Mikor Louis hazaért, szinte arcon csapta a csendes ház. A konyhába sétált, hogy egyen valamit, de valójában nem akart egyedül lenni, így előkapta a telefonját, és írt egy üzenetet.
Louis Tomlinson: Embereim, mit szólnátok egy közös pizzás-sörös estéhez?
Liam Payne: Na mi van, elment Harry? Végre eszedbe jutunk?
Zayn Malik: Nálad találkozunk, Liam vezet, te fizetsz, benne vagyok.
Liam Payne: Oké, oké, nyolckor nálad, Tommo.
Louis örült neki, hogy gyorsan lebeszélte a találkozót a barátaival, és biztos volt benne, hogy elnyavalyogja majd minden gondját nekik.
Szerencsére az idő gyorsan eltelt, és a férfi már csak a nyitódó ajtóra eszmélt fel.
– Tommo! – hallotta meg fekete hajú barátjának hangját.
– Itt vagyok, mehetünk – lépett az ajtóhoz, és anélkül, hogy a két férfi belépett volna a házba, Louis bezárta maga mögött az ajtót, és mindhárman bepattantak Liam autójába.
Egyértelmű volt, hogy ő fog vezetni, hiszen erősen kerüli az alkoholt, mióta sikerült kijönnie a zugivós betegségéből.
– Mi volt ez a sürgős találkozás? – kérdezte Liam, mindig is jó érzéke volt ahhoz, hogy rátapintson a dolgokra.
– Túl üres a ház – vont vállat a férfi.
– Harry? – kérdezte a pakisztáni, mire Louis értetlenül fordult felé.
– Te honnan tudsz Harryről? – kérdezte.
– Liam mondta, hogy nálad volt, amikor ő átment, és elég közelinek tűnt a kapcsolatotok – felelte nemtörődöm stílusban a fekete hajú.
– Liam! – nézett mérgesen a barátjára a férfi.
– Most mi van? Azt meg még nem is mondtam, Zayn, hogy Louis kedves is volt Harryvel – pillantott a pakisztánira.
– Louis! Hogy a jó édes... Velünk meg mindig egy farok vagy! – csapta vállon a férfit.
– Jól van na, de a Göndör más – vonogatta a vállát Louis.
– Jaj, hát persze – vékonyította el a hangját Zayn.
– Ugye, ez a Göndör! – folytatta Liam is.
– Na be lehet fejezni – kezdte mogorván – És ne szólítsd Göndörnek.
– Tommo, nyugi, csak fel akarunk cseszni – röhögte el magát Zayn.
– Ideértünk, szóval nyugodjatok le – vágott közbe Liam.
– Ámen, nehéz veletek egy levegőt szívni – forgatta meg a szemeit Louis, míg kikászálódott az autóból.
– Ne felejtsd el, hogy ki hívott meg kit – kötött bele Zayn egyből.
Végül baráti civakodás közepette léptek be az otthonos pizzázó ajtaján. A hely belülről vadnyugati hatást keltett, a padok állati műszőrrel voltak letakarva párna helyett, fa lambéria vonta be a falakat, western lovasokról lógtak bekeretezett képek, szarvasagancsok voltak kiállítva. Mindhárman szerették ezt a helyet.
Leültek az egyik szabad asztalhoz, és a gyenge fényben várták a pincért.
– Jó estét! Mit hozhatok? – kérdezte a fiatal srác, aki valószínűleg gimi mellett dolgozott esténként.
– Két korsó sört szeretnénk, egy epres limonádét, és három pizzát – mondta mutogatva Liam, hogy melyikük melyiket szeretné, majd miután egyeztették az ételek feltétét, a srác otthagyta őket azzal, hogy azonnal hozza az italokat.
YOU ARE READING
Lover | Larry Stylinson
FanfictionHamarosan elindul Harry Styles világkörüli turnéja, így neki kell állni a ruhák megtervezésének. A göndör új stylistja pedig nem más, mint a mostanában felkapott Louis Tomlinson. A két férfi között a ruhapróbák alatt közeli kapcsolat alakul ki, és e...