Edwall'ın talebiyle istenen ekipmanlar bir kaç güne hazır olmuş, hatta Devletin derebeylerinden Lord Jıroc dahi bizzat desteğe gelmişti. Kısa süre sonraysa Giant Empire kuvvetleri tüm güçlerini toplayıp elflerin ördüğü duvarı yıkmışlar ve saldırıya geçmişlerdi. Elfler önceden böyle bir durumla karşılaşacaklarını anladıkları için duvarın gerisinde güçlü bir savunma hattı kurmuşlardı. Ancak ileri teknoloji ve savior güçleriyle harmanlanmış insan ordusu karşısında bunlar yetersizdi. Lord Edwall elflerin savunma hattını parçalamak için Vaftoris yeteneğini kullanarak canavara dönüşmüştü. Edwall'ın canavarı ruhani yapıda fakat sağlam zırhlı ve uçabilen bir türdü. Bir düşman Lordunun hem hızlı hem de dirençli bir canavara dönüşmesi Yüce Büyücüler için büyük bir tehditti. Edwall canavar haline geçmesiyle hızlıca yükselmiş ve savior güçlerini manaya çevirerek avuçlarında dev bir mızrak yaratmıştı. Ardından da Edwall, gökyüzünden elf ordusunu mızrak yağmuruna tutmaya başlamıştı. Bu mızraklar o kadar kuvvetliydi ki bazı askerlerin kalkanları gelen hasara dayanamayıp parçalanmıştı. Yüce Büyücüler ise koruma büyüleriyle kendilerini savunmaktan başka bir şey yapamamışlardı. En nihayetinde de Edwall'ın bu ağır saldırısı üzerine Giant Empire devletinin en iyi savaşçılarından Lord Jıroc'da dövüşe dahil olmuş ve tüm askerleri kıskaç şeklinde konumlandırarak ok yağmuru emrinde bulunmuştu. Elf askerleri bu hamleden sonra adeta hedef tahtası gibi olmuştu. 1. büyücü ise bir süredir ortalıkta gözükmüyor gibiydi. Fakat bir kaç dakika sonra gökte Sravos Aleminin Portalının belirmesiyle hala hayatta olduğunu herkese haykırmıştı. Sonrasındaysa gökten devasa magmalar dökülmeye başlamıştı. 2. ve 3. büyücü hızlıca askerleri geri çekip büyüleriyle hepsini magmaya karşı korumaya almışlar, insanlar ise çok fena afallamış ve bu saldırı karşısında çaresiz bir şekilde binlerce kayıp vermişlerdi. Ancak sonrasında Savior Edwall rüzgarla etkileşime girip bir hortum yaratarak magmayı kontrolüne almış ve elf ordusunun üzerine fırlatmıştı. Fakat 2 ile 3'ün koruma büyüsü sayesinde bir şey olmamıştı. Anlaşılan Edwall canavar formundayken anti büyü gücü zayıflıyor gibiydi. 1. büyücü yine de böyle devam ederse bir yere varamayacaklarını fark etmiş ve daha önce denemedikleri bir gücü kullanmaları gerektiğini kardeşlerine haykırmıştı.
1. büyücü: Eğer üçümüzde alem genleştirme yeteneğimizi kullanmazsak buradan sağ çıkamayacağız!!!
2. büyücü: İlah Fameriul öncesinde bu gücümüzü kullanmamızın çok tehlikeli olacağını söylemişti. Başka bir yol bulmalıyız!
3. büyücü: Sizin alemleriniz belki genleşebilirler, fakat benimkisi için bu mümkün değil. Mümkün olsa bile dünyadaki her şey ölebilir, bizde dahil!
1. büyücü: Başka çaremiz yok. Savior gücüyle ancak alemlerimizi genleştirirsek baş edebiliriz.
2. büyücü zamanı durdurarak savaşı hızlıca bitirmeyi dener, fakat kıtanın tamamına anti büyü bulaştığı için gücü bir türlü çalışmaz. Edwall'ın Savior enerjisi canavar halindeyken bile o kadar yapışkandır ki üstün türde sayılan hiç bir büyülü güç çalışmamaktadır.
2. büyücü: Sanırım haklısın. Eğer dediğini yapmazsak Edwall piçi hepimizin işini bitirecek.
3. büyücü: O zaman büyük bir risk alıp alem genleştirmeyi kullanıyor muyuz?
1. büyücü: Evet yapıyoruz!!
1,2 ve 3. büyücü bir araya gelerek aynı anda alemlerinin portallarını açarlar. Ardından da birbirleriyle birleştirip kara büyü aracılığıyla birbirine karışmış alemsel enerjilerini kendilerine çekerler. Bu işlem sonrasında Sravos, Boşluk ve Neptunya güçleri tüm yüce büyücüler arasında bölüştürülmüştür. Artık üçüde birbirlerinin alemleriyle birleşmiştir. Ortaya ise büyük bir güç patlaması çıkmış ve insan askerlerinin neredeyse hepsi ölmüştür. Ancak Jiroc, Edwall ve insan ordusunda yüzbaşı olarak görev yapan Zargaros isminde iri yapılı bir komutan hala savaşabilecek haldedir. Yüce büyücüler düşman ordusunu tek bir hamleyle yerle bir etmeyi başarsa da hala tüm düşmanlarını öldürememişlerdir. Ancak 1. büyücü tatmin olmuş gibidir. Askerlerine geri çekilme emri vererek onlarla bizzat 3 yüce büyücünün ilgileneceğini haykırmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ KUDRETLER: BÜYÜK SAVAŞ
Fantasyİnsanlar ile elflerin ilişkileri iyice kötü bir hal almış ve Merkezi Elf İmparatorluğu dünyaya saldırmak için tek vücut haline gelerek tüm ordularını saldırıya geçirme kararı almıştı. Elflerin ilk hedefi ise en zayıf insan krallığı sayılan Alone Kin...