4.

2K 84 2
                                    

                                       

                                       

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kai

Talán hülyeség volt az egész. Nem kellene, hogy egy lány elterelje a figyelmem, pont most. Rengeteg munkám van benne, hogy az emberek elfogadjanak vezetőjükként, és kivívjam a tiszteletüket. Egy nő gyengepont. Főleg az én világomban, ami tele van ellenségekkel. Nem bírnám ki, ha miattam baja esne. Teljesen más világban nőtt fel, egy ilyen gyönyörű, tiszta nő milliókat ér itt, a pokolban. Az ellenségeim ölnének érte.
Ennek még a gondolatától is ökölbe szorult a kezem. Kibaszottul senki sem érhet hozzá.
Nagyapám mindig azt mondogatta, hogy egy veszélyes férfi csak akkor válik igazán veszélyessé, ha szerelmes lesz.
Megijesztett, hogy ez a mondat megfordult a fejemben. Amióta csak Steph rám mosolygott, minden megijesztett vele kapcsolatban.
A vágyaim, az indulataim, és hogy mire lennék képes érte. Magam sem tudom..
A napok lassan teltek, és egyre jobban lehetett érezni, hogy közeleg a nyár. Szicíliában minden nyár nagyon forró volt.
Nem beszéltem vele azóta. Rengeteget agyaltam rajta, mérlegeltem, és egyszerűen nem engedhetem meg magamnak őt. Nem működne. Nem is tudom, hogyan gondolhattam, hogy kellenék neki. Nevetséges.
Munkába temetkezem, folyamatosan járom az éjszakákat, rázósabbnál rázósabb helyeken fordulok meg. Üzleteket kötök, leszámolok, behajtok. De amikor az ágyban lehunyom a szemem, mindig csak őt látom.
- Hé főnök, nem maradsz? - kérdezte Aldo, az egyik emberem, amikor az egyik szórakozóhelyem privát helyiségébe megérkeztek a lányok.
- Nem, én mára itt végeztem, további jó szórakozást. - kacsintottam rá, és elhagytam a szobát. A lányok sóvárogva néztek utánam, és volt időszak, amikor én is szívesen maradtam és használtam ki az általuk nyújtott szolgáltatásokat. De most semmi kedvem nem volt hozzájuk.
Otthon beálltam a zuhany alá. Stresszes volt ez a pár hét, rám férne már egy kis lazítás. Becsuktam a szemeim és hagytam, hogy a forró víz áztassa a bőrömet.
Stephanie.
A gondolatára a farkam egyből vigyázzba állt. Na, ennyit a lazításról. Túl régóta nem voltam nővel, talán mégis maradnom kellett volna a klubban. Sóhajtottam, és erősen megmarkoltam a farkam. Elképzeltem, ahogy előttem térdel, meztelenül, és azzal a gyönyörű szájával kényeztet.
Percek alatt eldurrantam.
A tükörképemet bámultam, és azon gondolkoztam, mennyire szánalmas vagyok. Huszonnyolc évesen kivertem a farkam a zuhany alatt egy hercegnőről fantáziálva. Ez inkább egy tizennégy éves kölyökhöz illő sztori lenne. Vicces.
Emi holnap megérkezik, így nyárra én is átteszem a székhelyem a családi birtokunkra. Palermo belvárosa amúgy is túl zsúfolt és forró ilyenkor, sokkal kellemesebb a saját tengerpartodról dolgozni, és a város csak fél óra autóútra van.
Másnap már közösen ebédeltünk.
Emi morcos és a szokásosnál csendesebb volt, azt mondta nem mentek túl jól a vizsgái, meg gyötri őt a jet lag.
- Stephanie hogy van? - tudakolta anyám.
Témánál vagyunk, kurva jó.
- Sokat készül a vizsgáira, de ha minden jól megy, jövő héten ide repül. A közeljövőben lesz egy gála ahol részt kell vennie Monacóban, de az innen már csak egy köpésre van.
- Nagyszerű, alig várom, hogy itt legyen! Nagyon rendes lány, kedvelem őt. - örvendezett anyám.
Szerintem úgy ültem annál az asztalnál, mint egy szobor.
Steph ide jön? Ráadásul jövő héten? Az azt jelenti, hogy egy házban leszünk.
Azt hiszem nagyobb szarban vagyok, mint gondoltam.

PrincipessaWhere stories live. Discover now