Bölüm 11 (ÜST RÜTBE CANAVARLAR)

13 2 0
                                    

  1 ve 2 bir kaç gün içinde karma ordularını hazır edip gemileriyle Canavar Topraklarının güneyine varmışlar ve 80.000'e yakın askerle düşman topraklarına ayak basmışlardı.

  Bir süre sonra yaklaşık 5 kilometre boyunca canavar topraklarında ilerleyip ara sıra onları durdurmaya çalışan rütbesiz canavarları katletmişler, ama henüz bir tek askerle bile karşılaşmamışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Bir süre sonra yaklaşık 5 kilometre boyunca canavar topraklarında ilerleyip ara sıra onları durdurmaya çalışan rütbesiz canavarları katletmişler, ama henüz bir tek askerle bile karşılaşmamışlardı. Bolca vakitleri olduğunu fark eden elfler hızlı bir ilerleyiş yerine, geçtikleri yerleri kendi üsleri haline getirip yavaş ama daha sağlam bir şekilde yayılmaya karar vermişlerdi. 1 hafta sonunda elfler, daha yeni ayak bastıkları bu yarım adanın tamamını ele geçirmişlerdi bile.

  Elfler sadece bir haftada devasa Canavar Krallığının %10'undan fazlasını hiç bir asker feda etmeden kontrolleri altına aldıkları için sevinçlilerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Elfler sadece bir haftada devasa Canavar Krallığının %10'undan fazlasını hiç bir asker feda etmeden kontrolleri altına aldıkları için sevinçlilerdi. Üstelik ordudaki insan askerleri de canavarlardan haz etmedikleri için bu durumdan memnunlardı. Ayrıca bu sırada elf ile insan askerlerin arasında da bazı arkadaşlıklar kurulmaya başlamıştı. Sonuçta günlerdir neredeyse hiç savaşmıyorlardı ve bu sırada da sıkılmamak için birbirleriyle dostça ilişkiler kurup sohbetler ederek aralarında çeşitli oyunlar oynuyorlardı. Ancak 2 gün sonra beklenmedik bir saldırı olacak ve askerlerin bu rahatlığı artık sona erecekti. 

  Kralların Kralı elflerin saldırıya geçtiğinin haberini almış ve kendi topraklarında yaptıkları eylemlerle Kahraman ve Ustalar olarak nam salmış 4 üst rütbe canavarını karşılık vermeleri için göndermişti. Ayrıca yanlarına 80 alt rütbe ve 24 kadarda orta rütbe canavar vermişti.

  (Canavarlar arasında çeşitli mertebeler vardır. Rütbesiz canavarlar bir nevi siviller olarak geçer. Rütbeliler ise kendi içlerinde çeşitli türlere ayrılır. Ama kabaca özetlemek gerekirse alt, orta, üst ve yüce olarak bölebiliriz. Bu canavarların kendi aralarında seviyelerine göre bazı güç farklılıkları olsa da rütbe kazanmış nerdeyse her canavar birbirine kafa tutabilecek seviyededir ve muazzam güçlerdedir. Bir alt rütbe canavar kuvvet olarak aşağı yukarı insanlarla elflerin 50-160 askerine denktir. bir orta rütbeyse 70-200, bir üst rütbede 90 ila 300. Yücelere gelecek olursakta, onların kuvvetini net olarak kestirmek zordur. Ayrıca rütbe sahibi olan tüm canavarların kendilerine özel teknikleri ve yetenekleri bulunmaktadır)

ESKİ KUDRETLER: BÜYÜK SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin