Bölüm 18-19 (DÜNYANIN EN GÜÇLÜLERİ)

15 2 0
                                    

Bölüm 18

  Yüce Büyücüler ile Vaft, Salvador'u öldürmek için yola çıkmışlar ve saatler sonra karaya ulaşmışlardı. Geldikleri gibi de önlerine çıkan tüm canavarları hiç sorgulamaksızın katletmeye başladılar. Bir kaç saat içinde bu haber hızlıca Salvador'a ulaşmıştı. Master Salvador, en güçlü Master olarak geçiyordu ve yıllardır tüm alemlerde korku salmakla beraber saygıdeğer bir namı vardı. Çünkü çoğu canavar için aslında Kralların Kralını ayakta tutan asıl varlık Salvador'du. 

  Yüce büyücüler ile Tanrı Vaft katliamlarını sürdürürlerken aniden karşılarına elinde dev kılıcı ve zırhla kaplı iri bedeniyle Master Salvador çıkmıştı. 

  1. büyücü: Saatlerdir halkını kesip biçiyoruz ve şu ana kadar direnebilen kimse çıkmadı. Beklediğimden daha zayıf bir yöneticiymişsin!

  Master Salvador tepki vermeden aşağılayıcı bir suratla Yüce Büyücüler'i süzmeye başlar.

  Vaft: Onu kışkırtmaya çalışma 1. büyücü. Salvador benim alemimde bile saygı gören bir canavardır. Ayrıca halkını katlettiğimizin de gayet farkında. Muhtemelen şuanda bilincini duygusal şeylere kapatıp sadece savaşmaya odaklanmıştır.

  1. büyücü: Kralların Kralı da dövüştüğümüz sırada onu epey övmüştü. Fakat görünürde sıradan üst rütbe bir canavardan farkı yok. 

  Master Salvador Vaft ile 1. büyücü konuşurken yerde yatan canavar cesetlerine yaklaşıp hüzünlü ve öfkeli, fakat soğukkanlı bir ifadeyle kılıcını Vaft'a doğrultmuş ve gelmesini söylemiştir.

  2. büyücü: Bu hareketi ne anlama geliyor?

  Vaft: Beni düelloya davet ediyor.

  2. büyücü: Onu bire birde halledebilir misin?

  Vaft: Tabiki de hallederim. Sonuçta ben koskoca Tanrı Vaft'ım!

  2. büyücü: Sanırım Fameriul tarafından güçlerinin büyük bir kısmının mühürlendiğinin farkında değilsin. 

  1. büyücü: Fark ettiysen bize yardıma geldiğinden beridir hiç bir şeyi sorgulamadan bize ayak uydurdu. İlahımızın gücü bu Yüce Canavar için bile çok fazla. Baksana hala kendini eskisi gibi güçlü ve kudretli sanıyor.

  Vaft: Dediklerinizi anlamadım... Ben Salvador'un çağrısına cevap vermeye gidiyorum.

  1. büyücü: Tabi ki gidebilirsin. Şu yaratığı alt ette Tanrı Vaft'ın gücünü herkes görsün!

  Vaft, yürüyerek Salvador'a yaklaşmış ve bir kaç saniye boyunca sadece bakışmışlardır. Master Salvador Vaft'ın gözlerine bakınca güçlü bir hipnozun etkisinde olduğunu fark etmiş ve bu sebepten olsa gerek ona olan siniri aniden geçmiştir. Bu yüzden Salvador kılıcını Vaft'a doğru doğrultmayı bırakmış ve kınına sokar gibi yaparak muazzam bir hızla 1. büyücünün dibine gelip bacaklarını gövdesinden ayırmıştır. 2. büyücü hemen Kralların Kralından çaldığı asasına efsun gücünü aktararak 1. büyücüye muazzam bir şifa büyüsü uygulamış ve vücudunu hızlıca bir araya getirmiştir. Belki 2. büyücü bir kaç saniye geç davransa 1. büyücü temelli ölecektir, fakat bu engellenmiş ve 1. büyücü muazzam bir öfkeyle kendisine aniden saldıran Salvador'a karşı gardını alıp hücuma geçmişti. 1. büyücünün insana dönüşmesiyle kas kütlesi arttığından öncelikle Salvador'un kılıcını yumruklarıyla parçalamayı düşünüyordu. Ardından da silahsız bıraktığı düşmanını zorlanmadan alt edecekti. Ancak Salvador'un silahı beklediğinden daha heybetli çıkmış ve 1. büyücü elleriyle kılıcı her parçalamaya çalıştığında sadece hasar almaktan başka bir şey yapamamıştı. Bir yerden sonra Salvador'un teke tekte kolayca alt edemeyeceği bir rakip olduğunu anlayıp geri çekilmiş ve yerdeki canavar cesetlerini hızlıca tutarak teker teker onun üstüne fırlatmaya başlamıştı. Salvador ise kuvvetli duyularıyla üzerine gelen cesetlerden sıyrıla sıyrıla 1'in dibine gelmiş ve kılıcını göğsüne saplamıştı. Tam o sırada 1. büyücü evrensel kuvvetteki kaslarıyla mantıklı bir hamle yaparak kılıcın sapını tutmuş ve Salvador'a da sert bir tekme atarak uzaklaştırıp silahsız bırakmıştı. Sonradansa göğsüne saplanan kılıcı çıkarmış ve Salvador'a doğrultmuştu.

ESKİ KUDRETLER: BÜYÜK SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin