastalığı..