Bölüm 27,5(ELFLEŞEN İNSAN)

5 0 0
                                    

  Elflerin Giant Empire devletini de yıkmasıyla insanlar iyice zayıflamış ve ellerindeki gücün büyük bir kısmını kaybetmişlerdi. Bunlar olurken ise ben yani Hain Savior Jeff, yaptığım bir hata yüzünden kendimi ırkdaşlarımdan soyutlamış ve elflerin müttefiki olmuştum. Savior arkadaşlarıma ihanet etmemin ardından bir kaç ay geçmişti sanırım. O olaydan sonra elfler bana teşekkür edip kendilerinden bilmeye başlamışlar ama savaşlarda desteğimi hiç talep etmemişlerdi. Ancak en son ki savaşta Martha'nın sergilediği başarılar sayesinde yüce büyücüler bu defa sahiden korkmaya ve güçlerinden şüphe etmeye başlamışlardı. Martha'nın bu dünyadan somut olarak ayrılmadan önce onların yeryüzündeki güçlerini bastırması insanlık için son bir umut olabilirdi. Fakat başta ben olmak üzere bizim aptal ırkımız onlara en başından tüm gücümüzle saldırmamış ve çok fazla kuvvet kaybetmiştik. Hala ırkdaşlarımın saflarına geçmek için geç değildi. Lakin bana göre savaşı insanların kaybetmesi artık an meselesiydi ve yüce büyücüler her ne kadar zayıflamış olsalar da, insanlığın kaybı daha büyüktü. 

  Geriye sadece ufak parçalara bölünmüş Ak Orda Halkları, Dondurucu iklimi yüzünden kendi kendine bile zar zor yetebilen Deti Kholoda ve hala iç savaş yüzünden birbiriyle savaşan Komorebi Renmen insanları kalmıştı. Keşke elfler Arakhim'e karşı savaştıkları zaman Alda ile Haris'in saflarına geçseydim. O zaman muhtemelen yaptığım hatayı telafi edebilirdim ve savaşı biz insanlar kazanmış olurduk. Ama artık elimden gelen bir şey kalmamıştı. Yapabileceğim en mantıklı hamle başta yaptığım gibi şuanda da elflere yardım etmek ve onların dostu gibi görünmek olurdu. Bu sayede zayıf düştükleri anda beklenmedik bir darbeyle bizimkilere yardıma gider ve hatamı telafi edebilirdim. Muhtemelen böyle bir şeyin olması için bir kaç yüzyıl beklemem gerekecek. Çünkü planımı en etkili uygulayabileceğim zaman geleceğe gönderdiğim arkadaşlarım reenkarnasyon ile karşıma çıkması olacak gibi. 

  1. büyücü iki gün önce Arakhim'e çadırımdayken benimle görüşme yapmaya gelip Martha'nın onlara yaptıklarını anlattı ve bundan sonraki savaşlarda onlara yardım etmemi istedi. Bu bir rica gibi görünse de alttan alttan daha çok bir emir olduğunu hissetmemem mümkün değildi. Bu saatten sonra ırkdaşlarımın beni kabul etmeyeceğini bildikleri için bana istedikleri her şeyi yaptırabileceklerini düşünüyor olmalı ki temel de doğru bir tespit. Bu yüzden bende mecburen isteğini kabul edip sonraki savaşlarda onlara yardım etmeyi kabul ettiğimi söylemek zorunda kaldım. Bu durumdan nefret etsem de yapacak bir şey yok. Artık geriye kalan son savior olmama rağmen hala elflerle işbirliği yapıyor olmak utanç verici. Gerçi Tanrı Vaft'ın fısıltılarına yenik düştüğüm için böyle bir noktada olmam tamamen benim suçum ve anlaşılan günahlarımın bedelini ödemek için daha fazla günah işlemem gerekecek.

ESKİ KUDRETLER: BÜYÜK SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin