BÖLÜM SEKİZ

15.3K 771 74
                                    

TADAAA SÜPRİZZZ
___________________________________________

''Alo.'' Kızın sesini duyan aile fertleri bir süre duraksadı. Ardından Alphan annesinin elinden sertçe çekti telefonu ve bağırarak konuşmaya başladı. Neden bağırdığını kendisi de bilmiyordu ama çok sinirliydi.

Beynindeki ses onu kızın kötü işlerle uğraştığına inandırmıştı. Yaptığı şeylerin farkında değildi.

''NERDESİN SEN HEMEN CEVAP VER.'' Dedi hiç olmaması kadar yüksek olan sesi ile. Diğer aile fertleri de Alphan'ın bu durumunu anlamlandıramamıştı. Onu böyle gördükleri an çok nadirdi.

Flashback

Alphan sinirli bir biçimde evin dış kapısında kardeşleri Simay'ın gelmesini bekliyordu. Gece on iki gibi evden çıkmış saat üç olmasına rağmen hala gelmemişti.

Kıpı açıldı ve makyajı bozulmuş, kısa eteği daha da yukarıya kıvrılmış saçları dağılmış sarhoş bir Simay girdi evin kapısından. O kadar sarhoştu ki doğru düzgün yürüyemiyordu bile.

Gözleri sinirle kendisine bakan Alphan'a kaydı. Yüksek sesle kıkırdadı.

''AA canım abim ALPHAN'' dedi son kelimesini tükürürcesine ve bağırarak söyleyerek. Zaten sarhoşluğunun vermiş olduğu artı olarak da doğuştan gelen yayvan bir konuşması vardı. İkisi birleşince konuşan bir insandan çok geviş getiren bir keçiyi andırıyordu suratı.

Alphan bu görüntü karşısında daha da sinirlendi kardeşinin kolunu sıkıca tuttuve birden gürlemeye başladı. 

''NERDESİN LAN SEN? BU KADIN BURDA SANA NE OLDUĞUNU DÜŞÜNMEKTEN KENDİNİ PARALADI HABERİN VAR MI HEH CEVAP VER BANA!'' dedi parmağı ile Nihal hanımı göstererek.

Nihal hanım bu durum karşısında daha sesli bir biçimde ağlamaya başladı.

Alphan annesine herkesten çok değer veriyordu. Bundan dolayı üzülmesine katlanamıyordu.  

Annesinin ağladığını duyan Alphan  kızın kolunu bıraktı ve derin bir nefes vererek burun kemerini sıktı. Tam sakinleştim derken Simay'ın söylediği şeyler ile yatan siniri birden şahlandı.

''Banane hem burası çok güzeldi ve ben gittiğim yerde çok eğlendim'' dedi son söylediği şeyi söylerken elini dudağına götürüp kıkırdayarak.

O gece Alphan evi birbirine katmıştı.
Taş üstünde taş birakmamıştı ve kimse de onu durdurmamıştı durduramamıştı.  

Flashback son

Genç kız duyduğu yüksek ses ile kaşlarını çattı. Emrivaki hayatta en nefret ettiği şeylerden biriydi. Hatta en nefret ettiği nadir şeylerden biriydi.

''Sen kim olursun da bana BAĞIRIRSIN.'' Dedi genç kız tane tane sonlara doğru yükselen sesi ile.

Alphan afallayarak baktı telefona. Kızdan böyle bir çıkış beklemiyordu. Hatta tüm aile üyeleri aynı durumdaydı.

Kız sanki az önce bağıran kendisi değilmiş gibi sakin bir ses tonu ile konuşmaya başladı.

''Nihal hanım o gün için kusura bakmayın. O günü telafi adına yeni bir yemek düzenleyelim lütfen.'' Dedi.

Bunun üzerine Nihal hanım birden heyecanladı. Kızı ilk defa ona böyle bir şey teklif ediyordu.

''Peki kızım o zaman bu gün akşam bekliyorum.'' Dedi ve telefonu kapattı.

Çocukları annelerine şokla bakıyordu. O modu düşmüş durgun kadın birden gitmiş neşeli bir kadın gelmişti yerine.

''Ne bakıyorsunuz. Dönün önünüze.'' Dedi Nihal hanım diğerlerini daha da şaşırtarak.

...

Evde hazırlıklar tamamlanmış kızın gelmesi bekleniyordu. Nihal hanım ordan oraya koşuyor bir türlü yerinde duramıyordu.

Kapının çalması ile herkesin gözleri o yöne döndü.

''Evet geldi.''Diye bağırdı Nihal hanım ve koşarak kapıya gitti.
Karşısında gördüğü kızı ile sıkıca ona sarıldı ve bir an içinde yemek yemesi için masaya sürükledi.

...

Yemekler yenmiş ve salona gecilmişti.
Alphan

''Nerde ne yaptığını çabuk söyle.'' Dedi tıslarcasına.
''Sana açıklama yapmak zorunda değilim.''Dedi kız kaşlarının çatık olmasına karşın umursamaz olan tavrıyla.

Kızın bunu demesinin üzerine Alphan hışımla ayağa kalktı.

''AÇIKLAYACAKSIN LAN. NERDE OLDUĞUNU SÖYLE.'' ama bu kız emrivaki sevmezdi.
Tıpkı Alphan'ın yaptığı gibi o da ayağa kalktı.
''SANA AÇIKLAMA YAPMAK ZORUNDA OLMADIĞIMI SÖYLEDİM''dedi sabrının son demlerinde.
Alphan artık kendinden geçmiş ne yaptığını bilmiyordu. Serçe kızın omzuna vurdu. Bunu beklemeyen kız geriledi ve çok da yavaş olmayacak bir şekilde koltuğun kenarındaki camekana çarptı. Camekanın üzerindeki büyük vazo çarpmanın etkisi ile kızın kafasına düşmüş ve kafasında parçalanmıştı. Kız gözleri kayarak dizlerinin üzerine çöktü elini kafasına götürmeye çalıştı ama hareket edemiyordu. Kız birden yüz üstü düştü ve düştüğü gibi kala kaldı.

Beyaz kazağının kolu birden kırmızıya dönmüştü ve ensesinden aşağıya parkeye doğru kan akmaya başlamıştı. Bunu gören Alphan geriledi ve kıza yani eserine bakmaya başladı. Nihal hanımın zaten dolan gözleri daha da dolmuştu. İki eli ile ağzını kapattı ve boğukça bağırdı.

''KIZIIIM.''

_____________《♡♡♡♡♡》________________

YENİ VE KISA BİR BÖLÜM GUZZULARIM. BÖLUMÜNÜN KISA OLMASININ SEBEBİ YARIN BİR BÖLÜM DAHA GELECEK OLMASI. UMARIM BEĞENİRSİNİZ BEĞENİRSENİZ YILDIZ BUTONUNA BASIP YORUM YAPMAYI VE ÇOK SEVİLDİĞİNİZİ UNUTMAYIN.

HEPİNİZE EN İYİ GECELERR🌃

Dolunayın UğultusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin