Bölüm 20 (SON CANAVARLAR)

6 1 0
                                    

 1. büyücü, İlah Fameriul'un istediği gibi bir kaç günün ardından geriye kalan son canavar topraklarına çok yaklaşmıştı. Bu sefer yanında ne bir dost ne de bir asker vardı. Fameriul üst üste yaptığı hatalar yüzünden ondan bu işi yalnız halletmesini istediği için mecburen son canavar kıtasını tek başına yok edecekti.

  General Farster ile Master Storxe haftalar öncesinden elflerin kendilerine savaş ilan ettiğini öğrendikleri için hazırlıklarını yapmış ve adanın çevresinin tamamını gözcülerle doldurmuşlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  General Farster ile Master Storxe haftalar öncesinden elflerin kendilerine savaş ilan ettiğini öğrendikleri için hazırlıklarını yapmış ve adanın çevresinin tamamını gözcülerle doldurmuşlardı. 1. büyücünün deniz üstünde dalgaları bükerek geldiğini gören gözcülerin bir kısmı hızlıca komutanlarına haber vermeye giderken diğerleride onlara zaman kazandırmak için 1. büyücü ile dövüşe tutuşmuşlardı. Ama elbetteki hiç biri üst üste aldığı yenilgilerle kendi içinde öfke nöbeti geçiren bu yüce büyücüye karşı pek bir şey yapamamışlardı. Fakat fedakarlıkları sayesinde Storxe ile Farster erkenden haber almışlar ve bir grup canavarla beraber hızlıca olay yerine yetişmişlerdi. Geldiklerindeyse 1. büyücünün onlarca canavarı tek başına öldürdüğünü görmüşlerdi. Farster beklemeden konuya girmişti.

  General Farster: Sanırım duyduklarımız doğruymuş. Kralımız ve Vezirimiz öldürülmüş. Yoksa bu herif bize saldıramazdı.

  Master Storxe: O zaman bizim topraklarımız dışındaki tüm canavar kıtalarının sular altında kaldığı haberi de doğru olabilir.

  1. büyücü: Bak sen hele şu işe. Haberler burada beklediğimden de hızlı yayılıyor.

  Storxe ile Farster'ın arkasında parlak miğferi ve kendinden oldukça emin görünen bir canavar belirir ve öne çıkar.

  Lordins: Elbette hızlı yayılacak. Sonuçta onca vakittir sizi ve yaptıklarınızı bizzat gözlemledim.

  1. büyücü: Bir dakika...Lordins! Sen hani kendi yoluna gidecektin?

  Lordins: Evet ve seçtiğim yol Kralımızın mirasını devam ettirmek! Siz salaklar Kral ve Salvador'u öldürdükten sonra dünyanın dengesi şimdiden bile bozulmaya başladı. Günlerdir denizlerdeki dalgalar daha sert rüzgarlar daha kuvvetli ve doğal afetler daha sık olur hale geldi.

  1. büyücü: Bu olayların yaşanması umurumda bile değil. Ama bil diye söylüyorum, Kralların Kralı veya Salvador'u biz öldürmedik. Olaylar düşündüğünden daha karışık.

  Lordins: Siz öldürmeseniz bile sizin yüzünüzden öldükleri aşikar.

  Master Storxe: Salvador benim akıl hocamdı. Hatta üst rütbe olacak kadar güçlenmemde de bana çok yardımı dokunmuş bir canavardı. Onu hiç bir gücün yenebileceğine inanmıyorum. Efendi Salvador yenilecek bile olsa muhakkak ölmeden önce düşmanlarını da yanında götürecek bir üstattır. Sen nasıl hala hayattasın?

  General Farster: Belli ki bu adiler Kralımız ve Salvador'a karşı hile yaptılar. Yoksa hayatta onları yenemezler.

  1. büyücü: Ne derseniz deyin! Ben buraya sizinle geçmişi tartışmaya değil, savaşmaya geldim. Jargoic,Kral ve Salvador üçüde önceden sizin gibi toprak sahibi üstün canavarlar olarak biliniyorlardı. Ama şimdi hepsi ölü. Eğer gerçekten şerefli canavarlarsanız boş boş çene çalacağınıza efendilerinizi ve dostlarınızı katleden, bana kendinizi kanıtlayın.

ESKİ KUDRETLER: BÜYÜK SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin