İnsan devletlerinin en güçlüsü olan Giant Empire diğer hükümdarların uyarılarına rağmen on yıllarca odak büyücüleriyle elf diyarlarına portallar açıp sürekli yağmalar yapmaktaydı. Bir süre sonra elflerin 3 yüce büyücüsü ve Kral Sivipur bu durumu hepten kontrol altına alabilmek için doğrudan tüm dünyaya savaş ilan etmeye karar vermişlerdi. İlk hedefleri Alone Kingdom'u devirip orada askeri üsler kurarak hemen ardından tüm dünyaya açılmak olacaktı. Ancak elf meclisinde buna karşı olanlar vardı. 3. büyücü Zreliv ve Prens Edward ise bunların başında geliyordu. Yine de 1. ile 2. büyücünün ısrarları ikisinden de üstün gelmiş ve en nihayetinde herkesi artık insanlara savaş açmaları gerektiği konusunda ikna etmişlerdi. Elf İmparatorluğu aslında İnsanlardan, Saviorlar göz önünde bulundurulduğunda pekte güçlü sayılmazlardı ama 1 ve 2 İlah Fameriul'un yardımıyla galip geleceklerinden eminlerdi.
Alone Kingdom Hükümdarı Kral Colkin çok geçmeden elflerden bir hafta içinde tüm krallığını teslim etmesi için bir ultimatom almıştı. Bu olay karşısında yapabileceği tek şey diğer hükümdarlardan destek istemekti. Giant Empire yardım etmeyi reddetmiş, Pueblo Arakhim kendi iç meseleleriyle yeterince meşgul olduğundan yalnızca bir kasa gümüş göndermiş, Komorebi Renmen'de sadece 1000 askere yetecek kadar silah yollamıştı. Deti Kholada ve Ak Orda halklarına gelecek olursak ise Ak Orda doğrudan yardım etme kararı alıp Alone Kingdom için dikkate değer büyüklükte bir ordu hazır etmişti. Deti Kholoda halkıysa zaten yaşadıkları kıtanın iklimi gereği çok zor şartlar altında geçinebildiklerini sebep göstererek hiç bir yardımda bulunamayacakları şeklinde karşılık vermişlerdi.
İnsanlar, elflerin ana kuvvetleri kendilerine karşı tek vücut olmuşken hala daha tam manada birleşemeyerek büyük bir risk almıştı. Zira eğer ki Alone Kingdom elfler karşısında düşerse hemen ardından tüm dünya ve insanlık düşebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ KUDRETLER: BÜYÜK SAVAŞ
Fantasyİnsanlar ile elflerin ilişkileri iyice kötü bir hal almış ve Merkezi Elf İmparatorluğu dünyaya saldırmak için tek vücut haline gelerek tüm ordularını saldırıya geçirme kararı almıştı. Elflerin ilk hedefi ise en zayıf insan krallığı sayılan Alone Kin...