Master Tank Yüce Büyücülerle beraber yaklaşık 3 gün içinde Canavarların Ana Topraklarına ayak basmıştı. Bir hafta içindeyse üst rütbe dostlarını ve onlarla beraber 400 kadar alt ve orta rütbe canavarı da saflarında toplamıştı.
Kralların Kralı normalde bu saldırıdan habersizdi, fakat Jargoic ile Cyrus, Master Tank'tan önce davranıp onun huzuruna çıkmışlar ve bildikleri her şeyi anlatmışlardı. Kralların Kralı hemen üst rütbelerden Seralyn, Master Demonic ve Warmaster Virkat'ı ordularıyla beraber sarayına davet etmiş ve üstüne doğru gelen düşmanlarına karşı önlemini almıştı.
Bir kaç gün geçmesinin ardından Yüce Büyücüler ve Master Tank'ın müttefikleri Kralın sarayına varmışlardı. Planları belliydi. Master Tank Sarayın girişlerinde yarıklar oluşturup yüce büyücülerin geçmesi için fırsat yaratacaktı. Yüce Büyücülerde Kralların Kralı ve korumalarını ortadan kaldıracaktı.
Master Tank ve dostu Warmaster Bgarnarok beraber ana kapıdan tam gireceklerken Master Demonic ve Warmaster Virkat onları karşılamışlardı. Demonic en güçlü 3 şeytani canavardan bir tanesiydi. Virkat ise en hileli yeteneklere sahip 5 canavardan biri olarak kabul ediliyordu. Ancak Bgarnarok'ta hem fiziksel hem de büyüsel gücü bir arada kullanabilen nadir tür bir canavardı. Master Tank bedenini sertleştirerek bir top şekline bürünüp yuvarlana yuvarlana Virkat'a saldırmıştı. Virkat, elbette ki bu saldırıdan sıyrılmasını bilmişti. Bgarnarok ise 5 metrelik dev bir kılıcı avuçlarında yaratıp etrafa doğru sallayarak Virkat ile Demonic'e şok dalgaları fırlatmıştı. Demonic şeytani refleksleriyle dalgaları savuştursa da Virkat bir bacağından derin bir kesik yemişti. Hemen ardından da Master Tank bedeniyle toprağa bağlanıp çevrede yarıklar açmaya başlamıştı. Demonic en sonunda kanatlarını çıkarıp uçarak kendini kurtarmıştı. Virkat ise sırtına çanta benzeri bir şey takmış ve hemen sonrasında çantanın alev tarzı şeyler püskürtmesiyle beraber yükselmişti. Ardından da Demonic ile beraber güçlerini birleştirip dev bir alev topunu Bgarnarok ile Tank'a doğru fırlatmışlardı. Bgarnarok sadece bir saniyede 5 metrelik kılıcının boyutunu 3 katına çıkarmış ve fiziksel güçle harmanlanmış bir şok dalgası fırlatarak üzerlerine gelen saldırıya karşı atak sergilemişti. Bgarnarok'un dalgası Demonic ile Virkat'ın alev topunu parçalayıp geçmekle beraber hala daha üzerlerine doğru fırlamaya devam etmişti. Demonic ile Virkat tam öleceklerini düşünürken aniden Orta Rütbelerden Yeraxer çıkıp Bgarnarok'un dalgasını elleriyle parçalamıştı. Hemen Ardından da Master Tank'a doğru hücuma geçmişti. Demonic ile Virkat ise birlikte Bgarnarok'un etrafını sarıp kıskaca almışlardı. Virkat özel silahlarıyla uzaktan sürekli elektrikli top benzeri şeyler fırlatarak Bgarnarok'u dürtüyor, Demonic ise kılıcıyla seri saldırılar yaparak düşmanına karşı hamle yapma şansı bile tanımıyordu. Master Tank'ın zor durumda olduğunu gören 1. büyücü klon büyüsüyle kendi kopyasını yaratmış ve kopyasıyla beraber güçlerini birleştirip gökyüzünde Sravos aleminin okyanuslarına bağlı bir portal yaratıp dev bir su kütlesini aşağıya doğru akıtmıştır. Akan tonlarca suyun etkisiyle Virkat'ın elektronik ekipmanları bozulmuş ve yere iniş yapmak zorunda kalmıştır. Demonic'in kanatları ise fazla su topladığından dayanamamış ve yere çakılmıştır. Bu sıradaysa Warmaster Bgarnarok boş durmayıp eline geçen fırsatı değerlendirerek ikisini de toparlanamadan üst üste yolladığı dev şok dalgaları ile öldürmüştür. Ardından da Master Tank'a yardım etmek için Yeraxer'a doğru saldıracakken sırtına bir kılıcın saplandığını hissetmiştir. Bgarnarok, Virkat'ı öldürmeyi başarsa da Demonic'i gerçek manada öldürememiştir. Çünkü Demonic tıpkı zaman zaman yüce büyücülerinde yaptığı gibi hipnoz büyüleriyle düşmanını yanılgıya düşürmüştür. Demonic tüm kiniyle Bgarnarok'a adeta ışık hızında saldıradurup bedenini resmen pestile çevirmiştir ve can çekişerek ölmesi için bir yerden sonra saldırmayı kesmiştir. O sırada Bgarnarok son gücüyle bir şeyler söylemiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ KUDRETLER: BÜYÜK SAVAŞ
Fantasyİnsanlar ile elflerin ilişkileri iyice kötü bir hal almış ve Merkezi Elf İmparatorluğu dünyaya saldırmak için tek vücut haline gelerek tüm ordularını saldırıya geçirme kararı almıştı. Elflerin ilk hedefi ise en zayıf insan krallığı sayılan Alone Kin...