Bölüm 22 (İMPARATORLUĞUN GÜCÜ)

11 1 0
                                    

  Elfler ordu mevcudunu 40.000'e kadar çıkartmış ve Giant Empire devletine batıdan saldırıya geçmişlerdi. Batı Toprakları Lord Edwall tarafından yönetiliyordu. Ayrıca kendisi bir Savior ve şövalyeydi. 

  Lord Edwall elflerin saldırıya geçtiği haberini çok geçmeden almış ve 25.000 askeriyle harekete geçip kısa sürede ilerleyişlerini durdurmayı başarmıştı. Garip bir şekilde insanlar sayıca az olmalarına rağmen sanki daha kalabalıklarmış gibi sürekli üstünlük kurup duruyorlardı. Bunun sebebiyse Edwall'ın savior güçlerinin alan kapsama üzerine olmasıydı. Edwall savior olmasıyla kazandığı devasa büyü direncini başkalarına fiziksel direnç olarak aktarabilme gücüne sahipti. Ancak elf askerleri Edwall'ın güçlerinden habersiz oldukları için hiç bir şeyden haberleri olmadan hala galip gelebileceklerini düşünüp savaşmaya devam ediyorlardı. Ama Yüce Büyücülerin yine bir planı vardı. 3. büyücünün Neptunya'sı her şeyi tersine çeviren bir manyetik alan yaratabildiği için elfler her konuda üstün sayılırlardı ki öyle de oldu. Bir kaç saat sonra elf askerlerinin yarısına yakını ağır yaralanmış veya ölmüşlerdi. 3. büyücü Zreliv ise büyü gücü ile yükselerek Neptunya alemini çağırmış ve her şey tersine dönüvermişti. Ağır yaralı elf askerleri iyileşmiş ve ekstra fiziksel direnç kazanmış, insan askerlerininse büyük bir kısmı etkisiz hale gelmişti. Lord Edwall gördükleri karşısında adeta şoka uğramıştı. Çünkü elflerin bu hamlesinden sonra elinde sadece savaşabilecek 10.000 kadar asker kalmıştı.

  Lord Edwall kaldığı bu zor durum karşısında çaresiz hissetse de cesaretinden ödün vermemiş ve geriye kalan adamlarına kendi çevresinde koordine olmaları üzerine emir vermişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Lord Edwall kaldığı bu zor durum karşısında çaresiz hissetse de cesaretinden ödün vermemiş ve geriye kalan adamlarına kendi çevresinde koordine olmaları üzerine emir vermişti. Ayrıca askerlerine böldüğü savior güçlerini de geri alıp adamlarıyla kendi çevresini büyüye dirençli bir alanla donatmıştı. Sonrasındaysa ön saflara çıkıp adamlarıyla beraber hücuma kalkmıştı. Yüce Büyücüler savaşı hızlıca bitirmek için güçlerini birleştirip devasa bir ateş topu yaratmışlar ve insanlara fırlatmışlardı. Ama Edwall'ın koruma alanı sayesinde hiç biri hasar görmemişti. Ayrıca elf askerleride insan askerlerine hasar veremiyorlardı. Çünkü Neptunya'nın etkisiyle tazelenmeleri yüzünden Edwall'ın alan koruması onları büyü olarak algılıyor ve her türlü saldırılarını engelliyordu. O sırada yüce büyücüler adeta aptala dönmüş ve hızlıca tüm orduya geri çekilme emri verip kıtanın ufak bir bölgesine çekilmişlerdi. Ardından da büyü güçleriyle toprağı hızlıca hareket ettirip insanlarla aralarına dev bir duvar örmüşlerdi. Giant Empire devletinin bir derebeyi olan Lord ve Savior Edwall elfleri kendilerine saldırdığına pişman etmişti. Ayrıca ilk günden de Giant Empire'ın gücünü doğrudan düşmanlarının yüzüne vurmuştu. Ama onları sadece geri çekilmeyle bırakacak değildi. Hızlıca Kıtanın diğer lordlarına ve Baroness Martha'ya yardım yollamaları için haber salmıştı. Ayrıca Büyücülerin ördüğü duvarında kırılması için gerekli ekipmanların temin edilmesi taleplerini de yollamıştı.

ESKİ KUDRETLER: BÜYÜK SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin