Gyorsan eljött a péntek, Harrynek többször is be kellett mennie a céghez, hogy megbeszéléseket tartsanak a turnéval kapcsolatban, vagy hogy próbáljanak a zenekarral, így meg is lepődött amikor csütörtök este Louis üzent neki, miszerint holnap délután várja. És most, hogy a göndör már a férfi háza felé tart, kezd egyre izgatottabb lenni. A ház előtt Harry megcsörgeti az idősebbet, mire a kapu nyílni kezd, és egy gyönyörű kert tárul a fiatal szeme elé. Látszott, hogy Louis nem csak a divattervezéshez, hanem a lakberendezéshez is ért. A kocsinak két csíkban ki volt kövezve az út a garázsig, így Harry a kisebb épület előtt parkolt le.
A délutáni napsütésben hunyorogva szállt ki az autóból, és mivel semmit nem hozott magával, egyből a verandán álló férfi felé indult.
– Szia Harry – köszönt az idősebb, és maga elé engedte a göndört.
– Szia – lépett be a házba, és megcsodálta a régies stílusú berendezést.
– A kutyák nemrég ettek, és most délutáni sziesztát tartanak, szóval majd csak később tudsz velük megismerkedni – vágott bele egyből a férfi – Viszont így addig meg tudjuk nézni a ruhákat.
– Persze, előbb a munka, utána a jutalom – mondta Harry mosolyogva.
Louis a stúdiójába vezette a göndört, és odagurította hozzá az egyik próbababát, amin egy mentazöld bő nadrág volt és egy fekete flitteres mellény. Harry ámulva nézte a fényben megcsillanó felsőt, és egyszerűen imádta a nadrág színét.
– Ez az egyik, amit készítettem, de még nem varrtam meg teljesen, mert lehet, hogy nem lesz jó – magyarázta Louis, és a biztonság kedvéért rákérdezett – Tetszik? Vagy teljesen másra vágysz?
– Ez gyönyörű. Felvehetem? Úristen, látni akarom magamon! Imádom, Louis – biztosította vigyorogva a fiatalabb, és belesimított a mellény anyagába.
– Persze, hiszen azért vagy itt, hogy felpróbáld – mondta Louis megnyugodva, mivel olyat sikerült teremtenie, ami tetszik másnak is.
Harry nem tétlenkedett, egyből lekapta a pólóját, hiszen mit számít, hogy Louis látja e vagy sem, hiszen már úgyis volt előtte félmeztelen. A nadrágját is lehúzta, és egy szál boxerben állt a próbababa mellett a férfit nézve.
– Segítek – ajánlotta a férfi, és ketten szépen felhúzták a ruhát.
A flitteres ruha belseje bársony volt, így Harry nagyon kényelmesnek találta, a nadrág tökéletesen fogta közre a göndör vékony derekát, és a szárai nem érték el a talajt, így nem kellett azon taposnia.
– Azt a rohadt – nézte magát az egész falat elfoglaló tükörben Harry.
– Jó lesz a méret? Kényelmes? – kérdezte Louis, míg körül járta a srácot, és hozzáértő szemmel nézte a művét.
– Igen. Ez- Ez tökéletes – rázta a fejét hitetlenül a göndör, és továbbra is magát nézte.
– Látod, mondtam, hogy nagyon szép a derekad, és ki kell emelni. Jól nézel ki ebben a ruhában – erősítette meg a férfi, és Harry belepirult a szavakba.
– Ez a pillangó tetoválás pedig csak még szebbé és inspirálóbbá teszi a képet – mutatott Louis a göndör hasára – Miért csináltad? Van jelentése?
– Hogy őszinte legyek, arra sem emlékszem, hogy megcsináltattam, egyik nap így ébredtem, de végül is nem bántam meg – vont vállat Harry.
– Illik hozzád – biccentett az idősebb – Na de, csináltam egy farmeres szettet is, hogy azt is meg tudjuk nézni.
YOU ARE READING
Lover | Larry Stylinson
FanfictionHamarosan elindul Harry Styles világkörüli turnéja, így neki kell állni a ruhák megtervezésének. A göndör új stylistja pedig nem más, mint a mostanában felkapott Louis Tomlinson. A két férfi között a ruhapróbák alatt közeli kapcsolat alakul ki, és e...