Saviorların düşüşüyle Ak Orda destek birimleri ve Alone Kingdom orduları yüce büyücülerin ileri düzey güçleri yüzünden neredeyse bitme noktasına gelmişlerdi. Kral Colkin kaybedeceklerini fark edince savaş meydanından çekilme emri verip eşini de yanına alarak halkının kurtarabildiği kadarını kurtarmaya çalışıyordu. Ancak Elfler üstünlüğü kurdukları gibi geri çekilmelerine fırsat vermeden hepsini yakalamış ve esir almışlardı. Kral Colkin ise eşi Leydi Adisa ve halkının önünde zincirlere bağlanmıştı. 1. büyücü karşısına çıkarak onunla anlaşma yapmayı teklif etmişti.
1. büyücü: Alone Kingdom Hükümdarı Colkin, bize karşı iyi savaştın. Eğer aranızdan bir hain çıkmasaydı muhtemelen kazanan siz olacaktınız, ama gel gör ki en nihayetinde mağlup düştünüz. Şimdi sana iki seçenek sunuyorum; Ya bize katılır, ırkdaşlarınla sürdüreceğimiz savaşta bizim yanımızda yer alırsın ya da tüm halkını gözlerinin önünde kara büyümle sonsuz bir işkenceye maruz bırakırım.
Colkin: Tehditkar bir dille konuşsan da teklifin makul. Ancak Ak Orda halkları bize yardım etti. Eğer onlara ayrıcalık tanıyıp saldırmayacaksan size katılmayı kabul edebilirim.
1. büyücü: Ak Ordalılar size desteğe gelmeseydi zaten aramızdaki savaş hiç bu kadar uzamayacaktı. Ayrıca ileride bize sorun yaratabilirler. Sonuçta aranızdaki en savaşçı halk onlar. Bu yüzden teklifim ve şartlarım sabittir. Ya halkın yada ırkdaşların. İkisinden birini seç...
Colkin: Öyleyse halkımı seçiyorum. Ne olursa olsun kendi halkım her daim önde gelir!
1. büyücü: hahahahaha!..Siz insanlar gerçekten birbirinizi hiç sevmiyorsunuz. Her biriniz birer hain ve ikiyüzlü. Gerçekten Büyük Elf İmparatorluğunun senin gibi zayıf bir liderle anlaşma yapacağını mı düşündün?!
Colkin: Ne!? Seni yalancı beni kandırdın!!!
2. büyücü: Onlarla yeterince eğlendin 1. Artık yapmamız gerekeni yapalım.
1. büyücü: Merak etme Colkin. Size en azından yaşama ihtimaliniz olan bir işkence büyüsü uygulayacağım. Bu büyünün sonrasında ölebilirsiniz, fakat ölmezseniz sonsuza kadar acılar içinde zayıf bir kara ruh olarak fiziksel alemde esir kalırsınız. Kaderiniz hepinizin direncine kalmış. Önce halkından başlayacağım!
Colkin: Hayır!..
Elf Prensi Edward bir anda araya dalıp 1. büyücüyü durdurur.
Prens Edward: Hey bir dakika durun! Sizce buna sahiden gerek var mı? Sonuçta Alone Kingdom halkı bize yanlış bir şey yapmadı.
1. büyücü: Yılanın başını küçükken ezeceksin derler. Ayrıca seninle bir anlaşmamız var küçük prens. Kararlarımıza müdahale etme hakkın yok... Şimdi Colkin, aslında halkına şu anlık dokunmaktan vazgeçtim. İlk olarak güzel eşin Adisa'yı hedef alacağım.
Colkin: Seni aşağılık şerefsiz!!!!!!
1. büyücü Adisa'ya tam bitirici vuruşu yapacakken Savior Ray yukarıda belirip 1. büyücünün üstüne bir iniş yaparak kaburgalarını kırar. Ardından da 2. büyücüye doğru saldırıya geçer. Ancak zaman aniden herkes için duruvermiş ve 2. büyücü Ray'in tüm bedenine kara büyü yapmıştır. Ardından da zaman akmaya devam etmiştir. Ray ise aniden acılar içinde kıvranmaya başlamıştır. 1. büyücü de o sırada kendisini hızlıca iyileştirmiş ve Ray'in üstünde bir ateş topu yaratıp düşürmüştür. Ancak Ray ölmemiş ve savior güçleriyle üstüne gelen büyülerin gücünü emerek yarı iblisleşmiş bir varlığa dönüşmüştür. Ayrıca bedeninin neredeyse tamamı yanıklarla kaplanmıştır. Yine de onca şeye rağmen Ray hiç beklemeden hızlıca saldırıya geçmiştir. Fakat 1. büyücü telekinezi güçleriyle onu tüm uzuvlarından yakalayıp çekmeye başlamıştır. Ardından da Cehennem Kralı Crawler gelip 1'in çekme büyüsünü durdurmuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ KUDRETLER: BÜYÜK SAVAŞ
Fantasyİnsanlar ile elflerin ilişkileri iyice kötü bir hal almış ve Merkezi Elf İmparatorluğu dünyaya saldırmak için tek vücut haline gelerek tüm ordularını saldırıya geçirme kararı almıştı. Elflerin ilk hedefi ise en zayıf insan krallığı sayılan Alone Kin...