Amint Harry kiért a színpadra a közönség megőrült. Mindenki sikított, kiabált, vagy sírt. Louis csak büszke mosollyal nézte a fiatalt, aki színpadra lett teremtve, és olyan otthonosan mozgott több tízezer ember előtt, hogy Louis azt mondta volna, egész életében ezt csinálta, pedig tudta, hogy csak pár éve került a zeneiparba.
A férfi nem tudta hogy néz ki a göndör anyukája vagy nővére, de még a legjobb barátját sem ismerte csak amennyit a hírekben látott róla, viszont úgy gondolta, a mai tökéletes alkalom lesz arra, hogy bepótolja ezeket a hiányosságokat.
A koncert csodásan telt. Harry elvarázsolt mindenkit, aki ott volt a stadionban. A fanok nem akarták elengedni a fiatalt, és percekig sikítoztak azután is, hogy a göndör lejött a színpadról.
Épp csak annyi idő telt el, hogy mindenki gratulálhasson a zenekar tagjainak, amikor is két nő és egy szőke hajú férfi jelent meg a folyosón.
– Hazz! – kiáltotta a fiatalabb, hosszú, sötét hajú nő.
– Sziasztok – ölelte magához egyből a göndör a két nőt, Louis pedig csak mosolyogva nézte a családot. Elképesztően hasonlított egymásra a testvérpár, és mindketten az anyjuk vonásait örökölték.
– Niall! – ugrott a barátja nyakába Harry, és megcsörrentek a flitterek a ruháján.
– Csodás voltál, H – dicsérte meleg mosollyal az anyukája Harryt.
A zenekar többi tagja szétszéledt átöltözni, hogy összekészüljenek az esti afterre, és már csak öten álltak a folyosón.
Harry nem feledkezett meg a férfiról, és mindenkinek bemutatta a stylistot.
– Anya, Gem, és Niall, ő itt Louis, a munkatársam és barátom, Lou, ők itt Anne, Gemma, és Niall – mosolygott Harry az idősebbre, aki mindenkit tiszteletteljesen köszöntött.
Amíg mind kiindultak a parkolóba, addig Louis a göndörhöz fordult.
– Gondolom szeretnél velük tölteni egy nyugis estét. Menjek a többiekkel bulizni, vagy maradjak? – kérdezte a férfi, hiszen igazán nem akarta zavarni a családot.
– Nem hiszem, hogy túl érdekes lenne számodra az estém. Menj nyugodtan a többiekkel, igyál helyettem is. Pár óra, és én is megyek – biztosította a fiatal Louis-t.
– Rendben, jó szórakozást, Göndör – biccentett mosolyogva a férfi, majd mindenkitől elköszönt, és biztosította őket arról, hogy örül az ismeretségnek.
A turnébuszhoz sétált Louis, ahol a többiek már indulni készültek, de amint meglátták a közeledő alakot, kinyitották neki az ajtót.
Louis kezdte egyre kényelmesebben érezni magát a csapattal. Mindenkivel meg tudta találni a közös hangot, akkor is, ha teljesen eltérő volt a személyiségük, így a dolgozók mind mosolyogva és hangosan köszönve fogadták az idősebb érkezését.
Míg a teljes csapat nekiindult az éjszakai Londonnak, hogy a kibérelt szórakozóhelyre menjenek, addig Harryék elérték Niall kocsiját, ahol megtörtént az ajándékozás.
Ma egy másik, kevésbé ismert, eldugott helyet béreltek ki a bulinak, de a társaság ugyanolyan jól érezte magát, mint az első alkalommal. Mindenki lazított, táncolt, beszélgetett, és persze iszogatott. Louis is a táncparketten kötött ki Sarah-val és Ny Oh-val.
Harry nem hazudott, az idősebbel való elválásuk után bő két órával ő is belépett a színes, villogó fényekkel kivilágított helyre, és szemével egyből a stylistja után kutatott. Hatalmas mosoly terült el az arcán, amint meglátta Louis-t a zenekara társaságában, amint a kezében egy pohár sört tart.
YOU ARE READING
Lover | Larry Stylinson
FanfictionHamarosan elindul Harry Styles világkörüli turnéja, így neki kell állni a ruhák megtervezésének. A göndör új stylistja pedig nem más, mint a mostanában felkapott Louis Tomlinson. A két férfi között a ruhapróbák alatt közeli kapcsolat alakul ki, és e...