Tanrı Vaft, İlah Fameriul karşısında her ne kadar iyi bir dövüş sergilemiş olsa da en nihayetinde mağlup edilmiş ve ele geçirilmişti. Hemen ardından da Fameriul'un isteklerine itaat ederek elflerle insanlar arasındaki savaşın gidişatını değiştirmek için Jeff adında zayıf bir saviorun aklına girip ona canavarlaşma gücünü teklif etmişti. Jeff ise kolayca oyuna gelip Vaft'ın fısıltılarına yenik düşmüş ve elinde bulunan Savior Asası isimli bir eserle tüm arkadaşlarının büyü direncini kırıp güçlerini zayıflatmıştı. Ancak görüldüğü kadarıyla saviorların bir kaçı bu asanın gücünden sıyrılmayı başarmışlardı. Ray, Atay, Alda, Nami ve Mark isminde beş savior kıl payıyla kurtulabilmişlerdi. Yalnız, sadece bir kaç saniye önce içlerinden bir hainin çıkmasıyla yüzlerce arkadaşlarını kaybettikleri için de moralleri sıfıra inmişti denilse yeriydi. Yine de geriye kalan bu beş savior kendi türlerinin en güçlüleri sayılırdı. Hızlıca kendilerini bozuntuya vermeden organize olup hep beraber Jeff'e saldırmışlardı. Jeff ise o sırada aniden kendine gelmiş ve yaptığı hatanın geçte olsa farkına varıp onlara reenkarne büyüsü uygulayarak şimdilik her şeyi kaybetmiş olsalar da gelecekteki insanlık için bir fırsat yaratmıştı fakat aralarından biri, yani Ray biraz afallamış olsa da hala karşısında duruyor ve korkulacak seviyedeki öfkeli gözleriyle ona bakıyordu.
Ray: Sen...az önce herkese ne yaptın?
Jeff aniden ağlamaklı bir surat ifadesine bürünmüştü.
Jeff: Ray...Ben özür dilerim dostum. Tanrı Vaft beni kandırıp resmen beynime girdi. Bana size ihanet edersem çok güçleneceğimi söyledi. Keşke daha erken kendime gelseydim.
Ray: Mark, Atay, Alda ve Nami neredeler?!
Jeff: Onları ve seni öldürmek istemedim...yemin ederim! Az önce hepinize reenkarne büyüsü yapmayı denedim fakat sende işe yaramadı.
Ray: Artık yaşama hakkın olmadığının farkındasın değil mi Jeff?
Jeff: Lütfen böyle söyleme...
Ray: Senin yüzünden neredeyse dünyayı koruyacak hiç Savior kalmadı...Geberip gideceksin seni dost görünümlü piç kurusu!!!
Ray avuçlarında saviorlaşmış büyü olarakta bilinen odak patlaması isminde bir büyüsünü Jeff'e fırlata fırlata üzerine doğru koşmaya başlar. Jeff savior asasını kullanarak bu saldırıları kendisine varamadan yok eder. Ancak Ray o sırada Jeff'e yaklaşıp hızlıca kılıcını çekmiş ve göğsüne saplayarak yere devirmiştir. Tam bitirici vuruşu yapacağı sıradaysa Jeff için zaman yavaşlamış ve Tanrı Vaft tekrardan fısıldayıp şunları demiştir:
"Dinle beni Jeff şu an duyduğun gerçek benim. Fameriul'un büyüsü daha tam olarak ruhuma yayılmadığı için seninle tekrar iletişim kurabiliyorum. Bilmen gerekiyor ki Ray ileride ikimize de çok sorun yaratacak. Ama yinede o ölmeyi hak edecek bir şey yapmadı. Fakat senin de ölmemen lazım. Çünkü gelecekte reenkarnasyon geçiren arkadaşlarına yardım etmen gerekecek. Bu dediklerimi yapmazsan ikimizin de ruhu asla huzura eremeyecek...Bu arada muhtemelen benim ne yapacağımı merak ettiğini tahmin ediyorum...Ben...muhtemelen bana belirtilenden çok daha uzun bir süre boyunca her zaman sizin karşınıza düşman olarak çıkarılacağım. Zaman zaman benimle ilgili ikilemlere düşmende muhtemel. Ama bilesin ki ben hiç bir zaman kötü bir varlık olmak istemedim. Sadece buna mecbur bırakıldım...Şimdi sana kendini savunman için gücümden bir parça veriyorum...Hoşcakal ve bir sonraki karşılaşmamıza kadar kendine dikkat et. "
Jeff için zaman normale dönmüş ve hızlıca yuvarlanarak Ray'in saldırısından kaçmıştı. Ardından da bir canavara dönüşerek ayağa kalkmış ve muazzam bir hızla Ray'e bir bayıltma hareketi yapmıştı. Sonrasındaysa insan birliklerine destek olmak için elflere doğru hücuma kalkmıştı. Ayrıca bir kaç saviorda o sırada kendilerine gelmişlerdi fakat olanları görünce bir anlık korku ve paniğe kapılıp savaş meydanını terk etmişlerdi. Jeff ise elflerle savaşırken yüce büyücülerin birincisi onun yanına gelmiş ve kontrol büyüleriyle onu kilit altına alarak canavar formunu kırmıştı.
1. büyücü: Az önce bizim için arkadaşlarına nasıl ihanet ettiğini gördüm. Bu saatten sonra hala onlardanmış gibi davranmana gerek yok. Artık bizden biri olmak tek çaren.
Jeff canavar halinden çıkmasıyla daha mantıklı düşünmeye başlamıştı. İnsanlar zaten buradaki savaşı çoktan kaybetmişlerdi. Eğer şimdilik elflerin safındaymış gibi gözükürse gelecekte insanlara daha kolay yardım edebilirdi. Bu yüzden rol yapmaya karar vermişti.
1. büyücü: Eee...? Kararını ver artık.
Jeff: Haklısın. Artık insanlarla bir bağım kalmadı. Bundan sonra ne olursa olsun sizin sadık bir yoldaşınız olacağım.
1. büyücü: Yoldaşımız olacağından şüphem yok, fakat az önce gördüklerimden sonra sadakatin tartışılır.
Jeff, yüce büyücülerin en güçlüsü tarafından kabul görmüştü. Ama planlı da olsa uzunca bir süre elflerin yanında yer alıyor gibi gözüküp hain savior adıyla bir imaj çizecek olması onu tedirgin etmekteydi. Ayrıca bu süreçte benliğini yitirip gerçekten bir haine dönüşme ihtimali de vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ KUDRETLER: BÜYÜK SAVAŞ
Fantasyİnsanlar ile elflerin ilişkileri iyice kötü bir hal almış ve Merkezi Elf İmparatorluğu dünyaya saldırmak için tek vücut haline gelerek tüm ordularını saldırıya geçirme kararı almıştı. Elflerin ilk hedefi ise en zayıf insan krallığı sayılan Alone Kin...