Canavarlar yüce büyücüler tarafından mağlup edilmişti. Yüce Büyücüler Pueblo Arakhim'de toplanıp bir sonraki stratejilerini tartışmışlardı. Hedefleri insanların Giant Empire devletini yenmek ve kontrolünü ele geçirmek olacak gibiydi.
3. büyücü: Sonunda sıra Giant Empire devletine de geldi. Başından beridir ilk saldırmamız gereken devlete şimdi saldırıyor olmamız biraz utanç verici ama demek ki böyle olacağı varmış.
1. büyücü: Hala Giant Empire dışındaki insanlara masum olduklarını düşündüğün için sempati besliyorsun değil mi Zreliv?
3. büyücü: Evet besliyorum. Çünkü Pueblo Arakhim ve Alone Kingdom halklarının bize düzenlenen saldırılardan haberleri bile yoktu. Ayrıca Canavarlar Lejyonu da bu konuda suçsuzdu.
1. büyücü: O zaman neden hayatımı kurtardın?
3. büyücü: Çünkü aramızı toparlamak istedim. Ne kadar tartışırsak tartışalım sonuç olarak ikimizde Yüce Büyücüyüz ve İlah Fameriul huzurunda kardeş bellenmiş kişileriz.
1. büyücü: Eğer gerçekten Fameriul'a inansaydın, Alone Kingdom'daki faaliyetlerimize karşı çıkmaz ve benimle tartışmaya girmezdin. Ama en nihayetinde hayatımı kurtardın ve bunu asla unutmayacağımı bilmeni isterim. Bu yüzden dünyadaki görevimiz bitince Yüce Büyücülükten men edilmenden sonra hayatının garanti altında olacağına söz veriyorum.
3. büyücü: En azından bu da bir şeydir.
2. büyücü: Eğer kişisel sohbetleriniz bittiyse artık Giant Empire hakkında ne yapacağımızı konuşmaya başlayalım.
3. büyücü: Siz canavar topraklarındayken Arakhim halkından bazı önemli kişilerle ilişkilerimizi geliştirdim ve Giant Empire hakkında bir kaç şey öğrendim. Bildiğim kadarıyla kendileri kraliyet rejimiyle yönetiliyorlar. Ama derinlere inince durum çok daha farklı bir yere çıkıyor. Giant Empire devletinin kralı 20 sene önce ölmüş ve prens o sıralar küçük olduğu için yönetimi meclis ele geçirmiş. Ayrıca prensin çocuk olmasından faydalanıp üzerinde bazı teknolojik deneyler yapmışlar. Pueblo Arakhim'in soylularından öğrendiğim derin bilgilere göre Prens şuanda meclis tarafından kontrol edilen bir kukla sadece ve aynı zamanda da bedeninin bazı kısımlarının metalle kaplandığı yani bizim dilimizde yarı golem olduğuna dair iddialarda var.
2. büyücü: Hmm...Anlaşılan her insan devletinde olduğu gibi Giant Empire bölgesinde de bizi garip maceralar bekliyor.
1. büyücü: Ne olursa olsun, hiç bir insan krallığının Canavar topraklarında yaşadıklarımızdan daha garip geleceğini düşünmüyorum. Resmen defalarca ölümle yüz yüze geldim.
2. büyücü: Senin kadar olmasa da aynısı benim içinde geçerli.
1. büyücü: Bu arada Hepimiz Salvador tarafından öldürülmüştük diye hatırlıyorum. Fakat İlah Fameriul beni dirilttiğinde hiç biriniz ortalıkta yoktunuz. Siz nasıl canlandınız?
2. büyücü bir anlık stres yapar gibi olur fakat soğukkanlılığını koruyup cevap verir.
2. büyücü: Sürekli durmak bilmeyen kanamamı havayı bükerek bastırdım ve sonrasında da son mana gücüm ile iç organlarımı yeniledim. Açıkçası beni çok zorladı, fakat yine de kendi kendime kurtulmayı başardım.
1. büyücü: Doğruyu söylemek gerekirse...etkilendim. Resmiyette benim bir altım olarak görülüyorsun, fakat derin tecrüben sayesinde her savaştan minimum hasarı alarak kurtulmasını biliyorsun. Senin gibi bir müttefikim olduğu için artık daha rahat hissedeceğim.
2. büyücü: Umarım seninle olan kardeşliğimiz ebediyen sürer 1. büyücü.
3. büyücü: Böldüğüm için kusura bakmayın. Ancak Giant Empire hakkında ne yapacağımızı kesinleştirmeliyiz.
1. büyücü: Giant Empire bölgesine bu sefer hep beraber batıdan saldıracağız. Bundan sonraki savaşlarımızda gücümüzü bölmek yok. Ne zaman ayrılsak düşman tarafından gafil avlanacak hale geliyoruz. Bu yüzden 3 Yüce Büyücü olarak artık tüm dövüşleri birlikte idare etmekten yanayım. Benim Sravos, 2'nin boşluk alemi gücü ve 3'ün Neptunya'sı beraberken bizler yenilmeziz.
2. büyücü: Katılıyorum.
3. büyücü: Bende aynı fikirdeyim. Ama o sırada Arakhim ile Alone Kingdom topraklarımıza bir saldırı olursa ne yapacağız?
1. büyücü: Kralların Kralı ve Salvador öldü. İkisi de Dünyanın En Güçlüleri olarak biliniyor ve biz onları yok etmeyi başardık. Sence insanlar bu saatten sonra bizlere saldırmaya cesaret edebilirler mi? Etseler bile ne kadar toplu ve düzenli olabilirler?
2. Büyücü: Ayrıca bende eklemek isterim ki, senin dediğine göre Giant Empire yöneticileri kendi içinde saçma sapan bir saltanat yarışında bulunuyor olmalılar. Yani oradan saldırı gelmeyeceği kesin gibi. Ak Orda Halkları ise bir çok parçaya bölünmüş minik devletçiklerden ibaret. Ne kadarda uğraşırlarsa uğraşsınlar doğru düzgün koordine olamazlar. Komorebi Renmen'e gelecek olursakta kendi içlerinde ikiye bölünmüşler ve yıllardır birbirlerini fethetmeye çalışıyorlar. Deti Kholoda'nın da saldırabilecek gücü bulunduğunu zannetmiyorum. Kısaca hiç birinin bizle baş edebilecek gücü yok. En güçlü düşmanları zaten şuana kadar çoktan alt ettik. Bu yüzden kafamız rahat.
3. büyücü: Evet ama bu sırada bizde çok güç kaybettik. Elimizde sadece 30.000 kadar asker kaldı. Bu kadar adamla daha fazla ilerlememiz çok zor. Eğer Canavar topraklarında savaştırmak için Arakhim insanlarından destek almasaydık muhtemelen fethi en başından bitirmek zorunda kalacaktık.
2. büyücü: Asker sayısı elbette önemli. Gerçi bi yandan da bu zamana kadar savaşlarda kilit rol oynayan hep biz olduk. Askerlerimizi kullanmadan düşman ordularını yok etmek zor olsa da aslında mümkün. Fakat bu sefer de insan devletleri bizim gücümüzün daha da farkına varıp beklenmedik bir hamle yaparak güçlerini birleştirebilirler ki bu da bizim istemeyeceğimiz bir şey.
3. büyücü: Her neyse eğer siz ikiniz doğru olanın ordumuzla ilerlemek olduğunu düşünüyorsanız tartışacak bir şey yok.
1. büyücü: Öyleyse Gelecek hafta biraz daha takviye birlik toplayıp Giant Empire devletine batıdan saldırıya geçiyoruz. O zamana kadar mana gücünüzü fazla harcamayın ve iyice dinlenin. Nedense yine işimiz beklediğimizden daha zor olacak gibi hissediyoruz.
Yüce Büyücüler sonunda aralarında ne zaman ve nereden düşmanlarına saldıracağını belirlemiş ve hazırlıklara başlamışlardır. Sıradaki hedefin Giant Empire olacağı kesinleştirilmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ KUDRETLER: BÜYÜK SAVAŞ
Fantasyİnsanlar ile elflerin ilişkileri iyice kötü bir hal almış ve Merkezi Elf İmparatorluğu dünyaya saldırmak için tek vücut haline gelerek tüm ordularını saldırıya geçirme kararı almıştı. Elflerin ilk hedefi ise en zayıf insan krallığı sayılan Alone Kin...