Baroness Martha, yüce büyücülerin Giant Empire topraklarına saldırdıklarının haberini erkenden almış ve kendi bölgelerinin savunmasını ona göre önden düzenlemişti. Elfler gemileriyle ufukta göründükleri gibi Martha'nın askerleri uzun menzilli toplarla onlara ateş açmaya başlamışlardı. Yüce Büyücülerden Zreliv, gökyüzündeki bulutları büyü enerjisiyle toplayarak karaya yönlendirmiş ve buza çevirip insanların üstüne fırlatmıştı. Ancak buz kütlesi tam yere düşecekken Barones Martha çıkagelmiş ve aniden buzun düşeceği noktada belirip kılıcını havaya kaldırmıştır. Ardından da buz kütlesi kılıca temas ettiği gibi erimiş ve suya dönüşüp kimseye zarar vermemişti. Ancak sonrasında 1. büyücü manipülasyon büyüsü kullanarak belli etmeden karaya varmış ve insan askerlerinin kılığına girerek yavaş yavaş Barones'e yaklaşmaya başlamıştı. Fırsat bulduğu gibiyse hızlıca ellerinde alev büyüleri yaratıp yüzünü ateşe boğarak ona saldırmış ve başarılı da olmuştu. Ama Martha sadece bir kaç saniye sonra avuçlarında bir rüzgar akımı yaratıp etrafa salmış ve tutuşmaya başlayan yüzünü yanmadan kurtarmıştı. Ayrıca 1. büyücüyü de yarattığı akımla sıkıca kavrayıp yüz metrelerce yükseğe fırlatmıştı. Askerler hep bir ağızdan "Leydimiz Martha, elf yücelerinden birini hakladı" diye tezahürat etmeye başlamışlardı. Martha 1'in öldüğünden emin olmak için gökyüzüne bir ışık büyüsü yollamış ve havada patlatmıştı. Uzaktan bakınca bu büyü çok güzel gözüküyor, fakat yine de yakındakiler için ne denli ölümcül olduğunu da belli ediyordu. 1. büyücü son anda havada Sravos aleminin portalını açıp içine girerek bu saldırıyı atlatmıştı. Sonradanda tekrar dünyaya geri gelerek etrafındaki havanın neredeyse hepsini toplamış ve bir iğne büyüklüğünde olacak şekilde sıkıştırarak Martha'nın üstüne fırlatmıştı. Normalde bu tarz elementler veya çevresel etmenlerin sıkıştırılmasıyla oluşturulmuş büyüler en az 10 dönüm arazilik bir çevrede patlama yaratabilecek kadar kuvvetliyken Martha bu büyüyü sadece eliyle yok etmişti. Sonradansa Martha, 1. büyücüye bir hapsetme büyüsü fırlatarak onu mühürlemiş ve askerlerine hızlı bir geri çekilme emri vererek iç kısımlardaki savunma hatlarını kuvvetlendirmelerini söylemişti. 2. ve 3. büyücü ise Martha'nın üçüne birden meydan okuduğunu fark edip askerlerini geride bırakarak hızlıca karaya inmişlerdi. Sonradansa Martha kılıcını kuşanıp onlara doğrultarak konuşmaya başlamıştı.
Barones Martha: Siz elfler dünyamızı beklediğimden daha da hızlı fethediyorsunuz. Bu kutsal ve benzersiz gezegeni bu kadar hızlı işgal ediyor olmanız tüm dünya ırkları adına utanç verici.
2. büyücü: Bu savaşı tetikleyen sizin devletinizin eylemleriydi, hatırlatırım.
Barones Martha: Edwall'ı defalarca size bulaşmaması konusunda uyarmıştım. Ama beni dinlemedi. Elflere bulaşırsa yaratıcılar tarafından benimsenip kutsanacağını falan düşünüyordu sanırım.
3. büyücü: Tıpkı Jıroc, Ravel ve Arthur gibi Edwall'ın da hakkından geldik. Savior güçlerine fazla güveniyordu.
2. büyücü: Üçümüzü bire birde bile yenmek imkansıza yakınken hakkından gelmemiz gayet normaldi.
Barones Martha: Sonuncusunu da öldürdüğünüze göre bu sefer karşınızda bir savior olmayacak...ama ben olacağım.
3. büyücü: 1. büyücüyü yukarıdaki küreye hapseden büyü sana ait değil mi?
Barones Martha: Merak ediyorsan saldır da gör.
2. büyücü: Sanırım sen nadir bir türsün Martha. Ama ben senin nasıl bir şey olduğuna hakimim. Zamanında büyü yapabilen insanlarla ilgili köklü araştırmalar yapmıştım ve kanaat getirdim ki sen bir odak büyücüsüsün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ KUDRETLER: BÜYÜK SAVAŞ
Fantasyİnsanlar ile elflerin ilişkileri iyice kötü bir hal almış ve Merkezi Elf İmparatorluğu dünyaya saldırmak için tek vücut haline gelerek tüm ordularını saldırıya geçirme kararı almıştı. Elflerin ilk hedefi ise en zayıf insan krallığı sayılan Alone Kin...